Op welk niveau spelen jullie hem? Speel zelf op hard, want met die vita-chambers maakt dat toch geen drol uit? Of zie ik dat verkeerd?
Weet niet of je waarde hecht aan de achievements, maar je krijgt na het uitspelen van het spel een achievement als je géén gebruik hebt gemaakt van die vita-chambers.
ow ja das waar ook, vergeten. Ow well dat is nu toch al mislukt. Is hard ook veel te moeilijk voor. En je krijgt ook een achievement voor uitspelen op hard geloof ik
Ik was juist blij om weer in de wereld van Rapture gezogen te worden! Als je Bioshock 1 leuk vond, moet je deze ook leuk vinden. Nieuw tof verhaal, grotere gevechten (aangezien je meer kan hebben), en het spel voelt veel meer uitgewerkt. Zoals de nieuwe wapens en hoe je omgaat met Little Sisters.
De game duurt wel lang zeg... Niet dat dat slecht is hoor! Maar had al paar keer het idee dat ik op het einde was Vanavond uitspelen? En dan weer de MP in
Ik dacht ook om 22:00 ow dit is het laatste level. Maar je krijgt opeens allemaal kleine levels achterelkaar. Om 00:30 had ik hem dan toch uitgespeeld
Is de multiplayer een beetje leuk? Ik heb namelijk geen 60 euro voor de singleplayer, maar mocht de multiplayer een beetje leuk zijn..
Ik niet. Maar ff vragen of een maat 'em morgen meeneemt als hij langs komt, maar die neemt hem dan natuurlijk weer mee als 'ie naar huis gaat. Hij komt wel met de normale post neem ik aan? Dan heb ik nog een klein kansje. Iedereen hier al uitgespeeld.
Ik heb 2 little sisters gemist in een level. Kan ik die later nog halen? er staat namelijk wel bij mijn start dat er naast de 3 sisters die verplicht zijn ook nog 2 sisters zijn in 'this level'. Tnx
Wat een heerlijke game zeg! Weer lekker aan het rondlopen, alles onderzoeken net zoals ik in deel 1 deed. Hooked again. \o/
Nee je kan in geen enkel level terugkeren naar een vorig level. Dus je bent screwed. -edit- over dat 2e stukje heb ik heengelezen. Daar heb ik geen idee van. Ik heb hem rond 18:00 uitgespeelt, echt weer een heerlijke game. Alle ruimtes doorzoeken doe ik ook altijd. Al zitten er hier minder onverwachte stukken in dan in deel 1. Maar dat komt uiteraard omdat je het hele principe al gewent bent. 100 audio diaries heb ik met gemak gehaald zonder een guide te gebruiken.
Ik ook, volgens mij had ik er in totaal iets van 110, als je gewoon redelijk goed uit je doppen kijkt is het te doen zonder guide. Maar zeker een tof spel, en ik had de good ending. Nu op hard, en dan ga ik weer the good guy spelen, aangezien ik Grace had gedood = geen achievement. xD
Net uitgespeeld. Wat een briljante shit. =D Alsnog alle sisters gered want blijkbaar worden de gemiste sisters overgeplaatst naar het volgende level. Alleen lame dat ik de audio dairies niet heb. Khad er iets van 90 op het eind.
Paar uurtjes Bioshock 2 gespeeld tot nu. Het verhaal voorzover is goed en daarnaast zijn de levels ook tof. Wel is het spel wat makkelijker volgens mij, speel op hard, maar dat is best te doen. Daarnaast ook al een potje multiplayer gespeeld, gelijk eerste geworden. Wel dankzij het bigdaddy-pak, dat is erg krachtig (misschien te krachtig).
Ben nu net klaar in Dionysus park maar heb wel het gevoel dat ik het einde een beetje nader... Speel een beetje een bad morale run, kill iedereen en harvest elke little sister . Maar goed, is er een manier om te zien hoeveel audio diaries je hebt?
Ja dat kan. Ga via (back) naar dat menu en ga dan naar het tabblad met al die radio messages. Daar onder zie je de namen van levels staan die je al hebt uitgespeelt. Selecteer deze en je kunt dan per level zien hoeveel audio diaries je hebt gevonden. Je moet ze wel zelf tellen helaas.
Daar meen ik idd iets van gelezen te hebben.... want hoe zit dit precies? Ik ben in het level 'Journey to the surface'. Het pauze menu geeft aan: 1 little sister in this level. Ik heb er al 1 gered. Is er dan nog 1 en waren het er eerst 2 of heb ik ze nu allemaal gehad? Want de map geeft geen enkele meer aan.