1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In Ryan Amusement's (Journey to the Surface) is er maar 1 Little Sister te vinden. ;)

0 - Adonis Luxury Resort
    0 - Atlantic Express Depot
    1 - Ryan Amusements

In de spoiler staan de overige levels + hoeveel Little Sisters er te vinden zijn.
    2 - Pauper's Drop
    3 - Siren Alley
    3 - Dionysus Park
    3 - Fontaine Futuristics
    0 - Persephone
    0 - Inner Persephone

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    iaw als er geen big daddy tekens meer staan ben ik klaar?

3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb net nog even op x360a.org rondgeneust en daar zeggen ze dat die Little Sister bij Ryan Amusement's bij het verhaal hoort, en je dus in principe verder kan gaan.

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=208139

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik vond het begin een behoorlijk sloom en de lineairteit vind ik nog steeds minder, maar Bioshock2 wordt steeds beter naarmate je verder speelt. Ik ben nu aankomen in het gebied na Pauper's Drop. Speelt goed weg!

5. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Net uigespeeld :D
    alleen:
    Mensen zeiden dat er weer een plot twist in zat? Vind nou niet echt dat die er in zit?
    Vind het einde wel super gaaf met elanor de big sis <3
    Echt een rambo gevoel :D

Bioshock 2 = ook weer een geniaal spel! :D Op naar de volgende? :D

6. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Geen plottwist?

Je Litle Sister wordt een Big Sister, Sinclair wordt je vijand. Je speelt als Little Sister terwijl je dood hoort te zijn en shit. Genoeg plot twists naar mijn mening

Game dus ook uitgespeeld, echt briljant. nu alleen nog game uitspelen op hard, vita-chambers uitzetten en alle Power To The People machines. Daarna mp

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jammer van Sinclair, z'n accent was echt de shit. 8) Good goin', sport! Ik denk trouwens dat dat de twist was.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat is de twist

"Father...it's me, Eleanor. I know you're awake in there -- I can feel it. Mother won't be able to...to toy with you like that, ever again." ―Eleanor Lamb "If Utopia is not a place. But a people -- Therefore we must choose carefully" ―Eleanor Lamb Eleanor Lamb, daughter to Sofia Lamb, was the first Little Sister successfully bonded to a Big Daddy; the Big Daddy in question being Subject Delta. After 10 years, Eleanor grew up without her Big Daddy and one of the few mysteries will be what happened to them before Bioshock 2. We know that Sofia Lamb's Rapture Family cult worships her, and in Siren Alley what is presumably her dress can be seen preserved under a glass case. Eleanor is of great interest to Sofia Lamb, and she and her followers are actively searching for her. She seems to have a similar dress to the young woman in the Sea of Dreams Trailer, suggesting that the young woman is Eleanor.
    Eleanor still remembers Delta after ten years and knows he is searching for her. Throughout the course of the game, she will leave him gifts and messages written nearby. There will be messages scattered throughout Rapture left by Eleanor talking about her life and how she was raised without her Big Daddy

9. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja das wel waar maar ik had eigenlijk gehoopt op net zo'n grote twist als in deel 1 .. Want dit verrast wel, maar in deel had ik echt zoiets van HEEE!?!?!?!?!?!?!?!?!? en bleef ik echt ff verbluft achter :D
    En daar had ik weer op gehoopt maar helaas.. Niet dat het geen toffe game is! Sterker nog hij is echt GENIAAL _O_
    Vond het echt brilliant om te zien dat little sisters de wereld zo vrolijk zien terwijl het eigenlijk te gruwelijk voor woorden is 8)

Vond het heel jammer om Sinclair te moeten vermoorden.. Maar het kon niet anders.. Z'n accent was idd wel bruut!

En je weet eigenlijk al vanaf het begin dat Elanor de dochter is van Sofia right? Dus dat is wel een hele vroege twist..

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Over t eind:

Ik vond trouwens het einde best wel lame nu ik er zo over nadenk. Geen eindbaas, en het eindigde weer best wel hetzelfde als Bioshock 1.

11. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik miste eigenlijk ook wel een eindbaas..
    Maar vind het einde gewoon weer cool! Ben benieuwd hoe de andere ending(s) er uit zien :D
    Ik heb eigenlijk helemaal geen verwijzingen meer gezien naar Sander Cohen?
    Had wel tof geweest dat vond ik echt zo'n tof personage! :D

Binnekort ff rest van SP achieves halen en dan kijken of de MP me lang genoeg kan boeien om lvl 40 te worden :+

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren het spel maar weer teruggezet naar Medium. Op Hard was er voor mij geen beginnen aan. Ik legde bij de helft van de gevechten het loodje en vooral het Adam verzamelen was een drama. Eerst weet ik veel hoe lang op zoek naar first aid kits en andere zaken, voorbereiden en dan weer niet halen....

Medium is voor mij moeilijk zat :)

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wow! Die multiplayer ruled echt de pan uit! Het hele weekend achter de tv gezeten! Totaal niet verwacht om eerlijk te zijn.
    Vanavond level 30! \o/

@Kevf: Zo moeilijk is hard toch niet? Zet gewoon die Vita Chambers aan en knallen maar! Of zie ik iets over het hoofd?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    jawel want als je de little sisters adam laat verzamelen komen er stapels splicers en als je dan dood gaat stopt ze met verzamelen en moet je weer opnieuw. De 1e keer heb je nog first aid kits, maar de 2e keer heb je alleen maar zo'n 75% procent health. Dan kan je dus eerst gaan zoeken totdat je een ons weegt, of spul verzamelen door te looten

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wist niet dat die vita chamber achievement er weer in zat, dus had ik normal met vita chambers uitgespeeld. Dus nu maar hard met vita chambers of. Maakt eigenlijk geen hol uit, alleen is het een beetje lastiger met laden en zo. Ik ben nu al aardig ver, en nog niet echt problemen gehad tot nu toe. Als je maar je vijanden tactisch neerhaald, vooral Big Daddies en Big Sisters. Veel telekenisis gebruiken bij vijanden die veel objecten gooien, goed gebruik maken van je research camera etc.

Als ik hard uit heb, ga ik als een maddervakker multiplayer doen.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De splicers zijn tijdens het ADAM verzamelen ook een stuk moeilijker te verslaan. ;)

17. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het Adam verzamelen plakte ik alle toegangswegen naar het lijk waar de little sister gaat harvesten vol met Trap Arrows, Trap Rivets en een paar van die Miniature Turrets. Dan was het meestal gewoon even achterover leunen en wachten tot ze klaar was..

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bij de eerste twee heb je alleen trap rivets en 1 miniature turret. Schoot echt niet op op Hard. En het was ook nooit genoeg. Splicers klapten me vanaf de gang voor de kamer al voor mijn kop met hun guns.

Respect voor degene die het lukt om zonder vitachambers hard uit te spelen :cool:

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ben net aangekome in het Persephone level
    wow wat een geweldige game is dit toch

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt het dat die Rivet Traps niet zomaar ontploffen? Ik heb er al eens een paar op een Big Daddy geplakt maar er gebeurde niet veel?

Sommige tegenstanders kunnen er gewoon langs lopen?

Wat een geweldige game verder! Zit weer zo te genieten als bij deel 1. _O_

Deel Deze Pagina