1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel bruut als je zulke art kunt maken. Heb echt respect voor die artists.

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Oh, my bad. Toch wel mooie artwork!

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu dus nieuwe informatie of naja informatie hints naar de game uitgebracht via de site. Maar het gaat er dus om dat er kleine kindjes gekidnapt worden en naar de zee worden gesleurd. Dus naja even wilde gok Little Sisters? Mijn vraag is, als er meer Rapture City's zijn waarom hoorde je er dan niks van bij de gene in Bioshock 1? En hou zouden jullie willen hebben dat die eruit kwam te zien? En wat zou je echt gewoon zeker WEL in de game terug willen zien en wat gewoon NIET. Ben wel benieuwd wat de reacties zijn.

Ik zelf zou eigenlijk zelfde manier van verhaal zien als in deel 1 want daar word je gewoon in meegesleurd. En het Hacken :cool: Die turrets waren vet!

Wat ik niet terug zou willen zien is dat er gewoon bijna geen verschil was als je nou goed of slecht werd. Ja het einde....Maar ik zou er dan wat meer diepgang in willen zien....Ik snap word lastig met een FPS zeker aangezien ze nu niet echt tijd kunnen bepalen kwa dagen etc maar ik zou dat ook wel kunnen zien als een uitdaging en dat het ook loont om goed te zijn of op een andere manier loont om slecht te zijn

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wie zegt dat er meerdere steden moeten zijn? ;)

Misschien is het ontvoerde meisje trouwens een kind van degene die je speelt in Bioshock 1?
    Aangezien je als ik het me goed herinner ook een vrouw en kinderen hebt in het filmpje aan het einde van de game. Tenminste als je 'goed' was.
    En lijkt mij dan gewoon dat die Big Daddy's hun Little Sisters missen ofzo omdat jij ze allemaal vermoord/gered hebt. :9

Lijkt me in ieder geval heel cool als er wat meer lichte levels door Bioshock 2 heen komen. Bioshock 1 was nogal donker wat de sfeer ook wel super maakte, maar een keer iets overdag in de buitenlucht + de stijl van Bioshock, lijkt me ook heel mooi en sfeervol.

Edit: Oh, over dat eerste....laat maar. Gaat over meerdere ontvoeringen natuurlijk. Overigens zal het ook geen gewone Big Daddy zijn aangezien ze nogal 'kundig' te werk gaan schijnbaar. Ik zie een Big Daddy niet heeeel nauwkeurig iets open snijden, maar eerder er doorheen rammen.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Naja als je die site goed bekijkt zie je meerdere kruisjes in water. En ja idd over ontvoeringen van een klein meisje etc. En de ontvoerde is dan een Big Daddy. Dus er komt wat meer van het hele verhaal los dat is wel gaaf! Maar einde van deel 1 is snel gewoon zijn leven, ze laten niet echt precies zien hoe die ging dus ben benieuwd O-)

6. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik zin in deze game zeg:eek:

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook echt gewoon niet wachten! Dit is gewoon echt de enige game die ik wil spelen!!! Ik hoop trouwens wel dat ze nog die plasmids erin houden maar wat, ja gaver en meer en nog beter upgrade! Zodat ze op einde echt super bruut zijn 8)

8. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is via het flashbestand van de teaser-website een geheel ingevulde variant gevonden van de kaart. Hierop zijn enkele locaties aangekruist waar kleine meisje op mysterieuze wijze zijn verdwenen. Deze concentreren zich allemaal rond één gebied: de Atlantische Oceaan. Dit klopt ook aangezien Rapture zich in de Atlantische Oceaan bevindt.

Link

Deel 2 speelt zich dus af na deel 1 ( zie de datum van de artikelen )
    Mijn gok is dat de makers van het ''goede eind'' van deel 1 zijn uitgegaan, en dat de overgebleven splicers van Rapture aan land beginnen te komen en kleine meisjes te ontvoeren om weer ''little sisters'' van ze te maken.

Zelf had ik veel liever gehad dat deel 2 zich voor deel 1 afspeelt. Ik had graag gezien hoe de stad eruit zag voor nieuwjaarsdag waarop de burgeroorlog begon, zodat je even ziet hoe het geweest zou moeten zijn, en dan vervolgens de game begint op het moment dat de mannen van Fontein op nieuwjaarsdag de aanval beginnen tegen Ryan.

Maarja, wie weet wordt dat deel 3 :)

Overigens was op die map ( de geheel ingevulde variant ) ook een kruisje precies in het midden van de Atlantische Oceaan te vinden. Rapture ligt ( voor de kenners, die alle audio diaries en info gevonden/gelezen hebben ) in het noorden van de atlantische oceaan, in de buurt bij Ijsland.
    Er is echter een andere plek die zich wel middenin de Atlantische Oceaan bevindt: Atlantis. Of dit betekent dat Bioshock 2: Sea of Dreams zich wellicht afspeelt in het mythische Atlantis is uiteraard niet zeker, maar het zet wel aan tot denken.

Zelf zou ik dat niet zo vet vinden, Rapture en Atlantis? heb liever dat het gewoon zich weer in Rapture afspeelt. maar vanaf nu zal de info wel met kleine beetjes binnenkomen. Dus ik ben zeer benieuwd :)

Het heeft bij mij in ieder geval weer de hype flink aangewakkerd, en ik kan echt niet wachten tot na de zomer ( mijn gok is september/oktober ) Bioshock is voor mij een van de beste games die ik ook gespeeld hebt ( beste sfeer+verhaal combinatie ) ik hoop dan ook dat Bioshock 2 net zo goed wordt, al heb ik wel me twijfels bij sommige punten ( ander ontwikkelingsteam, en het feit dat door die kidnappingen op het vaste land, de game zich mischien ook (deels) op het vaste land afspeelt, en niet Rapture, zou ik ook jammer vinden ) Maar we gaan het zien :D

* haalt Bioshock 1 weer uit de kast *

Update: De teasersite is geupdate!:D twee nieuwe locaties met nieuwe krantenknipsels etc :)

bij één van de krantenknipsel staat over de onvoering: ....''Escape was effected through the use of a sharpened tool wielded with extreme force, shattering reinforced windows and wooden beams 15 cm wide...''

Je zou zeggen dat dit duidelijk dat ''ronddraai ding'' wat de big daddy aan zijn arm heeft zitten :) maar er staat ook dat ze onnatuurlijk dun zijn... dat zijn de big daddy's niet... dus wat zijn het :p

Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Zelfs alweer een 4de locatie met knipsels! Erg leuk gedaan die teaser site moet ik zeggen, ben zeer benieuwd!

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geniale teaser site zeg.. Een beetje cloverfield achtig!

Whatever it is, it's taking our Daughters...

Can't fucking wait!

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ben benieuwd, al ben ik altijd te lui om teasers te gaan ontrafelen. Had zelf ook liever een BS2 gezien dat zich voor deel 1 afspeelt

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb ook wel zin in een deeltje 2 van de serie. Ik vond deel I ook al prettig gestoord. De demo van deel I viel soms wat tegen, maar aan de andere kant gaf het ook wel een goede indruk. Hopelijk binnenkort veel meer over deel II. ;):)

13. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Mij lijkt het allebei juist even vet (voor en/of na)! Wil idd ook graag weten wat er VOOR BS1 is gebeurt en hoe Rapture en toen uit zag, maar ben ook erg benieuwd hoe het er NA BS1 uitziet en wat er in die 7 jaar allemaal is gebeurt!

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof dat er toch een film kwam die zich voor BS1 afspeelde?

Moet zeggen ik hoop zo dat je soort van brute summoning Plasmid krijgt ofzo, beetje ouwe lijken weer leven geven :9

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    *ben ook net thuis hoor*

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Zou wel vet zijn als het zich voor deel 1 afspeelde, maar dat is dus niet zo. Misschien in deel 3 ;).

Anyway, dit wordt de echte must have game die nog moet uitkomen. Bioshock is de beste game die ik heb gespeeld op de 360!

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    nee komt een vervolg op 1 :) Grappige is dat in die site sommige de onvoerders zien als een grof iemand met rare duikers helm en weer andere *plaatsen* ze zien als de slicers. Bizar zeker aangezien die niet samen werken en elkaar eigenlijk haten. Zeker aangezien ze beide dat rare goedje willen voor de plasmids.

Bioshock 1 ;) Laatste level zit in een Museum met ook een walvis

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De game komt als het goed is toch dit jaar uit?
    Het maakt mij verder niet uit in welke periode deze game zich afspeelt (voor of na deel 1, alhoewel ik wel graag had gezien hoe Rapture eruit zag voor Bioschock 1), ik haal deze game toch wel.

19. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    er staan vaker in die beschrijvingen dat het lange ( onnatuurlijk lang ) en hele dunne snel bewegende ''wezens'' ( om het zo maar te noemen ) zijn, dat zijn geen big daddy's, big daddy's kruipen ook niet door het raam bij de ontsnapping lijkt me :) maar het is idd nog verwarrend, omdat sommige beschrijvingne wel bij big daddy's passen. Big sisters zou de perfecte uitkomst zijn bij deze :D

En ik hoop juist dat het zich wel in Rapture afspeelt... een andere locatie zou de sfeer egt teniet doen, die onderwater stad was juist zo origineel in die game.

20. SteRoger

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een update op de teasersite :) één kruisje dit maal. ziet er naar uit dat we binnen een week de volledige kaart vol hebben :)

Deel Deze Pagina