1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat houdt die DLC in?

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Van Major Nelson:

Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  3. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja daag. _0/

4. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dit maakt de game er niet minder op hoor. De DLC is alleen voor multiplayer, dus ik zou hem zeker niet laten liggen..

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Dat geloof ik best, maar het gaat om het principe. Je hebt er al voor betaald, en dan moet je nu nog extra gaan dokken om content die al op de disc staat, te unlocken!?!? Kom nou...

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dan kan je net zo goed bijna elke game laten liggen...

Je bent niet verplicht om te kopen.

7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Je moet het zelf weten natuurlijk, ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat dit kleine dingetje niks te maken heeft met de SP en als je hem hierom laat liggen je een hele grote game ervaring mist. :thumbs: Aan jou de keus.

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb de dlc gekocht en moet zeggen vermaak me nog steeds prima ermee, met of zonder:) weapon upgrades erg handy.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet hem nog uitspelen, dus heb geen tijd voor DLC. :+:9

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Meestal is het gewoon een goede reden om zo'n game dan pas te kopen wanneer er een classic versie van 15-20 euro is, en soms dan ook nog met de DLC al inbegrepen. Als ik er tegen die tijd nog geinterresseerd in ben

Mass Effect (1) en FallOut 3 kun je nu ook bijvoorbeeld al scoren voor 10-20euro, inclusief alle DLC.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nah, ik ga de dlc niet kopen. Ik heb t niet zo op multiplayer op de xbox. :9

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Jezus, dit is echt niet leuk meer. Ben gewoon een halfuur aan het wachten op één game, en als 'ie dan een party heeft gevonden word ik er uitgeflikkerd nog voordat we begonnen zijn met spelen... Valt er iets aan die belachelijke wachttijden te doen?

13. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voordat die classic is, dan is de multiplayer allang dood

Zoals ik hierboven al zei, de multiplayer is dood aan het gaan, ik denk dat het nog een maand een beetje fatsoenlijk online gespeeld kan worden, daarna speelt bijna niemand het meer. helaas

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Prey anyone??? _0/

15. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, maar die multiplayer was wel wat minder leuk dan Bioshock 2, persoonelijk vind ik de multiplayer van Bioshock 2 erg vet gemaakt.

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Vandaag het spel binnen gekregen van Play-Asia, binnenkort even goed ervoor zitten :)

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    \o/ Dan moet die van mij thuis ook klaar liggen :)! Ben vanavond weer thuis, dus dan ik er ook mee aan de slag! Ben benieuwd of Graveheart m ondertussen ook binnen heeft van GH?!

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld, het einde was echt super!

ik had het 'goede' einde met alle little sisters gered. Het stuk met je dochter is echt gaaf hey! Het enige stukje wat ik wel erg zonde vond was dat Elanor (schrijf je vast anders), bij elke kill hetzelfde stukje tekst herhaalde 'this one dies alone...' etc. Heb echt de laatste uren constant het idee gehad dat ik er bijna was en het bleef echt spannend. Heerlijk! Wat doet nu precies met die naald op het einde. Haalt ze mijn geest/ziel uit mijn lijf oid?

Heb trouwens de achievement van die audiodiaries gemist! :mad: Heb echt knetterveel van die dingen opgepikt, kan nooit veel van de 100 hebben afgezeten.....

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ze injecteert jouw adam in haar lichaam, daardoor draagt ze je altijd bij haar. Ze zegt ook zoiets dat zij moet worden geleid door jouw.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Tel ze anders eens?

Want als je een savegame van het laatste level hebt zou ik die even laden, want in het laatste level vind je maarliefst 16 Audio Diaries!

Deel Deze Pagina