1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock 2

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 okt 2008.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb het juist andersom, waar ik direct de connectie had met bioshock. Daar heb ik het niet bij deel 2.

    Vind de besturing ook logger, logisch omdat je een bigdaddy bent. Qua graphics en overal leveldesign, vind ik deel 2 minder van wat ik tot nu toe heb gezien.

    Misschien toch maar weer verkopen.
     
  2. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch krijg ik een soort Stranglehold gevoel, waarbij je met geluk je tegenstanders uitschakelt. Of je moet al aardig hoog zitten met je levels dat je bijna alle plasmids kan gebruiken.
    Maar goed, los daarvan vind ik de multiplayer even wat anders dan CoD en MoH. Goed voor een klein half uurtje en daarna weer verder met de singleplayer
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zijn er nog mensen die deze game online spelen?

    Sinds gister in de multiplayer is het niet meer te spelen voor mij. Ineens loop ik zo langzaam als een slak in de multiplayer, ik kom helemaal niet meer vooruit, het lopen gaat met horten en stoten :confused:

    Weet iemand hier meer van, zijn de servers soms langzaam ofzo of heb ik een bug in de multiplayer? Het is zo niet te spelen :mad:
     
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal binnenkort eens gaan kijken. Vond de multiplayer wel vermakelijk dus ik hoop dat hij nog te spelen is!
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vandaag nog niet gespeeld, maar gisteren was alles in ieder geval nog gewoon prima.
     
  6. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister de multiplayer gespeeld maar merkte niet dat ik langzamer was
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vandaag was ie ineens weer prima te spelen.

    Was gister erg vaag aangezien het geen lag was, maar hij horte en stote met het lopen heel erg.
     
  8. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Bioshock 2 DLC met kortingen :D
    Ik zit erover te denken om Minerva's den en protector trials te halen.. Lekker puur extra singleplayer voor Bioshock!
    Iemand hier die ze al heeft gespeeld en ze mening er over kan geven?
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Minerva's den gedownload, maar moet ik nog spelen, zit nog te twijfelen over de protector trials.
     
  10. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf vond ik het beschermen van Little Sisters in BioShock 2 nogal kut, de protector trial is meer van dat.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tof inderdaad die kortingen, zit ook nog te kijken om ze misschien allemaal aan te schaffen.
     
  12. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
  14. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit soort dingen maakt het spel meer dan alleen een spelletje... :thumbs:
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wanneer ik op pauze druk dat er staat dat er nog een little sister aanwezig is. Voor de achievement van 50G wil ik haar wel graag vinden. Nu zit ik echter met twee vragen: kan dit nog (hier bedoel ik mee dat ik heb gelezen dat wanneer je uit dat gebied gaat, je niet meer terug kunt keren) en waar is ze dan in vredesnaam? Staat ze op de map of is hier een guide voor?
    Alvast bedankt voor de hulp; dan kan ik namelijk verder, want voordat ik die little sister heb 'kan' ik het level niet verlaten.
     

Deel Deze Pagina