1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee je hebt 3 variaties

    1-normal (normaal hoesje)
    2-collectors (tin case)
    3-LE (met figure)
     
  2. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Verrek...zag er maar 2 staan in de voorbestellingen. Nja...doe meestal toch niet echt veel met die extra's al is deze game een mijlpaal en dan wil ik hem nogaleens bewaren. Thanks 4 de info anyway ;)
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Wat ik wel erg slecht gedaan vind is de ondertiteling, die loopt echt een takke eind voor op de stemmen van de figuren of personages. ;):mad:
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja klopt. Had het in de demo aangezet maar na drie zinnetjes weer uitgezet, had geen idee waar het over ging..

    Ik vind het trouwens wel mooi dat je wazig gaat kijken en hikken als je whiskey drinkt:+.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Als hij na twee flessen Whisky pas dronken word vind ik het wel knap. Na de eerste twee slokken ben ik al halfdood. ;)_0/
     
  6. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Speel nog steeds met poppen 8)
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Boxmeer 8)? Woon je daar ook
     
  8. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    bijna goed :9

    De launch versies van Bioshock komen allemaal met tin case.
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja, denk het ook. Ga jij dan morgen maar even in de winkel kijken! Ik heb vandaag een normale en een tin case versie gezien van Bioshock.
     
  10. bjornkeizers

    bjornkeizers Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem bij Eplaza Enschede; er zijn dus wel degelijk gewone plastic Bioshocks in omloop. Overigens heb ik nog niets van Bol vernomen, maar die verzendbevestigen komen ook wel eens 's nachts...
     
  11. Avenger NL

    Avenger NL Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ff een vraagie aan
    degene die hem al hebben

    gebeurd het bij jullie ook dat af en toe het beeld voor een halve seconde blijft hangen,dit gebeurd vooral als er vijanden op je af komen(bij mij tenminste) hoort dit zo,en merkt iemand verschil als je in de options de Framerate omhoog zet?

    ik hoop dat iemand me kan helpen,want ik vind het best wel irri :mad:

    ik had hier in de demo helemaal geen last van,en las op Gamespot dat het na een paar uur gamen kon gebeuren,maar ik heb het al gelijk na een paar minuten ????
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2007
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    E-Plaza had de tin case én de normale versie, inderdaad.
     
  13. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat er echt over te denken deze game te kopen, ik vroeg het vanochtend nog aan een collega of hij de game ook zou kopen. Ik had me er verder nog niet in verdiept maar het zag er allemaal wel leuk uit op die filmpjes. Toen zei ik tegen me collega hoop dat de online-functie ook erg dope is. Blijkt het geeneens een online functie te hebben. Nouja ik leen em wel een keer als hij hem heeft doorgespeeld cba to buy a game for single player :+
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op hard begonnen.Ai ai als ik de eerste big daddy tegen kom
     
  15. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ben best al ver .. echt een goed spel niet normaal .. hoe gaat het met jullie? ook al ver :p?
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ziet er idd geinig uit maar geen multiplayert.. heb je er ook weinig aan als ie eenmaal uitgespeelt is.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Geen multiplayert?

    Kom jij uit Rotterdam ofzo? :cool:
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Boeit mij het of er een MP op zit. Alleen bij sport games en een enkele shooter is het leuk, maar bij games zoals dit... Tja je merkt dat het alleen op SP gefocust is vanwege het immens kwaliteit verschil met andere games die wel MP hebben. Laat dan maar MP weg voor een betere game ervaring.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is nu juist een game die je moet kopen voor het Genre. Wat boeit het nu dat deze game wel of geen MP heeft :) er vissen genoeg andere games in die vijver Halo 3
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mij boiet wel dat die geen MP heeft. Als hij een MP had gehad had ik hem meteen gekocht. Nu ben ik nog steeds aan het twijfelen en denk ik dat ik hem maar een x uit de Bazaar vis.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina