1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Download content als d'r maar iets via xbox live kan download w/e komt ut d'r op te staan.
     
  2. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat zijn jullie al ver joh!
    stelletje verslaafden!;)

    Edit:

    nog ff een vraagje: ik heb een steelbook edition is dit nou de normale versie of de LE?
    voor de rest zitten er geen extra's bij...
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet er nog aan beginnen! Mijn CE is verzonden bij Bol.com dus die zal ik morgen wel binnen krijgen! :thumbs:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de audio cd ziet super uit net een lp :D
     
  5. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Normale denk ik. De plastic-case zul je volgens mij nergens vinden in Europa. LE valt voor zover ik weet ook gewoon onder tin-case, en de CE is tin case+alle extras
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen krijg ik hem ook hopelijk binnen!!! \o/ Kan niet wachten!! _O_ Word een lange nacht :9
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    argh, net een mailtje gekregen van gamevion dat ie verzonden is.....

    het wordt zo moelijk om te wachten op m'n surround set, dat wordt echt moeilijk!

    maar ik krijg volgende week m'n surround set, en het wordt het allemaal waard... het wordt het allemaal waard:)
     
  8. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Plastic variant staat gewoon bij E-plaza.
     
  9. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een game _O_

    heb lang niet meer zo in een shooter gezeten..

    aardig wat creepy momenten by the way 8)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game sinds vanochtend. Had een CE gepre-ordered, maar de desbetreffende gameshop heeft maar één CE binnen gekregen en die was helaas niet voor mij. Ze hadden bij deze shop verder alleen de normale plastic doosjes, dus ben maar even naar een andere shop gegaan. Hier hadden ze gelukkig de tinbox nog. :)
    Heb de game inmiddels een aardig stuk gespeeld en hij is echt heel erg tof! Ik speel hem op normal, is wat uitdagender. Hele indrukwekkende en sfeervolle game. Naar mijn idee samen met Blue Dragon de beste 360 game.
     
  11. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle xbox360 games zijn Live Awere dat wil gewoon zeggen dat je er mee online gezien kan worden.
     
  12. Nejra

    Nejra *poke in your eye*

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hemmmmmm, best wel wat uurtjes gespeeld vandaag, echt een geweldige game. Het doosje echt echt super sexy ook, ik dacht dat ik er geen ruk om gaf hoe het doosje eruit ziet, maar kolere wat een sexy doosje... :9

    Ik speel hem op hard, die Big Daddys zijn echt ongezond moeilijk, heb nu wel 3 Little Sisters gedeaud! dus heb al wat meer zupah krachten, maar tis nogsteeds pokke moeilijk.

    Ik denk dat het vaak handiger is om eerst de verdieping waar je zit uit te spelen, als in, de verhaallijn enzo, en daarna die big daddy's die er rondstampen te doden. Maargoed, dat is hoe ik het in het vervolg ga doen, want anders, is het nogal duurrrr (als in, het kost een shitload aan health packs). Als je dood gaat kom je uit zo'n vita chamber ofzo terug, maar tot nu toe heb ik die nog nooit nodig gehad, elke keer als ik dood was laadde ik gewoon m'n vorrige savegame, tot nu toe gaat me dat prima af, alleen ik vrees dat in de toekomst er nog moeilijkere stukjes komen waar ik wel gebruik moét maken van die dingen...
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    BD weet ik niet en zal ik ook weinig over gaan weten ;) Maar bij de rest van je verhaal sluit ik me helemaal aan!!!

    Wel vanmiddag ff wat last gehad van "motion sickness" maar vanavond niet dus vind het een beetje vreemd....
    Maar goed, spel nodigt echt uit om alles te gaan checken en ieder hoekje uit te pluizen (waar ik normaal niet zo van ben....).
    Ben ook op normal begonnen maar die big daddy's aan het einde van het medical level waren toch al erg moeilijk (de andere AI's vind ik stukken makkelijker...!!).

    Een paar uurtjes per dag voor deze game om er zolang mogelijk van te genieten :thumbs:
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga deze topgame morgen ook halen. Ik heb alvast wat vragen zodat ik mijn career beter kan doorkomen:


    Little Sister Savior
    Complete the game without harvesting any Little Sisters.

    Dealt with every Little Sister
    Either Harvest or Rescue every Little Sister in the game

    - Als ik die 2 achievements in een keer wil behalen moet ik dus gewoon geen enkele Little Sister vermoorden (harvesten) en ze dus gewoon allemaal redden (rescue)?

    - En Adam, dat kun je toch ook gewoon van dode mensen/monsters afpakken of alleen van die Little Sisters?

    - En daarmee kan je dus nieuwe slots kopen voor die plasmids en wapens upgraden?

    - En Eve is dus dat blauwe goedje wat je in je arm spuit waardoor je die plasmids krachten kunt gebruiken?

    Bedankt alvast voor diegene die mijn vragen wil beantwoorden. :)
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Mijn nieuwe surround set vanavond aangesloten en nog een laatste keer de Bioshock demo gespeeld. Wat een verschil. Ik hoor ineens geluidseffecten die mij nog nooit zijn opgevallen met alleen geluid via de tv (al in de eerste scene waar je in het vliegtuig zit hoorde ik bijvoorbeeld voor het eerst een stewardess). Morgen valt de volledige versie in de bus, ik kan bijna niet meer wachten. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
  16. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je die 2 achievements wilt hebben tegelijk dan moet je ze gewoon allemaal redden ipv harvesten.

    Adam krijg je alleen van little sisters en als gift van iemand.

    De rest weet je dus al ;)
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Qua RPG is Blue Dragon echt een topper, echter je moet wel van RPG's houden. :) Die Big Daddy's aan het einde van het medical level waren op normal zeker best pittig, ze rammen je toch aardig in elkaar, maargoed dat maakt het uitdagender. Vind de Big Daddy trouwens echt een van de tofste gamecharacters ooit. Dat geluid als je ze ergens hoort lopen is gewoon zo kick.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb anders een normaal plastic doosje, hadden niet anders bij dimensionplus. Wou eerst ergens anders heen voor het metalen doosje maar als ik Bioshock zou kopen bij dimpluszou ik precies op 40 spaarpunten zitten en dat is toch 25% korting op Halo 3 ;):thumbs:
     
  19. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    heb m nog niet gespeeld maar vallen die little sisters je ook aan? En hoe red je die dan??
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Sharkdawg, bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen. ;)

    Ik ga hem dus 2 keer uitspelen, gewoon eerst Normal en dan Hard.

    Maar als ik alle wapens wil upgraden, en alle plasmids tracks (slots of zoiets) wil kopen/krijgen moet ik dus al zowieso alle Little Sisters vermoorden? Want anders krijg ik denk ik nooit voldoende van dat Adam om die spullen te kopen.

    Maargoed, dit spel meerdere keren uitspelen kan nooit vervelend zijn.


    @ Heilproeme, die Little Sisters zullen jou niet aanvallen, maar als je te dicht in hun buurt komt of je valt een Little Sister aan dan krijg je te maken met een Big Daddy (dat is dus een beschermer van die Little Sister).

    En ik weet niet hoe je ze precies moet redden, maar ik denk dat je dus gewoon een keuze krijgt zoiets van: press X to harvest the Little Sister, press Y to rescue the Little Sister. 8)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina