1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Even een vraagje: Ik zie al zeker 5 mensen in mijn friendslist, incl HP expert DulleNL, die de hack a turret achievement al hebben. Ik wil weten hoe ik dat moet doen. Ik heb die van die camera al, die is niet zo moeilijk. Ik zie bij die turrets iedere keer zo'n shut down apparaat ergens in de buurt. Je zou er iets van 20 dollar in moeten gooien, maar dat werkt bij mij nog niet terwijl ik het geld wel heb. Op de een of andere manier doe ik iets fout, of moet ik nog iets anders doen. Kan iemand mij helpen?

    Ik ben momenteel ook veel bezig om foto's te maken van die verschillende splicers op A rank, maar dat is nog best lastig om daar iedere keer een A rank voor te halen. Als het balkje éénmaal vol is kan je, als je geen A rank hebt, die achievement zeker ook niet meer halen? Kan iemand mij daar ook misschien iets meer over uitleggen, want ik snap het niet helemaal?
     
  2. groove

    groove Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF is er mis met dit spel? Ik heb em net binnen, maar ik zit non stop zonder kogels/mana (of hoe het ook heet) en nu moest ik die doctor killen, werd ik steeds geowned, kwam weer terug, ragte een beetje van z'n hp eraf, ging ik weer dood. Nogal saai, zo kreeg ik hem steeds verder down, totdat ie ineens weer naar 100% hp ging. dat deed ie 2x en nu ben ik gestopt. Ik speel op normal. Doe ik iets verkeerd of wat?
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    LOL :+

    Speel op Normal en heb de eerste little sister geharvesd, ik speel de game nog wel is uit op Easy waar ik ze allemaal ga redden en als ik dan nog zin heb ga ik nog is Hard proberen. Net Big Daddy tegen gekomen, damn dat ding is sterk, was meteen in de Vita Chamber beland :lol:
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je zoals ik alles bekijkt en alles oppikt ga je volgens mij dik over die 20 uur heen. D'r is zoveel te zien en te proberen.
     
  5. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je deze game doorkomen zonder alteveel dood te gaan ( zeker op hard ) moet je tog egt kamertjes en alles doorzoeken, daar vind je veel health, en eve, en andere objecten die je kan gebruiken...
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je moet gewoon een electrische shock (plasmid) aan dat apparaat geven zodat ie ff verdoofd is, en daarna kun je dat ding op je gemak hacken :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Bedankt Dulle NL, maar weet jij ook hoe het zit met die foto's die je moet nemen voor die research achievements later in het spel?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee :9
    Zover ben ik nog niet (ik heb gister de hele tijd zitten te klooien met die Big Daddy's, ik kreeg maar geen Little Sister om te Harvesten)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ok, dan zoek ik dat eventueel zelf nog wel uit. Bedankt voor je antwoord op mijn vorige vraag. Ik heb tot nu toe alle Little Sisters gered, dus die achievement komt er wel vandaag of morgen.

    Iemand enig idee hoeveel dagboeken er zijn en waar ik in het spel kan vinden hoeveel ik er nog moet? Ik heb nu in de loop van het spel al zeker 30 tot 50 van die dingen gevonden, maar ik heb geen idee hoeveel ik er nog moet of of ik er een paar gemist heb eerder in het spel.
     
  10. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem vandaag uitgespeeld ( 20+ uur ) en het is een geweldige game zeg.
    Instant classic! Heb er 3 daagjes over gedaan maar heb gespeeld als een verslaafde, en dat is echt jaren geleden dat ik zo bij een game betrokken ben. Ik heb de little sisters stuk voor stuk gered en het einde is daar inderdaad op afgestemd. Ik ga vandaag of volgende week aan mijn tweede ronde beginnen op hard en harvesten.

    ps; ik heb echt alles onderzocht, ieder hoekje en ieder gaatje.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kwam net thuis. Er lag niks in me brievenbus behalve een briefje van de postbode. Dacht van: shit kan ik morgen pas ophalen, maar ben ik op een verjaardag. Kan hem dus maandag om 7 uur ophalen". Nee gelukkig afgeleverd bij de onderbuurman.

    Wel geinige vertaling in het boekje. Plasmiden ipv plasmids :p

    -edit-
    me anime's zijn aan het downloaden en tijd om te gamen :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2007
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Zojuist thuis gekomen en hij lag in de brievenbus. Nog even de rotzooi van de surround in de kamer opruimen en dan is het vanavond SPIELEN!

    @Ashavan: Plasmiden is de Nederlandse vertaling.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, Soulsleeper, heb je snel gedaan:):p check je PM:)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb die handleiding nog niet eens open gedaan 8)
    Staat er nog wat nuttigs in?
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje: Hoe kom ik aan die fire plasmid?? Ik heb net die opdracht gekregen van dat ik telekinese plasmid moet gaan zoeken. Dat ligt dus achter dat ijs heb ik begrepen. Dus ik naar die ene kamer waar ik op een knopje moest drukken en ging een man de oven in. Daar kwam dan iets uit, maar wat is dat? en hoe kan ik het gebruiken? (De eerste keer toen ik die kamer inging zag ik het niet eens, terwijl ik alles heel goed doorzoek):+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nee, kennelijk niet. Maar heeft nog iemand het idee hoeveel dagboeken er zijn in de game? Ik heb namelijk geen zin als ik er een paar mis de hele game weer te moeten doorlopen. Ik heb praktisch alles, verken ook alles, maar weet niet hoeveel dagboeken er zijn. Heeft iemand die achievement al en kan die persoon mij ook vertellen waar aan het eind van de game je die achievement krijgt???
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat shutdown apparaat waar je het over hebt werkt volgens mij pas als de turrets geactiveerd zijn wanneer het alarm afgaat. Door dan die shutdown te betalen gaat het alarm dan uit, maar dat heeft niks met het hacken te maken, dat moet idd, zoals al gezegd, door hem eerst lam te leggen met een electro bolt, en dan ga je er naartoe en kan je hem hacken.
     
  18. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Wajoo! Super gave poster van bioshock bij de PU! Hij krijgt trouwens een 95!
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    toch een koopje geweest , 20 euro per dag speelplezier..... :+
     
  20. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel sinds vannochtend, en heb als een bezetende al ermee gespeeld. en het spel is welliswaar fantastich het is vreselijk goed. en wat zijn die big daddy's strong mofo's zeg.

    Hulde! en niets meer dan lof voor dit fantastisch virtueel geschapen avontuur!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina