1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de PC CE zit exact hetzelfde als bij de 360 CE, het enige verschil is dus het systeem :)
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    en het doosje :p
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bijdehand....zelfs het hoesje is hetzelfde, op het logo na ;)
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet niet op het bij pc versie ook is, ik heb 360 versie.

    en zo'n achievement haal je door foto's te maken van een bepaalde vijand

    mogelijke spoiler, ik leg hier uit over die foto's maken

    bijvoorbeeld: Thuggish slicers (melee aanval slicers) als je niveau 1 haalt, doe je meer schade en zie je welke kogels werken, bij niveay 2 krijg je tonic om sneller te bewegen en slaan met moersleutel, daarna weer een tonic, nog sneller lopen en slaan en als laatste nog meer schade en bericht dat je hun volledig geresearched hebt. plus achievement. Dit kun je voor alle groepen doen. Let op: security bots, turrets, cameras big daddy's en little sisters zijn ook subjects
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik heb foto's gezien van de 360 CE, mijn CE is qua vormgeving en inhoud gewoon exact hetzelfde alleen staat er dan een Games for Windows logo in plaats van het Xbox 360 logo :)
     
  6. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?
    Ik zit in het gedeelte na de medical center waar je een camera moet zoeken en de splicers moet fotograferen. Nu ik dit gedaan heb wil ik verder gaan maar ik krijg de melding dat ik nog niet alle little sister gedood of geheeld heb. Ik heb in dit gedeelte 4 little sister geheeld, alle vier in de 'grote' hal. Weet iemand hoeveel ik er nog moet doden of moet helen en waar ik ze kan vinden?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, mooi. Bedankt! Misschien vind ik nog 's iemand die niks om de doos geeft en 'm kan missen of wilt ruilen tegen weet ik veel wat...
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  8. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een spel is dit :thumbs:. Zit pas in Arcadia, is niet ver volgens mij, maar de sfeer is geweldig en heeft me al wat schrikmomenten bezorgd, staat er plotseling zo'n splicer achter je of komt er een van bovenaf terwijl er eerst niks was. Echt een spel waarvan ik heb ''nu stop ik ermee'', maar dan wil ik toch weten wat er zich achter die deur bevindt en toch weer verder ga met spelen.
     
  9. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Heerlijk spel, heb hem zojuist uitgespeeld. Ik ga straks opnieuw beginnen en rescue ik alle sisters ^_^
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    als je wilt weten hoeveel little sisters je nog moet:

    als je in een bepaald gebied bent moet je op start drukken dan zie je 2 soorten icoontjes.

    een little sister alleen, of een little sister met big daddy.

    Die little sisters met big daddy geeft nog aan hoeveel je er nog moet in dat gebied.

    dit moet je dus per gebied doen, en als je er 1 mist maakt niet uit omdat je later altijd nog terug kan om die te doen
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ey mensen ik zit vast. Ik moet nu voor het eerst een BD verslaan voor ADAM. Alleen maakt ie me steeds dood. Heeft iemand tips voor die BD?

    P.S. BD staat natuurlijk voor Big Daddy, maar dat jullie vast ook wel begrepen hebben:9
     
  12. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je Shotgun met Electric bullets. zo komt hij ook nog onder stroom te staan. je kunt dan ook nog je Tommy Gun gebruiken.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    360!
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal ik proberen. Thanks:thumbs:
     
  15. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    En je moet zorgen dat er een buffer is tussen jou en de big daddy (en muur of zo).
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Probeer ook wat armor piercing bullets te kopen, die zijn het meest effectief. Een shotgun tegen de eerste Big Daddy werkte niet zo goed voor mij, de BD die je in het begin tegen komt is alleen gevaarlijk van dicht bij, uit de buurt van de BD lijkt mij het beste. Met telekinese kan je zware objecten naar hem toe gooien waarmee je ook veel damage doet, ik raad je aan om veel gebruik van je omgeving te maken. Ook is het handig om camera's en turrets te hacken die voor de nodige afleiding zorgen.
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat net dus vast in zon vita chamber, laatste save was al best lang geleden omdat het een groot level is. Goed gaar. Wel vet spel verder, alleen dit is beetje irritant. Nou moet alles opnieuw |:-\o/
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt gewoon handmatig saven tussendoor hoor.

    en die save kun je los zetten van de auto save. En hoe zat je vast in een vita chamber?
     
  19. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker spelletje hoor, vond het af en toe te zielig om die little sister te harvesten :D

    Alleen het irritante is dat mijn handmatige save niet goed werkt :confused: maar denk dat het aan m'n 360 ligt :mad:
     
  20. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet wat Spider Splicers zijn :confused: enigste wat ik in de Hint kon afleiden was dat er in hotel kamer 5 zo'n ding zat die ik dus moest fotograferen maar ik heb niets gevonden :mad:
    iemand?"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina