De vuurplasmid...ff denken was dat niet ergens als je in de ruimte staat met verschillende trappen? Een deur gaat naar Cergury en dan nog trappen naar de Inferno geloof ik. Dan moet je daarheen, een trap omhoog en kom je bij een keet. Links in de hoek kun je dan onderdoor kruipen en daar binnen vindt je dan de Fire Plasmid die je vervolgens op leuke wijze kunt testen.
Foto's maken van Spider Slicers is beetje irritant. Gewoon rondlopen en van alles een foto maken. Je maakt dan ook foto's van Lead Splicers welk je behulpzame bonussen geeft als je tegen hen moet vechten. Dat hek zou niet op slot moeten zitten. Zit waarschijnlijk een slot op welk je met je wrench kapot kan meppen, zodat het opent.
Meer slots krijg je door ADAM te verzamelen en bij de Gatherer Garden (zo'n paarse machine met 2 poppen van Little Sisters er naast) die ADAM gebruik je dan om slots te kopen en later in het spel upgrades van plasmids e.d. Zelf heb ik de plasmid slots tot 4 gebracht en vervolgens alles naar 2 om fysiek/combat omhoog te gooien.
Maar je kan ook later plasmid slots kopen. Gebruik zelf voornamelijk Elektrobolt2 en sla er dan met Wrench Jock 2 op los. Zelden gebruik ik me andere wapens. Alleen tegen BD's de Shotgun en als er enorm veel Splicers in 1x op je dak komen dan de machine gun.
Wapens upgraden die je bij Power to the People machines. Die kom je om de anderhalf a 2 uur tegen ofzo. Je moet vaak wel goed alle ruimtes afzoeken wil je ze tegenkomen. Je kunt ze ook maar 1x gebruiken dus kies verstandig welk je als eerste upgrade. Zelf heb ik gekozen voor de shotgun vanwege de BD's. Voor de rest maakt het weinig uit en is het afhankelijk van je eigen speelstijl.
@Shizzel
Je bent nog niet ver volgens mij. Ben daar net pas een uur of 3-4 geleden langs gekomen. Dus denk dat je ongeveer op een kwart zit van het spel.
Het Distill Water vindt je praktisch overal in Arcadia. Focus je op de andere ingredienten en de waters kom je vanzelf in oplichtende flessen tegen in de market area etc.
De deur in de research lab...welke bedoel je? De ene gaat open door gebruik te maken van de cijfers die de doc op het raam schreef en de andere moet je eerst dicht doen om vervolgens een horde Splicers af te maken eer het goedje door de faciliteit gepompt kan worden en de deuren weer open gaan.
Zit zelf nu in dat stuk dat je in het gebouw van Ryan aan bent gekomen en die gast moet opzoeken omdat Atlas hem dood wil. Hepheastus of zoiets heet dat deel. 4/7e van het spel.
Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2007