1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me dat ook af, dus als ik nog even doorspeel dan krijg ik vanzelf de optie om extra slots vrij te spelen?
    Ken er nu nog maar 2 kwijt en heb 3 plasmids.

    En waar ken ik me wapens upgraden want dat ken ik ook nog niet als het goed is?
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan op zich ebst laat pas een slot kopen (dan heb je 4 plasmids of zo). en ik ben ook al een paar uurtjes bezig maar kan ook nog niet mijn wapens upgraden maar dat komt goed denk ik.
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Zit een beetje vast.. moet foto's maken van 3 slicers of hoe heten die dingen.. Heb er nu 2 maar de 3e zit ergens in dat stuk van warfmaster oid.. Hoe kom ik daar want dat hek zit op slot! Zag wel dat er boven een gat in een ruit zit en dat ik er op zich wel heen zou kunnen klimmen misschien maar dat is tot nu toe nog niet echt gelukt..
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je dat zien?
     
  5. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Op je teller
     
  6. MrKennedy

    MrKennedy Talk Loud Hit Harder

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem denk ik morgen gaan kopen, hoeveel uur doe je der ongeveer over hem uit te spelen?
     
  7. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt er aan hoe je hem gaat spelen.
    Als je je alleen aan de hoofdlijn houd dan denk ik binnen 8 uur.

    Als je alles gaat ontdekken en onderzoeken dan cker wel 20+ uur.
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    De vuurplasmid...ff denken was dat niet ergens als je in de ruimte staat met verschillende trappen? Een deur gaat naar Cergury en dan nog trappen naar de Inferno geloof ik. Dan moet je daarheen, een trap omhoog en kom je bij een keet. Links in de hoek kun je dan onderdoor kruipen en daar binnen vindt je dan de Fire Plasmid die je vervolgens op leuke wijze kunt testen.

    Foto's maken van Spider Slicers is beetje irritant. Gewoon rondlopen en van alles een foto maken. Je maakt dan ook foto's van Lead Splicers welk je behulpzame bonussen geeft als je tegen hen moet vechten. Dat hek zou niet op slot moeten zitten. Zit waarschijnlijk een slot op welk je met je wrench kapot kan meppen, zodat het opent.

    Meer slots krijg je door ADAM te verzamelen en bij de Gatherer Garden (zo'n paarse machine met 2 poppen van Little Sisters er naast) die ADAM gebruik je dan om slots te kopen en later in het spel upgrades van plasmids e.d. Zelf heb ik de plasmid slots tot 4 gebracht en vervolgens alles naar 2 om fysiek/combat omhoog te gooien.

    Maar je kan ook later plasmid slots kopen. Gebruik zelf voornamelijk Elektrobolt2 en sla er dan met Wrench Jock 2 op los. Zelden gebruik ik me andere wapens. Alleen tegen BD's de Shotgun en als er enorm veel Splicers in 1x op je dak komen dan de machine gun.

    Wapens upgraden die je bij Power to the People machines. Die kom je om de anderhalf a 2 uur tegen ofzo. Je moet vaak wel goed alle ruimtes afzoeken wil je ze tegenkomen. Je kunt ze ook maar 1x gebruiken dus kies verstandig welk je als eerste upgrade. Zelf heb ik gekozen voor de shotgun vanwege de BD's. Voor de rest maakt het weinig uit en is het afhankelijk van je eigen speelstijl.

    @Shizzel
    Je bent nog niet ver volgens mij. Ben daar net pas een uur of 3-4 geleden langs gekomen. Dus denk dat je ongeveer op een kwart zit van het spel.

    Het Distill Water vindt je praktisch overal in Arcadia. Focus je op de andere ingredienten en de waters kom je vanzelf in oplichtende flessen tegen in de market area etc.

    De deur in de research lab...welke bedoel je? De ene gaat open door gebruik te maken van de cijfers die de doc op het raam schreef en de andere moet je eerst dicht doen om vervolgens een horde Splicers af te maken eer het goedje door de faciliteit gepompt kan worden en de deuren weer open gaan.

    Zit zelf nu in dat stuk dat je in het gebouw van Ryan aan bent gekomen en die gast moet opzoeken omdat Atlas hem dood wil. Hepheastus of zoiets heet dat deel. 4/7e van het spel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2007
  9. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoelde een deur daar binnen. Nadat ik dus die code van haar heb gekregen kun je "op je gemakje" het recearch lab doorzoeken. Dan kom je een deur tegen (waar ook een bd loopt) die niet open gaat. Maar zoals bij alle deuren moet ie open kunnen gaan (of een andere weg naar binnen).
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Is dat die "gouden" deur in het water? Die kun je nooit openen. De BD loopt er heen, klopt er op en de Little Sister komt er uit gekropen. Verder kan ik geen deur bedenken welk je bedoeld. Alle deuren zouden op dat moment allen open moeten zijn en gaten in de muren her en der.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2007
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe zit het met die Foto's maken voor die Achievments, heb net Foto's gemaakt van die Rosie ( BD ) en Little Sisters en Nitro Splicer maar geen Achievment ofzo ?
     
  12. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, als je naar binnen gaat heb je het bureau, dan ga je het hoekje om en in die kamer zit links een deur die niet op gaat bij mij. Ben nu al ff doorgelopen om dat water enzo te zoeken dus ga weer ff kijken of die deur al open is.
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=271

    De gehele lijst mbt behaalbare achievements.

    Voor de camera krijg je een achievement als je elk soort tegenstander 3x een volle balk heb gefotografeerd en je ze helemaal doorgrond heb op die manier. En een achievement als je 1 uit elke groep op de foto zet.

    Dus gewoon kiekjes blijven maken heheh.

    Is dat in die ruimte met al die computers, boekenkasten en 1 turret in de hoek? Daar waar er een gat komt en je dan door heen kunt lopen? Dan vraag ik me nu het volgende af. Heb jij al die 3x7 ingredienten verzameld, die horde splicers afgevochten en het goedje de lucht in gespoten om de bomen te redden? Die splicers maken namelijk overal deuren en gaten waar je dan na afloop in kunt kijken en verkennen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2007
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bedankt! Ik denk dat ik van Rosie bijna 2 Balkjes vol heb ongeveer! :b:
     
  15. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, die deur is het.
    Dus gewoon nog even dat geurtje verspreiden en dan kan ik er dus in.
    Danku
     
  16. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb exact hetzelfde probleem , ik kom van boven af waar ik die camera heb gepakt nou heb ik 2 fotos van die slicers gemaakt en nou moet ik naar die laatste toe maar die is op slot en er zit geen slot op wat je kapot kan schieten.....damn... dalijk moet ik opnieuw beginnen
     
  17. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat een vette game,

    zit nu in level 2 en ben al 7 uur bezig haha. Ik pluis wel het hele level helemaal uit, dat dan weer wel.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vanaf waar kom je Gokkasten tegen ? Ik ben nu in Arcadia, want met die Gokkasten krijg ik ook een Achievment genaamt "Lucky Winner"
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Die kom je na Arcadia tegen als je 4 foto's van gasten moet maken voor zo'n "kunstenaar". Prometheus Garden ofzo is dat.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oke thanks, ben er net achter gekomen dat je trouwens niet 3x een balkje vol moet hebben bij die foto's van een splicer maar 5 keer :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina