1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen, waar ik in ''Sander Cohen level'' er een ''weapon upgrade'' machine is? die heb ik hard nodig...
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik loop elke keer tegen het volgende probleem aan: Ik krijg Big Daddy niet dood, ga vervolgens zelf een paar keer dood, maar tegen de tijd dat ik hem eindelijk neer heb loopt er geen little sister meer bij rond..... :mad:

    edit: ik vind de game op medium trouwens al behoorlijk pittig!
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Datzelfde probleem heb ik ook gehad.
    Bij mij was het ook zo dat die BD's maar bleven respawnen (zonder LS)

    Bij het volgende level heb ik wel alle 3 de Little Sisters kunnen harvesten/redden, en dat terwijl ik ook daar een aantal keer dood ben gegaan :confused:

    Nu heb ik ze dus allemaal gered, op die ene na =(
    Ik hoop dat je in een later stadium nog terug kunt komen in dat level om het alsnog te doen, want dat zou zonde zijn.
     
  4. Yabyahoo

    Yabyahoo Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook een kans dat de Big Daddy de Little Sister nog net optijd terug in zo'n tunnel heeft geholpen, dan kan je er ook niet meer aan komen.

    Als je weet dat er nog een Big Daddy in het level zit (zonder LS) volg en observeer hem dan, je ziet hem vanzelf naar zo'n "Little Sister Tunnel" lopen, kijk maar wat hij dan doet ;)

    -Yabyahoo
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag uitgespeeld :)

    Heel erg vet.
    Je krijgt nog een leuke wending in het spel.

    Morgen overnieuw beginnen voor de rest van de achievements.
     
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Big Daddy's "bonken" de LS ook weer uit de tunnels.. Als er een loopt dus zonder LS even geduld want die komen wel weer.

    Speel op HARD heb er al zeker 15 uur in zitten.. Heeeeerlijk spel!!
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL ik heb van Bol.com de Franse Limited Edition gekregen, met een Franse doos "Edition Collector" en Franse Handleiding. Ach gelukkig is de rest wel gewoon Engels. Meer mensen die dit bekend in de oren klinkt?
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Demo gespeeld vanmiddag en wat een game, de grafics zijn echt likbaar. Ik denk toch dat ik deze game ook ga aanschaffen.
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    op welke moeilijkheidsgraad is dit spel gemaakt? (voor welke moeilijkheidsgraad hebben de makers het spel ontwikkeld?)
    Ik krijg het spel binnen +/- 2 dagen, en heb er zin in !
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Kan me niet herinneren daar eentje tegen gekomen te zijn. Heb er 2 gevonden voor dat level en daarna.

    Op START drukken en kijken hoeveel LS'en je nog moet hebben. Het is niet erg als je een BD dood aangezien die respawned. Als je nog een LS moet hebben en je komt een BD tegen zonder LS dan moet je die BD gaan stalken. Uiteindelijk haalt hij zo'n LS uit die "gouden deuren".

    BD is overigens niet moeilijk om te doden. Gebruik Piercing bullets, Elektro Shock Bullets etc. Shotgun volledig upgraden werkt wonderen. Als je dan nog die Granaatwerper hebt helemaal easy. Zorg wel dat je elektroshock gebruikt om die BD een stun te geven, ideaal als je even moet reloaden qua wapen.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In de demo kon je kiezen: Easy, Normal, of Hard (alleen was deze niet geunlocked, waarschijnlijk in de volledige game na het uitspelen). Tis net wat je lekker vindt ;)
     
  12. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag de demo gespeeld, wat een sfeerje zeg. Alle lampen in de kamer uit, geluid op 100 en bibberen maar. Vette game.
    Je moet een behoorlijke zieke geest hebben om dit zo te maken.

    Peace,
    Rich_Art. ;)
     
  13. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer ik me wapens ken gaan upgraden want vind dat eigenlijk wel nodig:p

    En is er ook een manier om er achter te komen waar de big daddy`s niet tegen kunnen? (bepaalde kogels, plasmids)
     
  14. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een beetje gamer bent kun je op normal beginnen hoor... De enige karakters die wat moeilijker zijn vind ik de Big Daddy's... Maar ook die krijg je vanzelf wel neer ;)
    Hard doe ik de tweede ronde!
     
  15. Ashavan

    Ashavan Guest

    Blader terug zou ik zeggen. Als ongeveer 2-3x per pagina vermeld.

    En zo "ziek" is Bioshock ook niet. Als je van deze game al schrikt dan ben je echt een mietje. Ga eens games zoals Undying and toekomstige Jericho eens spelen. Dan heb je reden om te schrikken, angstig te zijn en de makers "ziek" te noemen.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het stalken was idd de oplossing. Kwam er net tijdens het spelen zelf ook al achter. Die tunnels waren me nog helemaal niet opgevallen.
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    best een pittig spel! Die Big Daddy`s zijn moeilijk man!

    Zit ook een beetje te kutten met die gene bank enzo
    ik heb nog geeln geld voor een nieuwe plasmit slot! Moet dus telkens wisselen en vaak kom je in een situatie dat je de verkeerde plasmit in je slot heb gedaan!

    Kzit nu bij dat stuk dat ik een code voor een deur moet zoeken! En diue vind ik dus maar niet
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ben benieuwed dat, als we blijven posten zoals we nu doen, bioshock ook een deeltje 10 krijgt. Zal wel niet. Tenzij een gek van 2K in eens zou gaan beweren dat er een MP update/download komt, wel gratis natuurlijk. ;):9
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, ik ben nu wel sterk genoeg, dat ik die Big Daddy's kan verslaan zonder al teveel moeite, ik heb nu een plasmid, waarmee ik allerlei insecten op vijanden af kan sturen, als je dat bij die big daddy doet, gaat ie met zijn handen zwaaien om die insecten proberen weg te slaan, en blijft ie stilstaan, en dan kan ik met mijn trap boog ( die blauwe dingen waar tegen ze aan kunnen lopen ) ze afmaken, snel gebeurd:)
     
  20. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik stapel altijd een zooitje gasflessen of andere explosieven op elkaar en pleur er een proximity mine tussen. Maak de Big Daddy boos en laat hem erin lopen, vaak is ie in 1 keer dood. :9 Speel het spel op hard, is erg goed te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina