1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoeveel verschillende Big Daddy's zijn er nou? Ik ben tot nu toe alleen nog maar Rosie en Bouncer tegen gekomen.
    Wanneer kom ik nou deze tegen?
    [​IMG]

    En nog een vraagje over een bepaald level!
    ik zit nu bij dat stukje dat je net verraden bent, ik twijfel of ik moet gaan rushen of alles op mijn gemak moet doen omdat ik steeds een gedeelte van mijn levens kwijt raak. Mijn vraag is of ik nou of je levens kwijt raakt om de zoveel tijd of gebeurt dat automatisch als je verder komt
     
  2. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    1e vraag:
    Volgens mij zijn er alleen nog de elite versies van die twee..

    2e vraag:
    Je kan rustig aan doen denk ik, gebeurt dacht ik op bepaalde momenten..
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Kan iemand mij helpen. \o/
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Exige ik weet wat je bedoelt, maar mijn punt was dit:


    tegenwoordig zeggen mensen als de MP ontbreekt dat een spel geen 50 euro waard is. Ik bedoel dat we verwend zijn. Vroeger kochten we voor hetzelfde geld of meer SP only games


    en die verwende mensen die binnen 2-3 dagen en 20 uur spelen het spel uit spelen en te kort vinden. Ik ken echt geen shooters die langer zijn.

    Half life 2 is korter bijvoorbeeld, the darkness etc etc

    alleen RPG"s duren langer. Vroeger speelden we games waar je niet kon saven en die veel moeilijker waren. Daarom deed je er langer over om ze uit te spelen.

    Maar een gemiddelde game uit de jaren 80/90 kun je altijd binnen 5 uur uitspelen

    maar als ze games nu zonder save systeem maken en een stuk moelijker geven mensen het te snel op. 20 uur gameplay is echt niet te kort voor een goed spel
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een extra slot kopen of ruilen bij de bank.

    Je kunt trouwens alle achievements in 1 run halen. Ik heb er alleen 2 niet omdat ik zonder guide speelde en Sander Cohen hebt gekilled voor zijn Masterpiece. Meerdere malen door spelen 'hoeft' dus niet ;)
     
  6. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    maar zo blijf je wel bezig met de game als je nog wat moet dan speel je em nog een keer maar ik denk dat jullie ( veel ervan in iedergerval ) hem zoenzo nog een keer spelen
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mja ik had geen guide voor die audio diaries gebruikt en ze allemaal gevonden. Ik ga hem hierna iig niet meer spelen. Heb nog een save precies voordat Cohen nog leeft. Die laad ik nog wel een keer en dan haal ik de laatste 2 achievements en dan heb ik 1000 en dan kan de game de kast in.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Gforce, dat van die extra slot wist ik al, maar toch bedankt. ;)


    Het ging eigenlijk gewoon puur over deze 2 vragen

    Dit gaat over het 2e level, waar je die Incinerate en Telekenetische plasmids kan vinden met dat ijs dat je moet ontdooien.


    Nu zit ik dus daar in die Twilight Fields waarbij er een deur is die ik alleen kan openen met de goede code. Waar kan ik deze vinden?

    En er is ook een deur van een of andere Dental (tandarts) in dat zelfde level waarvoor ik een sleutel moet hebben om die deur te openen. Mijn vraag is nu ook weer, waar kan ik deze vinden?
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  9. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al veel spellen verkocht,maar deze blijft absoluut in mijn collectie.
    Wat is dit een F**king goed spel.
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Das 1 van de allereerste concepten van de big daddy nooit uitgekomen dus ;)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Iemand tips voor foto's, het gaat nu echt sloom.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1e vraag: code ligt onder een EVE

    2e vraag: gebruik telekenise op de sleutel door het raam.

    Dichtbij staan en 3/5x een foto van het zelfde object maken. Vergeet niet de Turret, Security Bot en Camara volledig te researchen deze tellen ook mee voor de PhD achievement.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  13. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kan iemand mij vertellen:
    1 Hoe maak ik een verborgen text
    2 Hoe kom ik in zo'n kamer:
    In het level met sander cohen (waar je die foto's moet maken).
    Als je vanaf daar door de frozen tunnel loopt kom je in een kamer met 2 trappen naar boven. Hier zit ook een trap naar beneden. Maar deze zit gesealed. Hoe krijg je die open?
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahahah ik ben net in level 3 en ik weet nu gewoon al dat ik hem overnieuw ga spelen :p Zijn zoveel dingen die ik anders kan doen! Dat is echt gewoon zooo vet! En normaal speel ik een game 1 keer uit en laat ik hem links liggen...dus tja dit is echt wel een aanrader of huur hem een keer!! Maar je moet de game gewoon gespeelt hebben!!!
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1e vraag snap ik niet. Voor de andere gaat de deur open nadat je Cohen's Masterpiece hebt gemaakt.

    Voor zo ver ik heb gezien kun je bijna niks anders doen hoor. Game is vrij lineair als je het mij vraagt..
    Dat je de game gespeelt moet hebben ben ik het zeker mee eens ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb al alle EVE spuitjes doorzocht maar ik kan hem dus echt nergens vinden, zou jij of iemand anders deze code in een spoiler voor mij willen zetten? :thumbs:


    Bedankt voor de 2e vraag, ik wist wel dat er zo'n gat in dat raam zat met die dode eruit hangend!
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  17. donsjonnie

    donsjonnie Xbox One

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik ben al zover dat ik de onderzeeboot in kan om naar het volgende level te gaan. Dus dat gaas over die trap (staat een bordje bij, more items down stairs) moet op een andere manier open.

    De verborgen text hier op het forum zodat de mensen het niet hoeven te lezen.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die verborgen tekst gaat zo: [*SPOILER*] HIER JE TEKST INVULLEN [*/SPOILER*]

    Wel even die sterretjes * weghalen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Thx man, had alleen gehoopt op meer BD's .
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lol dacht dat hij in de game bedoelde :p

    De EVE spuit ligt tegenover de deur.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina