1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Wahahh speel je de demo vaker zie je opeens dingen die je de eerste keer mist :p Best wel vet :p Hopelijk is dat ook met de game zo :p
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb denk ik nog een l/e preorder gevonden :D anders maar de normale :cool:.

    _O_ zin in ~~!!
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ik m'n surround setje voor vrijdag heb, anders moet ik echt m'n dicipline testen om het spel niet eerder te spelen.....
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zet de game wel mooi op zijn lichtste stand, want ik heb geen zin in teveel creapy schrikmomenten, dat haalt voor mij een deel van de lol naar beneden. Maar goed, ieders zijn eigen. Heb dit bij de demo ook gedaan, dus doe ik het ook bij het volledige spel.

    En willen de mensen die de game eerder krijgen of kopen dan vrijdag even melden bij welke zaak, winkelketen of branche je hem gekocht hebt, liefst ook met de stads- of dorpnaam waar je hem vandaan hebt. Dit is op deze manier wel zo eerlijk tegenover de mensen op XBW die de game ook graag willen hebben.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de lichtste stand? Dat haalt de sfeer weg :'-(. Ik denk dat ik hem als ik hem heb uitgespeeld misschien op de lichtste stand zet... Maar om dat dan meteen te doen lijkt me een beetje zonde.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat heb ik de eerste keer met de demo ook niet gedaan, maar ik kreeg zo wat een hartverlamming en ik heb al heel wat Horror gezien in de afgelopen 5, 6 jaar om te weten dat het niet altijd leuk is. Jij denkt misschien dat de sfeer verpest word, ik heb dat op de lichtste stand ook niet ervaren. De game is op zijn lichtste stand ook nog best creapy en dat vind ik meer dan genoeg om de game nog leuk te kunnen vinden. ;):)
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het spel zo eng joh? Ben nu met Condemned bezig dus ik wil eigenlijk wel iets luchtigers ;)
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zet hem zo, dat ik dat balkje nog maar net kan zien.

    ik vind dat donkere horror shit eigenlik wel vet, maar ieder z'n smaak
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Das was ook mijn gevoel. Ik moet nog steeds de volledige versie van Condemned halen, maar ik vond de demo best eng. Bioshock daarentegen is wel spannend, maar eng zeker niet. Vraag mij ook af waar iedereen die schrikmomenten vandaan haalt...

    Ik ga mij binnenkort ook een surround setje halen... en dan pas ga ik Bioshock spelen (ook al ligt ie dan al een tijdje bij mij) . :)
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mee eens,BS heeft een beklemmende sfeer maar zeker niet zo eng als Condemned.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geen schrikmomenten, maar als je dit spel voorzichtig speelt hoor je allemaal mensen screeuwen. Daarvan gaat je hartje echt wel sneller van kloppen 8) .
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe groot is de kans dat Bol.com de game 'per ongeluk' wat te vroeg verstuurd? :+

    *Kijkt voor de 345e keer naar zijn bestelstatus 8)
     
  13. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, of je hoort iemand praten zachtjes en je loopt richting een gang en er springt zo'n lelijke splicer schreeuwend om de hoek vlak voor je neus.
    Ja daar ben ik me (in de demo) al aardig wat keren rot door geschrokken ja
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Na 2 keer de demo te hebben gespeeld en voor de derde keer ging spelen schrok ik al niet meer, ik weet nu waar al die splicers zijn :)
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    OMFG BIG DADDYS ARE REAL!!!

    [​IMG]

    \o/\o/\o/:+\o/\o/\o/
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met die PC demo ? Een maat van mij belde net op dattie al van usenet af te halen is, laat mijn abbo daar nu net afgelopen zijn. Op GameSpot/GamersHell kan ik echter nog niks vinden over een BioShock demo :eek:
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Condemned is wel creepy, die demo vond ik geweldig, de hele game heb ik nog niet uitgespeeld, maar is wat eentonig en beetje te horrorachtig en te weinig detective-achtig, maar toch een goede enge game. Datzelfde gevoel kreeg ik ook wel een beetje in Bioshock, doorgedraaide stad met enge figuren waarop je inhakt met een een of andere tang, later heb je dan wel andere wapens en plasmids die het anders maken en ook het sfeertje is anders, maar beide hebben wel van die schrikmomenten als je alleen door die donkere ruimtes loopt. Wat ik bij Condemned wel goed vond was dat die kerels je niet allemaal meteen aanvielen, maar soms ook gingen vluchten of dat je ze ergens langs zag of hoorde rennen, maar dat je niet precies wist waar die heen ging of waar die zat.

    Loooool
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    Srry voor dubbelposts trouwens, maar ben net even bij de Nedgame geweest en die hebben Bioshock mss morgen (dinsdag) en anders woensdag binnen \o/ Dus morgen ff bellen of ze hem al hebben en anders haal ik hem woensdag. Mooi dat ze hem zo vroeg krijgen, ik hoop dat het klopt.

    Als je trouwens op de site van Nedgame kijkt moet je niet teveel letten op releasedata, want die updaten ze niet zo vaak. Voor betrouwbare releasedata kan je beter op tothegame.com kijken. Moet je wel kijken naar de releasedata voor UK/Euro, maar daar staat ie volgens mij automatisch op als je op Xbox 360 klikt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina