1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    oh, dus gewoon een oude save laden?

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, het is niet een open-ended game

niet lezen als je het nog niet heb uitgespeeld
    wat ik me dus afvraag, later in de game kom je erachter dat je was beinvloed door mind control,

een dat fontaine ( atlas) jou naar rapture heeft gebracht om andrew ryan te verslaan,

alleen hoe heeft hij jou daar gekregen, en hoe heeft hij ervoor gezorgd dat het vliegtuig precies daar neerstortte, en wrm heeft hij jou in de eerste instantie, op een onderzeeboot gezet, toen je twee jaar was, naar de echte wereld,

dat snapte ik niet, maja, mss nog maar een x spelen, en proberen alle audio diary's te vinden

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben er vannacht ook mee begonnen, maar ik denk dat ik de moeilijkheidsgraad maar ff op normaal ga zetten(ben begonnen op hard te spelen), want did is zo toch wel erg lastig, ik heb vaak weinig EVE/Health packs en centjes, dus ik denk dat ik hem eerst maar eens op normal ga uitspelen, voor ik me aan hard ga wagen. ;)

4. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    @(Smart)Ass, Mijn idee hierover is dat je het niet te ver moet zoeken in de game maar meer in jezelf. Veel filosofische onderwerpen in deze game.
    Verder zal ik je zelf maar aan het denken zetten.

Mocht iemand anders nog een idee hierover hebben, vul maar aan want misschien heb ik iets gemist..

Edit: Je zou eens lost moeten kijken. Zou je bijna dezelfde vragen gaan stellen.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook nog een vraag:

Hier in dit linkje staan alle Power to the People machines beschreven met plaats:
    http://www.gamefaqs.com/console/xbox...e/931329/49892

Het gaat om deze PttP machine:

===Neptune's Bounty===

1. Freezer Bottom Floor

Go through Fontain Fisheries (where Peach Wilkins asked for the 3 spider
    splicer pictures). As you go down the stairs from the second floor to
    the first you should see the PttP machine right in front of you.

Ik heb nu dus met die fotocamera die 3 Spider Splicers gefotografeerd en ik ben dus een heel stuk verder dan toen ik die camera kreeg.
    Bedoelen ze met deze PttP machine dus dat ik die op het begin ergens bij het ontvangst van de camera had moeten vinden?
    En kan ik hier later ook nog terug komen om die PttP machine nog eens te bezoeken?

6. Ashavan

Ashavan Guest

Andrew Ryan legde dat merendeels in zijn pleidooi uit voor je hem neerragde. Ik vermoed dat jij niet de enige mindgecontrolleerde freak bent en dat er nog iemand was. Iemand die er voor zorgde dat het vliegtuig daarheen ging en neerstortte.

Rest is het gewoon erg vaag en mis je de antwoorden inderdaad

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of respawnen de vijanden nou? Constant als ik ergens terug kom waar ik al ben geweest loop ik er weer 1 of 2 tegen het lijf.

Da vind ik een beetje een irritant eigenlijk!

Moet ook wel zeggen dat ik de game op Hard speel.

-----

Toch vind ik het echt een enorme gemiste kans dat er niet iemand met je meeloopt ofzo. Een echt personage, geen Atlas die een beetje door de radio ouwehoert, maar gewoon iemand die af en toe stukken met je mee vecht. Een soort Alyx uit Half-Life 2 ofzo.

Sowieso zitten er echt te weinig vriendelijke characters in de game. Nooit eens een rust moment ofzo... Als het beweegt moet het dood. Het komt de diepgang niet zo ten goede.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jij bent zelf ook in Rapture gemaakt door Fontaine. Tevens heb je hetzelfde DNA als Ryan omdat je anders meteen door de security dood gegaan zou zijn.

Weet iemand trouwens of ik een ander einde krijg als ik alle Little Sister harvest of dat ik er bv. maar een paar wel en een paar niet harvest. Ik heb het nu uitgespeeld zonder er 1 te harvesten. Dus zijn er meer eindes als 2?

9. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Bioshock uitgespeeld. En het is een lange tijd geleden dat ik zo'n spel heb gespeeld waarin je zo in het verhaal wordt opgezogen, eigenlijk sinds half-life 2. Nou nog een keer op hard, alleen niet direct.

@ antraxxx,

(weet niet of het een spoiler is)
    volgens mij zit die power to the people, op dezelfde plek als waar je dat gevecht hebt tegen die Wilkins, misschien wat verder. Waar precies weet ik zo niet meer.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bij welke deel van deze topicserie kunnen we gaan afspreken dat we spoilers niet meer hoeven te verbergen? Zelfde geld eigenlijks voor de achievement topic? Deeltje 4 of 5 dan maar om te kijken of iedereen dan de game wel heeft uitgespeeld? Als je een beetje intensief speelt heb je de game immers binnen een week op de 1000 GC, dan ken je dus alles al.

11. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Chillco heeft gelijk, na het gevecht met wilkins ga je een trap af. Dan loop je er zo tegen aan. Als het goed is is dat de 1e.

@Ashavan, goede uitleg. had er zo nog niet over nagedacht.

@Yellow, denk je dat er nog een deeltje 4 of 5 komt dan? Want bijv ik speel m nu nog op hard uit en daarna speel k m nooit meer. Dus zul je mij ook niet meer hier tegen komen. Dat zal dan ook voor wat andere mensen gelden.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zit wat in, maar om nou nog een deel hierna de spoilers te gaan verbergen? We hoeven toch ook niet met iedereen rekening te houden totdat hij of zij een game eindelijk eens op beide eindes heeft uitgespeeld? Uiteindelijk draait deze game om twee dingen: De twee verschillende eindes en de achievements die misschien iets kunnen verraden. Ik zou ook graag de mening van een mod willen horen over mijn voorstel op pagina 14 van dit deel van deze topic over deze game. ;):cool:

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Persoonlijk zie ik eindes ed liever helemaal in spoilers. Tips en truuks maken me minder uit.

Ik vind het trouwens ook echt geinig om twee bd's met elkaar te laten knokken :+

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog niet gezien dat er twee BD met elkaar aan het knokken zijn. Wel heb ik een BD een keer een paar slicers gruwelijk zien afmaken, dat had verder niet zoveel te maken met het verhaal, was gewoon in-game. Ik ben nu bezig met het harvesten van alle LS voor het andere einde. Je krijgt 160 adam uit het harvesten van een LS, tegenover 280 als je dat niet doet. Maar goed, ik kan nu wel ietsje sneller in het begin al upgrades kopen. Het is wel balen dat je nu ook weer helemaal overnieuw moet met het upgraden van je wapens als je die nog niet allemaal geupgraded had. Ik gebruik mijn geld dan ook alleen daarvoor en eigenlijks voor weinig andere dingen dan een enkele buy-out hack. Verder heb ik voor het hacken zo nu en dan ook wel een hack tool, zo ben ik de eerste keer ook aan die achievement gekomen. ;):b:

15. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan er ook rekening mee houden dat sommige mensen wél de tijd nemen om de game optimaal te verkennen, in tegenstelling tot de grote haast waarmee jij door de game bent gerend...

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ben echt niet de enige op XBW die dat gedaan heeft hoor. Er zijn zat mensen die dat gedaan hebben. Ik ken al wel iemand die de game nu al op de 1000 heeft. Ik heb ook zoiets: Ik ga het liefst zo snel mogelijk naar de 1000 toe. ;):9

17. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Wat maakt het nou uit wanneer je die 1000gs bij elkaar gespeeld hebt, het gaat er toch om dat je van een game kan genieten?!
    Achievements zijn een leuke toevoeging, maar moeten niet belangrijker worden geacht als de game zelf...

18. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik bij bioshock ook maar heb toch al 940 (volgens mij) gs.
    Nu voor de 2e keer op hard en dan heb ik m op 1000. Heb 3 volle dagen gespeeld voordat ik m uit had.
    Maar kijk eens naar crackdown. Dat was een game voor de gamerscore toch?

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    true.. de achievements waren leuker dan heel de game! (crackdown dan he ;))

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wahahh ik heb 2 BD Wel zien knokken met elkaar, maar ik hoefde niks tedoen...ze kwamen elkaar tegen en gingen gewoon de strijd aan...en zul je net zien dat ik iets verkeerds deed heb ik ze beide achter me aan! Gelukkig waren ze half dood dus paar granaten en whoola! 2 BD met de grond gelijk ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina