1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nog niet klaar hoor. Je krijgt iig wel een achievement voor het upgraden van al je wapens. Er komen ook nog geoeg power to the people stations

btw gister ook uitgespeeld, en alle little sisters gered, maar ik snap niet hoe iedereen zo lyrisch kan zijn over het einde. Ik vond het wel heel makkelijk en een beetje saai. Nog maar eens gaan spelen en dan al die meisjes harvesten denk.

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  2. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game geweldig, maar even 2 vraagjes nog.
    Hoe kun je nog meer van die slots vrijspelen om plasmids te gebruiken, ik kan er nu steeds maar 2 gebruiken.
    En wat kan ik het best met die meisjes doen, rescue of harvest??

3. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je die meisjes harvest krijg je meer punten ofzo, van die punten kun je bij speciale kasten nieuwe slots halen. zo'n kast met van die rode drankjes. ben nogal slecht in het onthouden van alle namen

4. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nou nog een paar WEAPON UPGRADE STATIONS, maar waar is eigenlijk Mercury Suites?? ik heb het spel uitgespeeld maar ik herinner me die naam niet ?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bij apollo square in de buurt dacht ik, dat stuk van t spel met die kapotte metro

6. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Als je ze allemaal rescuet krijg je een achievement van 100G. Als je dat doet krijg je 80 Adam per little Sister, als je ze harvest krijg je geloof ik 240 Adam per little Sister. Met ADAM kan je bij een Gatherer's Garden nieuwe slots kopen voor je Physical, Combat en Engineering tonics en Plasmids.

7. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar op de map zie ik nergens mercury suites staan

8. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee waar de 1e upgrade zit? hij moet in peach wilkins hideout zitten, maar waar is dat ? misschien dat iemand zo vriendelijk is een filmpje te maken waar ze allemaal zitten, zoiets wat dullenl bij harry potter heeft gedaan :b:

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik ze allemaal mooi harvesten, those bitches }:]
    En ik heb ook al een nieuwe plasmid slot gekocht :)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren toch weer even een uurtje gespeeld. Ik ben nu nog net niet op een kwart denk ik. Het is mijn tweede poging. Bij deze tweede run moet ik ergens tussen de 0 en 7 achievements kunnen halen, maar dat is niet allemaal echt het belangrijkste. Het is echter wel zo dat ik die dagboeken shit en die foto achievements ergens volgende week binnen hoop te hebben, want tussendoor speel ik nog wel andere games. ;):)

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    die eerste wapen upgrade kun je echt niet missen

als je peach wilkins en zijn gang hebt verslagen loop je door een soort van vriesval richting het volgende level. Onderweg kom je er gewoon langs. De andere stations zijn iets beter verstopt

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel briek dat je maar één wapen per automaat kan upgraden, maar aan de andere kant weer mooi dat je toch iets meer moeite moet doen voor de upgrades van die wapens en de bijbehorende achievements. ;):9

13. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik dacht ik vraag het alvast voordat ik er al veel te ver voorbij bij. * gaat weer verder

14. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er voorbij gegaan...pas aan het eind van het spel kwam ik mijn eerste wapenupgrade tegen! Ik keek namelijk te veel naar de grond voor items dan naar de muren :$...

15. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Kiss of Fire Bekijk bericht
    Als je ze allemaal rescuet krijg je een achievement van 100G. Als je dat doet krijg je 80 Adam per little Sister, als je ze harvest krijg je geloof ik 240 Adam per little Sister. Met ADAM kan je bij een Gatherer's Garden nieuwe slots kopen voor je Physical, Combat en Engineering tonics en Plasmids.
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door jackie brown JR Bekijk bericht
    als je die meisjes harvest krijg je meer punten ofzo, van die punten kun je bij speciale kasten nieuwe slots halen. zo'n kast met van die rode drankjes. ben nogal slecht in het onthouden van alle namen
    Dan ga ik ze allemaal mooi harvesten, those bitches
    En ik heb ook al een nieuwe plasmid slot gekocht

Ehm er is hier iets mis...je krijgt per sister die je harvest 160 adam. per sister die je rescued 80 adam MAAR als je ze rescued krijg je om de 5 sister 2 beloningen met ieder 200 adam (dus 400 adam extra per 5 sisters als je ze rescued) zo krijg je evenveel adam als je ze rescued als dat je ze zou harvesten.

Edit: en als je ze rescued krijg je een achievement van 100g en je loopt totaal geen ADAM mis. en het eind is veel leuker als je ze rescued (ik verklap niks maar het is een heel mooi eind als je de sisters rescued)

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  16. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    dat probleem had ik dus ook, zo heb ik veel toffe wapens en achievements gemist. daarom ben ik overnieuw begonnen en uiteraard omdat het spel gewoon uber vet is _O_

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ga de game ook maar bestellen, om de tijd tot Halo 3 te doden en van een super game te genieten natuurlijk :cool:

18. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik al te ver gegaan of ?

ik ben nu waar ik een camera moet zoeken, had ik die wapen upgrade dan al moeten hebben of nog niet :eek:

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is logisch dat mensen vragen gaan stellen in deze thread, maar toch zou ik mensen graag even wijzen op de hulpthread voor Bioshock voor vragen, problemen, etc.

Daar kunnen de vragen gesteld worden door mensen die met de game bezig zijn en vastzitten, wat zoeken of weet ik het. ;)

Thanks.

20. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    of voor alle vragen over bioshock (behalve over locaties van power to people machines) kan je mij pm'en.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina