1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    supergame !
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker dat het een hypno plasmid is, en niet een enrage?

    een hypno heeft een luidspreker symbooltje, enrage, een hoofd waar stoom uitkomt symbooltje:p
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    over dat laatste stukje in die spoiler, het gaat niet ten kosstte van achievement maar heeft het wel invloed op het einde?

    ik las verschillende dingen. Ene site zegt er zijn 2 eindes, een andere zegt 3 en 1 site zegt zelfs 5 eindes
     
  4. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die moeite hebben om de dvd van Bioshock normaal in de steelcase te kunnen opbergen?

    Voor mijn gevoel moet ik zo hard drukken ( om hem erin te krijgen ) en hard moet trekken ( om hem normaal eruit te halen ) dat ik op elk moment het DVD'tje kan breken:p
     
  5. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, best wel irritant, hebben btw meer steelcases van andere games last van.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @ STeRoger: ja dat had ik ook al :p Ik doe het dus ook echt voorzichtig!! is me al eens overkomen....
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem gewoon niet uit mijn 360 :+

    Maar volgens sommigen gaat je disc daar ook van kapot...
     
  8. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ha, die big daddy's zijn echt leuk om tegen te vechten. Eigenlijk alleen die bouncers, want die komen op je af en kan je zo in de val laten lopen. Die met dat grote geweer is wel irritant. Ze blijven altijd op een afstandje, lopen nooit in mijn stroomvallen of mijnvallen, echt zonde van die munitie=( Hij is wel handig als er een paar splicers op me afkomen. Gewoon even die enrage plasmid op hem gooien en hij ruimt ze wel op.

    Speel het spel nu op hard en is best te doen. Voor mijn gevoel ben ik al best ver en heb er toch wel meer dan 10 uur ingestoken volgens mij. Waarschijnlijk ga ik het ook een tweede keer vanaf het begin spelen, maar dan wel op easy want dan kan ik een beetje rustiger aandoen en nog meer proberen om de omgeving te gebruiken enzo:thumbs:
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heerlijk spel, net even een beginnetje gespeeld. Baalde wel, eerste keer dat de openingsscene bezig was liep ie vast en gaf mn 360 3 red lights :'-( Hij heeft het altijd goed gedaan. Maarja, daarna half uurtje gespeeld en nergens last van gehad. Hoop dat mijn 360 het nog even uithoud voor en tijdens Halo 3, en als ie dan toch kapot gaat vraag ik wel geld terug (mag volgens een bepaalde wet als het apparaat voor de 2e keer verrot gaat dacht ik) en koop een elite.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    misschieen beetje een raar iets maar het valt me nu ineens op dat je ooghoogte wel erg laag is.

    Moet je eens kijken als je voor een deur staat en recht vooruit kijkt. Je kijkt dan precies op de deurklink terwijl je in het echt toch een stuk langer bent
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeger waren ze allemaal wat kleiner ;)
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    of de deuren wat groter:p
     
  13. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je de Rosies/Bouncer's onderzoeken afhebben voor het einde van de game ? Of kom je ze daarna ook nog tegen.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nouja na het einde van de game krijg je de credits en dan kun je alleen een save game laden dus het is wel makkelijk dit te doen voordat je het spel hebt uitgespeeld
     
  15. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel, als je vlak voor het einde bent en dan weer terug gaat, kom je ze dan weer tegen ? (m.a.w. respawnen ze net als de rest?)
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik Zou wel graag ( nu dat ik het heb uitgespeeld ) een samenvatting van het verhaal willen weten... niet alles is duidelijk, op pagina 23 van deze topic was al iets vermeld, maar daar was men het ook niet egt met elkaar eens:p....

    Dus voor de gene die het allemaal begrepen heeft.... ''Would You Kindly?''
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rosies en bouncers die maak je niet eens dood. Die maak je alsware tijdelijk bewusteloos ofzo, en na een tijdje lopen ze weer vrolijk rond! Dus als je er weer terug heen kan gaan dan, ja dan zijn ze daar nog ;)
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Net uitgespeeld op normal,
    Eindbaas was wel te doen toen ik ontdekte dat hij steeds een andere zwakte heeft en dat er ergens zo'n healthstation stond

    Nu wil ik op hard beginnen, mijn vraag is hoe ik makkelijk de splicers kan afmaken? Want die gasten vreten veel ammo :+ . Telekinese ken ik al, alleen kan je het niet overal toepassen.
     
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst gewoon shotgun en als ze moeilijker worden met de crossbow. dat heb ik gedaan..
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heb je op hard een instant kill met die ontploffende pijlen? De shotty is in de latere lvl's zo slecht :'-(. Vlammenwerper doet het wel erg goed tegen die close combat splicers :cool: .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina