1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat had ik gedaan lol:p

is dat niet bij meerder mensen het geval, dat ie blijft freezen, volgens mij moest je het cache, iets mee doen in iedergeval, google er even voor zou ik zeggen

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar ik heb hem al meer dan een week ? Denk je dat ze het aannemen ?

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    dan weet ik het niet, maar wie niet waagt die niet wint, ligt ook aan de winkel, bart smit doet meestal moelijker dan een lokale winkel.

en anders zou ik bioshock support lijn bellen en je probleem uitleggen wellicht dat je hem per post op kan sturen en een nieuw krijgen.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Probeer dit eens:

tijdens het opstarten van bioshock, hou je LB en RB tegelijk ingedrukt totdat het 2K logo komt. Dit schoont de cache op die bioshock gebruikt.

Wanneer het weer terug komt, herhalen.

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Heb er zelf ook last van gehad, je moet gewoon even doorspelen en daarna komt het nooit terug. Heel veel spelers hebben hier last van gehad.

7. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij issie in totaal 3x vastgelopen, naja, het moet maar...

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja ik ook :) Gaf na het freezen zelfs de 3 rode lampjes, maar nu doet ie weer gewoon normaal.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bedankt allemaal, zal wel gewoon doorspelen. Het is niet echt een groot probleem maar het stoort wel erg :)

Als ik dat doe verandert er dan ook wat aan m'n instellingen van m'n 360 ? Want je verschoont de cache ofzo weet niet wat het is :)

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee gebeurt verder niks. Ook echt puur alleen van bioshock zelf. Soort van tijdelijk map zeg maar.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    met deze achievement.fully researched gun splicer.ik heb daar een foto van genomen maar heb deze niet gehad.Moet je meer dan 1 foto trekken ofwa ?

12. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yup, blijf gewoon foto's maken en dan vanzelf heb je een keer fully research. je moet ongeveer 4 keer die balk vol krijgen.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje, kun je als je het spel uitgespeeld hebt nog in die werelden komen ofzo? Want ik ben denk ik sommige stukken vergeten en straks moet ik weer alles zo grondig als nu doorzoeken:9 Of moet je als je nog bezig bent met het spel terug om te kijken of je alles hebt gehad. Maar ik kwam geloof ik in Arcadia niet meer terug.
    En hoe weet je welke dagboeken je hebt gehad en welke niet.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en maar spelen, spelen, spelen. Er komt echt geen einde aan deze magnifieke game! Uiteindelijk is het echt het leveldesign wat me het meest blijft verbazen in deze game, geen gang, kamer of lab is hetzelfde.

Vraagje: vanavond komt er een kameraad langs en hij wil uiteraard ook Bioshock even zien. Aangezien hij zelf binnenkort een 360 haalt incl. Bioshock wil hij dus bij het begin beginnen. Hoe pak ik dit het beste aan zonder mijn eigen resume te verpesten? Is dit gewoon een kwestie van Bioshock op een ander account starten?

16. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt toch ergens een autosave van Welcome in Rapture? Of heb je daar overheengesaved?

Anders speel je de demo:9

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Research foto's maken van alles wat beweegt, dus Big Daddy's (Rosies èn Bouncers), camera's, turrets, Little Sisters en gewoon al je vijanden. Je kan ongeveer tot 3-4 keer toe een foto maken van hetzelfde object en dan krijg je er geen punten meer voor.

Tip: Zorg dat de vijand je aanvalt.. gewoon hem goed in beeld krijgen en 4 keer snel een foto nemen.. gegarandeerd veel punten :thumbs:

Wat ook voor meer punten zorgt is meerdere tegelijk fotograferen, je krijgt dan alleen de punten voor de vijand waar je op richt maar wel meer dus. Als je dan dus richt op een van de andere vlakbij krijg je voor die weer verse punten maar nog steeds de meerdere vijanden bonus, is een hele snelle manier dus om de balkjes vol te krijgen :D

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  18. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    en ook van security bots (die vliegende schietdingen)

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die is er nog wel, maar ben ik dan mijn resume kwijt? Ach laat ook maar komt wel goed :)

20. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    In het startmenu kan je zien welke je heb gevonden en dan kan je ze nog eens beluisteren. Als je ze dan telt en vergelijkt met de aantallen per level kan je zien hoeveel je er nog mist.
    Welcome to Rapture - Medical Pavilion: 19
    Neptune's Bounty - Smuggler's Hideout: 23
    Arcadia - Farmer's Market: 24
    Fort Frolic: 15
    Hephaestus - Rapture Central Control: 20
    Olympus Heights - Apollo Square: 12
    Point Prometheus - Proving Grounds: 9
    In totaal kom je dan op 122 dagboeken waarvan er vijf maar 1 keer in het spel te krijgen zijn. De 1e 2 kan je alleen krijgen voordat je naar de Medical Pavilion ben gegaan en de 3 in de Rapture Control Center kan je ook alleen krijgen voordat je daar vertrekt. Als je ze niet meer kan vinden en je bent bereid een guide te gebruiken kan je deze van Gamefaqs gebruiken. Als het met die guide ook niet lukt kan je altijd een vraag stellen en dan zal ik proberen je te helpen.

Nog een tip: Eigenlijk heeft Arcadia 25 dagboeken en Neptunes Bounty 22 maar omdat er een fout in het spel zit word een dagboek die je in Arcadia vind in het startmenu onder Neptune's Bounty gerekend dus als je daar nog 1 dagboek mis kan hij ook in Arcadia liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina