1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gister wat gespeeld en beviel me goed. Vanavond maar weer eens stukje verder spelen, anders komt er de komende dagen niet zo veel meer van.

2. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook gedaan, heb ondertussen 3 accounts (waaronder die van mij) waarop Bioshock is/wordt gespeeld. Makkelijkste en snelste manier denk ik.

Gisteren en vandaag lekker lang achter elkaar gespeeld. Ben nu ongeveer aan het eind van het Arcadia level denk ik (de 2 little sisters gevonden, moet nu items zoeken om een speciaal item te inventen). Alleen vraagje over een van de kamers in Arcadia: als je Arcadia binnenkomt kom je in de Tea Room dacht ik, rechts op de kaart staat daar nog een klein extra gangetje. Nu wil die deur niet open, en er zit ook geen hack-slot ofzo op. Gaat die nog een keer open, of moet ik daar wat speciaals voor doen?

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    122 dagboeken, wtf? Naja, ik heb er geloof ik nu in mijn tweede run 50+, maar ik ben nog niet helemaal halverwege. Weet ook niet precies hoeveel ik heb, maar wel almeer dan de vorige keer omdat ik nu een stukje beter zoek. Ik verwacht morgen of in de loop van de week voor de release van Two Worlds en Aiborne dat ik deze achievement wel heb, anders een ander keer.

4. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de game nog niet, dinsdag pas waarschijnlijk, maar zijn die dagboeken zo belangrijk of wordt van daaruit de game vertelt?

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het zijn leuke extra's want je komt veel te weten over het dagelijks leven in Rapture, ook zijn sommige echt nodig omdat er een belangrijk stuk info in verteld word o.i.d. :)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Belangrijk in de zin van het verhaal, maar ook in de zin van een achievemet van enkele tientallen GC. ;):)

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige bevatten ook codes voor kamers waar dan leuke dingetjes achter zitten. En je kreeg er een achievement voor ofniet?

8. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Om het voor andere niet te verpesten:
    Je moet incinerate doen op die ene fakkel en dan gaat de deur open.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Twee, bij Cohen zijn kamer als je slim bent. Wat je daar moet doen staat een paar pagina's terug. ;)*)

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet nog bij dat stuk in cohen, toen ik daar voor het eerst aankwam, ging ik eerst alles ontdekken, ik vond zo';n lijk, met een code, ik denk die moet ik onthouden,

aan de andere kant van het spel kwam ik een deur tegen, dus ik dacht hmmm

zou het niet die code zijn geweest? dus ik proberen en jahoor!

ik voelde me helemaal slim :p

11. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
  12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, af en toe schrik ik me echt de #$%?@^&! Staat er opeens zo'n mafkees achter je terwijl je dacht dat de ruimte leeg was. 8)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mbt de twee verschillende eindes: wat kan ik verwachten aan verschil? Een laatste cutscene die anders is of echt een paar uur gameplay met andere goals? Want alleen voor een ander eindfilmpje ga ik het denk ik niet doen.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    het is in princiepe een ander eindfilmpje. ik vond het de moeite wel waard.

17. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Zowiezo zie ik niet echt het voordeel in harvesten, met rescue krijg je namelijk bij de 200 adam ook meestal een tonic en healthkits erbij. En eindfilmpje is natuurlijk leuker :)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik red ze ook allemaal ;)

19. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren een leuk moment.
    ik had een poppetje in de fik gestoken, vervolgens duikt die geljk het water in waardoor het vuur geblust wordt en hij weer verder op mij kan gaan schieten.

echt te grappig om te zien. erg leuk _O_

20. rdswart

rdswart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja leuk :) eerst incinerate en daarna een shock op het water als ze daarin rennen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina