Ik zit inmiddels al op de helft ongeveer van Hephaestus. Ik heb nu ook 30 van de 50 achievements met een waarde van 360 GP. Die Irony achievement ook maar even gehaald gisteren (ik heb wel die gast laten leven natuurlijk).
Ik moet nog alle Secret achievements tot nu toe (die je bijna allemaal gewoon haalt door de story uit te spelen). Bouncer, Rosie, LS en Nitro Splicers moet ik nog ff helemaal researchen, en nog een paar van die wapen upgrade achievement + nog die dagboeken/tonic/save all LS achievements moet ik nog halen.
Ik heb ook ergens gelezen dat je die Nitro Splicers (gasten die die bommetjes gooien), vooral tegenkomt in Arcadia. Dus dan laad ik morgen gewoon ff een savegame uit Arcadia, en dan research ik die Nitro splicers even helemaal en dan laad ik mijn savegame uit Hephaestus weer. \o/
Ik heb ook een vraag over een plek waar ik niet kan komen en waarin ook een dagboek fragment ligt:
Het is in het Hephaestus level bij het Kyburz office. Als je daar van boven naar beneden met een trap dus naar dat Kyburz Office loopt zie je helemaal onderaan achter de trap een Corpse, wat munitie en een dagboek fragment liggen. Mijn vraag is dus: hoe kom ik hier in godsnaam? Want ik heb dat hele gebied doorkamd, en ik kan geen ingang naar dat stukje achter die trap vinden...
Laatst bewerkt: 4 sep 2007