1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je alle plattegronden vinden uit 't spel.
    want zou 't wel ff handig vinden als ik ff kan kijken hoe de levels precies in elkaar zitten die ik al gehaald heb

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Research PhD (20 GP) - Research everything up until you get Increased Damage+++ as your research upgrade. A list of things to fully research:

Thuggish Splicer
    Nitro Splicer
    Spider Splicer
    Leadhead Splicer
    Houdini Splicer
    Rosie(Elite Rosie)
    Bouncer(Elite Bouncer)
    Little Sister
    Turret(any turret, RPG or Gun)
    Security Bot
    Security Camera

@ legian, ik heb ze hier vandaan:

http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=36010

Dat is eigenlijk gewoon een guide/walkthrough met de plaatsen aangegeven van elke Audio Diary op elke map. Maargoed, je kunt daar in ieder geval alle mappen zien. :)

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: <3 Jaaaaa die zocht ik nog!!! _O_

4. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ AntraXxX
    thanks dat is precies wat ik bedoelde_O_:D_O_

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Weet je zeker dat dit in Hepheastus is? Ben nu teruggegaan naar Hepheastus via de metro maar kan dit stuk niet vinden wat op de kaart staat. Kan wel nog naar de workshops e.d. Of komt dit omdat ik de core al heb opgeblazen dat ik er niet meer bijkan?

Edit :)

Heb het al gevonden, ik moest naar Apollo Square ;)

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  6. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah appart, kliep rond in fort frollic en hoor op eens een muziekje, " how much is that doggy in the window..." dat zong me moeder weleens toen ik ik nog een hele kleine vincentR was.

kheb vanaf zaterdag niet meer kunnen spelen omdat ik gewoon geen tijd heb!
    Kverlang nu gewoon om verder te spelen

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt hem volgens mij maar 2x tegenkomen. Als je hem in Fort Frolic laat leven kun je hem in zijn apartement vinden. Je moet dan die mensen die aan het dansen zijn dood schieten als Cohen zegt dat je ze met rust moet laten. De deur die normaal gesloten is gaat dan open.

Dit is de enigste andere keer dat ik weet dat je hem tegenkomt. Hij is dan trouwens veel makkelijker om te killen (eigenlijk net zo moeilijk als een gewonen slicer). Of je dan ook de 'Ironie' achievement krijgt als je hem daar killed weet ik niet, maar het lijkt me wel.

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik speel niet meer totdat ze het probleem hebben opgelost. Het doet voor mij teveel af aan het speelplezier.

Als ik een game wil spelen met continu framedrops installeer ik wel een game op m'n pc dat daar eigenlijk veel te zwaar voor is.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    He waar is trouwens Smuggler's Hideout? Ik moet daar ng een diary vinden maar ik zie die plaats niet eens op de kaart....|:-
    Peach Wilkins - Meeting With Fontaine - Once in Smuggler's Hideout, you will come to a place where there is a drill looking device and a gun turret shooting at you. Kill the gun turret and to the right of the gun turret will be the diary leaning against a crate
    Frank Fontaine - Kraut Scientist - After watching the pipes blow up by the submarine, continue onwards and you will come to a sort of big wooden area with some splicers. Kill all these guys, and once you reach the bottom, you will come to a gate with a lock on your right, right before you enter the tunnel. Break the lock and the diary will be on the ground next to some crates
    Deze 2 moet ik nog!!

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja ik had het echt net voor je gepost dat het al was gelukt, iemand gaf per ongeluk de foute locatie door :) Maar dat maakt verder niet uit, nu idd beide achievements behaald (Y)

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja zag de locatie wel onderaan de map staan die hij ook gepost had. Zelf ken ik alle locatie ook niet bij naam dus ik wist eigenlijk ook niet waar het precies was.

12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    imba!

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De smuggler's hideout is het einde va het neptune's bounty level

Je hebt dan peach wilkins verslagen in die ruimte met allemaal vriezers. Daarna ga je naar beneden om voor het eerst Atlas te ontmoeten in de submarine bay en te ontsnappen uit Rapture, maar zoals je al weet gaat dat dus fout. Maargoed, smugglers hideout is het stukje voordat je in die submarine bay aankomt die dan explodeerd.

Hoop dat je hier wat aan hebt. allebei de diary's zijn daar te vinden

15. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
  16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @NapoleJon: Jaaaaa Hebbes allemaal!! Dankje!!! :D
    Ik word gek! Ik moet echt nog maar 1 tonic!! Maar kheb geen adam meer!!! En ik moet alleen nog zon turret researchen maar kheb ze echt allemaal gehackt!! En dan heb ik alle achievements!! Godver......

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Leuk hoor, een update voor een game. Voorlopig werkt die hele game niet meer sinds die update. Heb om de paar seconden een freeze van een aantal seconden, waardoor het spel niet speelbaar meer is. Leuk, ben ik in het laatste gedeelte van de game en dat kan ik nu dus niet spelen. Kun je weer gaan zitten wachten op een update voor een update. Is toch gewoon ronduit schandalig. Ik kook hier echt van zeg....

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Er is toch een manier om de updates weer te verweideren?

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vraagje:

Deze vraag gaat over Hephaestus.

In het gedeelte dat met die zwarte pijl is aangegeven zit in het midden op de begane grond een deur. En voor die deur moet je een code hebben, maar ik weet dus die code niet. Weet iemand deze toevallig? :thumbs:

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kom je vanzelf achter. Als je verder gaat met verhaal krijg je dat nummer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina