Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh... waarom loopt nou net me xbox vast als ik voor het eerst langer dan 20 min niet gesaved heb... :mad:

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vraag over Ryan (niet kijken als je het spel nog niet hebt uitgespeeld)

Als hij z'n speech houd achter het glas zie je ook een flits van het briefje op het cadeau uit de intro, weet iemand wat de gehele tekst is?

Heb verder wel een idee wat er gebeurd is tijdens die vlucht maar ben toch nieuwsgierig naar de tekst op het briefje

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je hebt gelijk, ik heb hem meer gespeeld dan Bioshock! 8)

In ieder geval, m'n BioShock liep de hele tijd vast, net weer is gespeeld na 6 dagen, Update gedownload en heb geen last meer van vastlopers. Yippie! \o/

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    uitgespeeld....helaas. Toch wel 1 van de vetste shooters die ik ooit gespeeld heb. Ik ben er eigenlijk ook nog niet uit of ik de game nou wel of niet weg ga doen....nu nog een keer spelen heb ik sowieso geen zin in (alleen misschien nog wat laatste achievements halen.), maar aan de andere kant, deze game in de kast houden heeft ook wel wat....keuzes :+

vraagje over de achievements:

Ik heb de achievement 'dealt with every little sister' niet! Snap er niks van, ben voor mijn gevoel geen enkel level uitgegaan zonder ze allemaal te pakken, heb trouwens wel die van 'finished the game without harvesting' oid. Had ik niet ergens een waarschuwing moeten krijgen (iig een paar keer wel gehad)? Kan ik vanuit het laatste level (voor fountaine) nog in zo'n batisphere (oid;)) kruipen en weer terug de andere levels in? Of moet ik een eerdere savegame laden? Moet ook nog een paar research dingetjes halen trouwens

Over het einde:

Ik heb alle LS's gered en dan dus het lange einde en dat vond ik al best teleurstellend en erg kort. Had liever een uitgebreide verklaring gezien en eventueel wat beelden hoe rapture eerst was. Een gemiste kans imo. Het andere einde: is dat nog korter?

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben nu in Hapteutius ofzo iets en ben bij de bom, heb alleen wat spullen nodig. Waar vind ik die spullen ? Ik weet dat er iets in de Big Daddy's zitten die je nodig hebt, daar heb ik er nu 2 van de 4 maar waar ligt al dat andere ? Alvast bedankt!

( Dit hoeft toch niet meer in een spoiler he hierboven ? :x )

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gewoon in dat level rond blijven struinen, je komt het vanzelf tegen.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game gisteren uitgespeeld. Echt briljant gewoon :D Dat verhaal is zo gaaf :) Heb alle Little Sisters geharvest, nu nog een keer spelen waarbij ik ze ga laten leven :p Woei :D

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6

9. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even gespeeld, ben nu in Fort Frolic aangekomen, alleen de eerste 2 ruimtes of zo onderzocht daar. Wel vrij snel de jackpot gekregen bij de gamble machines.
    Dit level ziet er wel goed uit zeg, freaky artists.
    Ben nu achter Cohen aan aan het rennen. de eerste PttP machine al gevonden.

Enige nadeel was dat ze hier op de zolder aan het verbouwen zijn, verpest het spelen behoorlijk, dus heb maar UNO met eigen muziek opgestart, en ga maar weer met Bioshock verder als de mannen naar huis zijn.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    over mijn neefje

laat maar

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Bedoel je nu serieus dat je je eerste PttP machine in fort frolic gevonden hebt?! dan ben je er ene paar overgeslagen.
    Ik heb mijn eerste machine gevonden in Neptune's Bounty, en ik denk al dat ik er een heb overgeslagen.:eek:

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Neehoor daar is de eerste ;) En anders wat pagina's terug staat de lijst wel :)

13. bakatje

bakatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel net uitgespeeld. :emo:

Vond het een geweldig spel, enige negatieve punt dat ik kon bedenken was de variatie (of het gebrek eraan) van de vijanden. Verder echt een topgame! :thumbs:

14. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste van Fort Frolic bedoelde ik ;), weet niet of er daar meer dan 1 is, maar dat zal wel.

15. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    die krijg je pas tegelijkerteid met het eind filmpje, dus het klopt dat je hem nog niet hebt :)

16. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vanmiddag een paar uur bezig geweest met achievements halen. Heb nu alles geresearched op de little sisters en de camera's na. En de max all tracks heb ik nu ook.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Omgzu! 8) Ik heb echt 2x mijn save moeten laden met 500$ want ik had ze tweemaal helemaal opgegokt :+

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    pff ik 3x haha stomme achievement :cool:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    SARCASME!!! Hier moet je ff doorheen prikken. ;):9 Man, zijn er dan geen nuchtere mensen meer op de wereld? Wat nemen sommige toch veel dingen te serieus. ;):cool:

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net Ryan vermoord, was wel vet vanaf dat stukje met die bom

Waar ik vanochtend zei dat ik geen last meer had van vastlopers, nu loopt ie elke keer weer vast, gedver.

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina