1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets daar staan ze allemaal per sector op. hoeveel er zijn en waar ze liggen! Het is geen link maar Word bestand....

2. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had t gister ook weer ff met zown big daddy en little sister.

Ik had BD gekilled is die LS pleitte maar ik hoorde der wel janke enzo, Boehoehoe Whats wromg Mr, Bubbles. ( Ik in mezelf Mr B is dood Biatch ) maargoed. Ik zoeken sta ik boven opder :confused:.

Zit ze in de grond getjatst en zag alleen maar de hoofdje bewegen... vage shit.

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien waar je meer plasmid slots kan kopen? Ik dacht dat dat bij een gene bank kon, maar blijkbaar niet?

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    gatherers garden

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die kun je kopen bij Gatherer Garden's met Adam dat je verdient door Little Siters te harvesten of te rescuen.

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke. Want ik was in het begin van het spel bij zo'n GG, maar daar kon ik niet een nieuw slot kopen... Misschien niet goed gekeken ofzo...

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Volgens mij kun je ook niet bij elke GG een plasmid of tonic slot krijgen, dus die kom je vanzelf wel tegen.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    in het begin, waar je de Telekinesis krijgt kan het inderdaad niet, die machine is verrot :+

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    en ook niet bij de eerste die je tegenkomt ;) Maar ze zijn niet temissen en komt zeker later nog wel! :D

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hier een erg gaaf filmpje waarin iemand binnen 21 seconden een Big Daddy op Hard vermoord met een wrench!

http://www.youtube.com/watch?v=FXdxYJCiuqw

Hier meer informatie hierover: http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=931329&topic=38004855

Hij verbruikt geen Eve spuit door dit volgende:

BloodLust - This tonic gives you a small amount of Health and Eve when you do damage with the wrench. It will always give you enough Eve after each wrench hit so that you can use Electro Bolt again. That's why you won't have to spend any Eve Hypos in this battle!

Erg leuk bedacht vind ikzelf, het is misschien niet de leukste manier. Maar wel gewoon een snelle effectieve manier zonder ammunitie of health te verliezen.

Laatst bewerkt: 10 sep 2007
  11. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in dat theater waar Cohen mij wil entertainen, dat zegt die pijl dat ik naar een bepaalde ruimte moet, De enigste doorgang is door een of andere glazen deur/wand. Hoe kom ik daar door... Het is bullet-proof etc...Kom dit iemand bekend voor?

p.s. heb ik nog veel te gaan vanaf dit punt voordat ik het heb uitgespeeld..?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik miste nog een ls blijkbaar gezien het feit dat ik nog die 40 gs niet had. 1 van de laatste saves geladen en terug gelopen als BD. Tis wel lachen om te zien dat echt iedereen je nu ineens met rust laat :+. Iig LS gered, BD dood, 40 punten gehaald en Bioshock op de bazar gezet. Was toch een zeer strakke FPS

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    lift links.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het kan nog veel gemakkelijker. Later krijg je zo'n chemo spuiter. Koop (of invent) een zooi electro ammo, ren naar de dichtsbijzijnde BD toe en druk de vuurknop in. Houdt hem ingedrukt totdat de BD dood neervalt. Voila, je hoeft nog niet eens op en neer te lopen. In zo'n 20 seconden heb je hem denk ik. Kost je idd. wel wat ammo, maar dat is gemakkelijk terug te krijgen bij een U-invent.

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja en vooral als je die upgrade voor die Chemical spuiter hebt waarmee je ammunitie veel langzamer opgaat. :9

16. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    al gevonden.....je moet alle Little sisters laten leven..... |:-

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat hebben tonics met de Little Sisters te maken? :confused:

Ik persoonlijk vind BioShock niet echt geschikt als een franchise

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    bepaalde krijg je alleen als kado en daarom moet je ze laten leven.......kwam ik oo pas achter na lang speuren......maar het is echt zo.....

19. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu klaar in fort frolic en sta naast cohen ze schilderij te bewonderen:p
    moet ik hem killen of moest ik dat later doen zodat ik in ze kamer ken komen ofzo?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerst saven en dan killen en dan een foto maken. Dan krijg je een achievement. Daarna save weer laden en hem laten leven. Dan krijg je later nog een achievement en een wapen upgrade.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina