1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ B-Hero

Een aantal tips om die Big Daddy's te doden:

-Later in de game krijg je een grenade launcher waar je als ammunation proximity mines hebt.
    Deze schiet (ze blijven "plakken") je op een gasfles. Met de plasmid Telekinese kun je deze gasfles (met de proximity mines erop) op pakken en die vervolgens richting een Big Daddy gooien.
    Gegarandeerde explosie!

-Opgevoerde Shotgun (met een upgrade zodat de Shotgun heel erg snel schiet) in combinatie met Explosding of Electric bucks.

(je kunt je wapens upgraden bij speciale Power to the People machines: zie hier een link met alle 12 de machines en hun plek aangegeven op handige mappen: Power to the People)

-Later in het spel krijg je ook een Crossbow (pijl en boog) waarmee je Trap Bolts kunt zetten. Dit is erg handig want je zet zo dus een "val". Als de Big Daddy door jou trap bolts loopt (http://www.youtube.com/watch?v=hQHq...e tenenbaum fighting chemical thrower machine) krijgt de Big Daddy erg veel schade.

-Het beste wapen tegen Big Daddy's is toch wel Chemical Thrower in combinatie met Electric Gel ammunation. (http://www.youtube.com/watch?v=P9G9...e tenenbaum fighting chemical thrower machine).
    Dat filmpje is overigens op Normal, op Hard zal je dit niet zo lukken, want dan moet je bijvoorbeeld nog wat Shotgun Bucks op die Big Daddy schieten om hem dood te krijgen.

Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    net uitgespeeld:
    en moet zeggen dat ik het einde (als je de little sisters red) vrij saai is en erg oninteresant. Het andere einde is wel weer erreg vet!

3. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor 2de x uitgespeeld op Hard :).. Heb nu ook alle 1000 achievements gehaald :)

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat weet jij altijd veel zeg van een game! _O_
    Je bent net een wandelende game guide! Hoe komt dat? Verdiep je je enorm in games? Of speel je ze vaak achterelkaar? _O_

5. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Maar al die items heb ik nog niet. Hoe moet ik het nu dan doen? Ik heb écht geluk gehad de eerste keer. Heb het misschien wel 10 x moeten doen. Ik stond op een gegeven moment gewoon in een hoek met me machine gun met een Big Daddy die me constant aan het beuken was. Steeds first aid gebruiken als nodig was.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja zo ging het bij mij in het begin ook. Steeds zien te overleven. Ik vind ze daarom later in de game wel makkelijker om te verslaan. Je hebt meer mogelijkheden om ze te verslaan.

Ik denk dat je gewoon moet doorgaan met alle mogelijke wapens die je hebt.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha, bedankt! ;)

Ik vind dit nog steeds een geweldige topgame, en omdat het zo'n apart en mysterieus verhaal heeft ben ik me er inderdaad enorm in gaan verdiepen. Door dat verdiepen en het snappen van het verhaal en de game weet ik er inderdaad best veel van. Deze game heb ik ook 3 keer uitgespeeld en ik lees ook veel guides en walkthroughs op internet. Zo krijg je dus steeds meer over deze game te weten.

In het begin zijn vooral de plasmid Electric Bolt/Incinerate in combinatie met de Shotgun + Electric of Exploding Bucks erg handig.
    Armor piercing bullets brengen ook aardig wat schade aan bij Big Daddy's.

Laatst bewerkt: 19 okt 2007
  8. superlex

superlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je tijd genoeg hebt maakt het eigenlijk niet uit.
    omdat je altijd in een vitachamber weer respawned en dan een minimale hoeveelheid leven en eve hebt terwijl de schade bij de big daddy blijft bestaan.
    Kun je bij wijze van spreken gewoon naar die big daddy lopen, hem een knal voor zijn kop geven ofzo. doodgaan, respawnen. weer een klap voor zijn kop geven enzv enzv.
    Eigenlijk is er niets moeilijks aan dus. dood gaat ie toch wel.
    Dit is voor mij (en ik ben echt geen goede gamer ofzo) een van de makkelijkste games die ik ooit gespeeld heb, zelfs op Hard.
    wel een leuke game trouwens :thumbs:

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, maar het is zo stom he, ik kan dat dus niet...
    Als ik 1x doodga begin ik weer vanaf m'n laatste savegame. Ik kan het om 1 of andere reden niet over m'n hart krijgen om gewoon die gast een mep te geven te respawnen.

Stom he?

Dan zit ik echt achter die XBox en dan denk ik... Gut, wat ben je weer triest perfect proberen aan het doen...

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben net voorbij het stuk
    Dat die vrouw, die de bomen probeert te redden vergast wordt door Andrew Ryan, en jij een nieuw wapen vindt in haar kamer. Ben ik al ver, of heb ik nog een tijdje te gaan?

11. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent ongeveer op de helft.

Nu word het wel nog intresanter verhaal

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke bedankt. Zo veel sfeer in dit spel! Heb net de gun Splicer en Leader Splicer volledig gefotografeerd en heb een skill dat mijn foto's +2 geven. Dus dan gaat dit sneller. Echt tof!

13. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    zojuist het spel uitgespeeld voor de eerste keer. meteen op hard dus heb meteen alle achievements! het is/was echt een vet spel! vond alleen (zoals wel meer mensen) de eindbaas een beetje matig...

14. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah ook leuk,

een proxymity mine op een cyclone trap leggen :p

endan je machine gun klaarhouden :p

ben me ook steeds meer gaan verdiepen in de game.

De personages en de de bouw van Rapture enzo.

15. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in het stuk dat je de bom moet maken ik moet alleen dat ene uit het kantoor van die kyle maar ik kan er niet bijkomen weet iemand hoe ik dit moet oplossen

16. Jorden Ajax

Jorden Ajax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je het (als je het voor het eerst speelt) meteen op hard uit kunne spelen en hoe, tips :p

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

De herfstvakantie is begonnen. Mooie gelegenheid om BioShock uit te spelen.

18. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    De was eerst ook een Teleportation plasmid maar die hebben ze de er uitgehaalt maar de je kan de reclame bord van Teleportation plasmid nog zien boven de Gatherer's Garden machine in de Medical Pavillon level.

Volgens mij is dat easter egg.

Die Teleportation plasmid kan je ook zien op een Bioshock demo filmpje toen het spel nog in de maak was tussen 2:50 en 3:10.

http://youtube.com/watch?v=OygxkgewEhU

Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, dat lijkt me geen probleem. Je zult wellicht hier en daar iets langer bezig zijn om vijanden te verslaan. Maar dat kun je ook zien als een groetere uitdaging. ;)

20. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gelzen dat er waarschijnlijk downloadble content kom voor bioshock.

Nieuwe wapens en plasmids :D

Hoop dat de teleport plasmid er ok bij zit!

Er is nog een plasmid in de game waar e wel een plaatje van ziet maar niet in de game te krijgen is. Weet ff niet zo snel hoe die heet maar het is dat soort van wolkje wat je ziet bij de eertse GG waar je je electrobolt krijgt.

Het was een soort van plasmid dat je een soort van shockwave uit je handen kon laten komen waar door je je vijanden omver blies.

Heb eindelijk die Avid invetor achivement en Historian gehaald! Ik miste er 1tje in fort frolic :confused:

nu alleen nog op hard

Deel Deze Pagina