Ik heb de game ook sinds gister en heb al een beetje gespeeld. Ben nu in neptune's bounty en heb net mijn eerste big daddy afgemaakt. Ik vind het spel echt super en schrik me ook elke keer weer kapot van sommige dingen. Ben meteen op hard begonnen en het is wel moeilijk maar met een beetje doorzetten kom ik al aardig ver. Echt een heel goed en spannend spel tot nu toe.\o/
http://www.dumpert.nl/mediabase/30628/29e0cc39/bioshock_halloween.html Goed geact Ik kwam er pas achter dat ik de eerste diarie in Welcome nog mis, maakt het uit met welke savegame je deze haalt of kan ik voor die ene diarie gewoon een nieuw spel starten?
Ja dat maakt zeer zeker uit. Je moet een savegame waar je de andere 121 diaries al hebt, en met die savegame moet je dus ook nog die ene halen (in jou geval een diarie in Welcome to Rapture) om tot een totaal van 122 diaries te komen. (Dus je moet de 122 diaries allemaal hebben gevonden op een savegame). Als je new game begint en dan nog die ene diarie in Welcome to Rapture pakt krijg je dus geen achievement, omdat je die andere 121 diaries mist. In jou geval zul je in ieder geval opnieuw moeten beginnen, wil je die achievement halen. Want als je een diarie in Welcome to Rapture mist heb je hierna niet meer de gelegenheid om hier ooit nog eens terug te keren. *Edit: leuk filmpje!
er zijn 2 punten in bioshock dat je de diaries in 1x moet pakken omdat je daarna niet meer bij kan komen. welcome to rapture en Adrew ryans office
Spoiler Defeated Atlas 100 Gamerpoints The player has defeated Atlas. Atlas is de eindbaas die je in het allerlaatste level moet verslaan voor deze achievement.
Waar kan ik daar meer informatie over vinden? Want een nieuwe achievement voor Bioshock lijkt me wel kicken.
Die nieuwe achievement is bekend: "Bullet proof. Complete the game on Hard difficulty without using a Vita-Chamber."
Kun je deze gewoon zo halen, of moet je eerst een downloadpack kopen met MS points? Wel een toffe achievement zeg!! Dat word dus gewoon veel saven en laden.
Heb je een bron want voor zo ver ik weet ik er nog niks echt bekend gemaakt en ik heb deze achievementbeschrijving ook al gelezen voordat de nieuwe achievement was toegevoegd. Toen was er ook al veel speculatie over eventuele nieuwe achievements.
jongens ben ik nou gek? die achivement Defeted atlas dat is toch een achivement die je stanaard haalt. Weet iemand al wat meer over die nieuwe achivement
http://www.xbox360achievements.org/news/news.php?id=407 Daar staat ook dat het nog niet helemaal zeker is welke achievement het nu betreft.