Dat weet ik, maar als je bijvoorbeeld geen connectie hebt? Dan krijg je die update toch ook gewoon als je offline bent/speelt?
Nee tuurlijk niet. Die update komt van een server. Je zult dus verbinding moeten hebben met de server (en dus internet)
Nee dat dacht ik niet. Want eerst kreeg ik ook wel eens updates ,maar die zullen dan wel gewoon van de xbox360 zelf zijn geweest en niet van een game. Vraagje: Wat vinden jullie het bruutste of fijnste wapen en wat zijn je favoriete 3 tonics/plasmids? Ik trap af. Favoriete wapen: -Bruutste wapen vind ik de Chemical Thrower omdat hij een fantastisch allround wapen is en de 3 ammo types zijn ook erg nuttig en gaaf. (vuur, ijs en elektrische shock) -Fijnste wapen vind ik de Crossbow omdat het het dodelijkste wapen is in het spel die vaak vijanden in 1 schot kan vermoorden en de Trap bolts zijn nuttig in elke situatie. Favoriete tonics: -Natural Camouflage (handig in elke situatie) -Speedy Hacker -Wrench Jockey Favoriete Plasmids: -Electro Bolt (water + vijand = kill) -Incinerate (olie + vijand = kill) -Telekinesis
Ik gebruikte alleen de shotgun en de machine gun. Soms zelfs pistool. Leukste plasmids zijn Electro Bolt en Incinerate.
Waarschijnlijk zullen de meeste er wel ongeveer dezelfde voorkeur op nahouden aangezien sommige plasmids toch echt in meer situaties nuttig zijn dan de meer specifieke. Met name Electro Bolt & Incinerate zijn redelijk standaard, alhoewel ik zelf die laatste nogal eens durfde vervangen door Telekinesis of Insect swarm. Insect swarm is misschien niet echt goed, maar de animatie en het effect vond ik wel eens entertaining. Wapens? Shotgun en Crossbow/Machine gun
Net achievement Safed the Forest behaald, dat is die als je weer terugkomt in Arcadia... Zeg me aub dat ik nog een flink eind te gaan heb! Op hoeveel % zit ik ongeveer?
The official BioShock community web site has posted word that a PC patch and an Xbox 360 title update will be release next week to update both versions of the acclaimed action-RPG shooter from 2K Boston/Australia. Here is a snip:
Heb het spel een tijdje laten liggen nadat ik het voor de eerste keer had uitgespeeld maar ben nu weer op hard begonnen. En moet weer eerlijk toegeven. Vind het weer een masterlijk spel, echt mijn GOY \o/ (heb nog niet Mass Effect gespeeld). Had de eerste keer alle little sisters gered, dus nu eens kijken wat er gebeurt als je ze allemaal harverst
Zo heb ik het ook gedaan idd, eerste keer op normal en de meisjes gered. Nu ooit nog eens op hard met harvesten (heb het nu nog te kort geleden uitgespeeld).
Hetzelfde hier, eerste keer heb ik op Easy alle Little Sisters gered en alle Diaries gevonden. 2e keer heb ik op Hard alle Little Sisters geharvest. Dit is voor mij ook de beste game die ik ooit heb gespeeld!