1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bioshock is voor mij ook wel het spel van het jaar. Dacht dat Assassin's creed nog wel beter zou zijn, maar dat was dus echt niet het geval.
    Heb bij Bioshock beide eindes gehaald en alle achievements. De setting en het verhaal zijn tof, besturing is ook in orde en daarnaast vind ik de toevoeging van de plasmids ook een goede zet.
    Beste game ooit vind ik niet, dat is voor mij ninja gaiden black.
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus al begrijp ik t goed, krijg je de extra achivement en tonics bij de 4december update?
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  4. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijg een patch (achievement en tonics) en een update van Bioshock deze week, op welke dag is nog niet bekent zover ik weet.

    Op 4 december krijg je Xbox 360 dashboard update.
    Dat is alleen voor je Xbox dashboard.
     
  5. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddels ook uitgespeeld, dacht even dat toen ik bij dat gevecht met Ryan aankwam dat dit mijn zoveelste korte SP game was (na Assasins Creed en Halo :cool: . Maar gelukkig moest ik daarna nog een flink stuk! Heerlijk spel, wacht even tot die nieuwe patch uit is en ga dan op hard proberen!
    Is het trouwens mogelijk om na het einde gewoon rond te lopen in rapture, zeker omdat ik tijdens dat laatste gevecht nog heel veel adam kreeg als ik me niet vergis, en die adam heb ik nodig om nog wat tonic slots te kopen voor die achievement(s). Ook moet ik nog 1 weapon upgrade...
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee je moet vóór het laatste gevecht (met Fontaine) een savegame hebben om nog rond te kunnen lopen in Rapture. Na het laatste gevecht kun je dat dus niet meer.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wel jammer dat je niet naar alles terug kan. Voor een paar audio diaries en weapon upgrade moet ik opnieuw beginnen.

    Als is dat best vermakelijk, ik ga denk beginnen na de patch.
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als er wat nieuwe plasmids zijn, ga ik ook weer opnieuw beginnen, gleijk weer wat achievements scoren:)
    mss krijgen we wel een xtra leveltje ofzo?:)
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben er ook maar eens mee begonnen en hij is best cool. Ik ren er alleen vrij simpel doorheen, ben nog geen een keer doodgegaan en ik gebruik die plasmids toch nooit. Het is welliswaar op easy maar boeie?

    Ik ben nu bij dat rare bos na die submarine is opgeblazen van Atlas. WTF zat daarin dat hij moest janken?
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt niet zo goed opgelet, jammer want de verhaallijn is juist het beste van de game,

    hieronder wat er in de submarine zit:
    atlas vertelde je al dat z'n gezin erin zat

    zet de game zo enzo alvast op medium, want het boeit wel, zonde dat je er nu zo snel doorheen gaat,
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ohja, zoiets zei hij ook. Maarja, ik versta toch geen zak van wat ie allemaal zegt en de subtitles zijn zo klein dat ik ze niet kan lezen. Dan kun je mij de schuld geven...
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of er al een patch voor is, maar die subtitles lopen ook niet helemaal goed met de dialogen, bij de demo al, maar met de echte game ook, dus soms wel wat onduidelijk, maja, zet je sound gewoon keihard:p
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het vrij storend/slordig dat de subs niet synchroon lopen met het geluid. Zoiets hoort niet bij een game, helemaal niet bij een grote titel als BioShock.
     
  14. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de nieuwe achievement unlocked, ik ga hem niet verklappen hoe je hem moet unlocken...

    [​IMG]

    [​IMG]

    \o/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  15. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen weet hoe hij al moet, hard uitspelen zonder dood te gaan.
     
  16. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, nou is het geen secret achievement meer :x ;)
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol:

    niets is secret op internet
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    lol die Achievement was makkelijk ik laad me oude save ik doe de Vita Chamber uit in de Options, en ik speel het uit bij het eind stukje, en Achievement Unlocked :+
     
  19. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Godzijdank wel, anders had ik helemaal over nieuw moeten spelen.
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja die subtitles zijn wel irritant maar die Atlas praat nogal met een accent. Ik ben al blij als ik een gewone engelsman kan verstaan :p
     

Deel Deze Pagina