1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraagje: De eerste keer dat ik hem uitspeelde had ik alle audio diary's op 1 na :'-( Was precies eentje waar je niet meer terug kan komen. Ben gister opnieuw begonnen op Hard en vraag me af ik weer alle diary's moet vinden voor de Historian achievement of alleen die missende. Bedankt
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben bang dat je ze allemaal in 1 play through zult moeten halen, dus ook nu weer allemaal opnieuw.
     
  3. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. Volgens mij is dat eentje in
    dat weeshuis

    Ik ga hem nu denk ik nog een keer helemaal spelen. Voor de diary-achievement en de nieuwe achievement. Blijft een van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  4. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en dat is het probleem, dat zie ik dus niet.

    is er een manier dat je het gedownloade bestand kan verwijderen, end dat ik dan op nieuw de patch download van xbox live. Zodat de optie om de vita chambers uit te schakelen wel in het menu staat....?
     
  5. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het ook niet vinden in het menu, maar maakt me verder ook niet zoveel uit die achievement krijg je gewoon als je geen Vita chambers gebruikt, of ze er nou wel zijn of niet.
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je meot het spel al gestard heb, en dan start drukken, options, en dan staat er iets met vita chambers,
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nou net op Hard uitgespeeld, en had een save gemaakt voor ik de hoofdbaas vermoorde. Nu wou ik er eigenlijk nog aan beginnen om Avid Inventor te halen. Kan ik nu gewoon mijn moeilijkheidsgraad op easy zetten en vanuit daar gewoon door Rapture heen gaan lopen om zoveel mogelijk invent loot te verzamelen, en die te gebruiken. Of is dit niet mogelijk, en moet ik een nieuwe game op easy starten?

    En nog een vraagje, ik heb die ene Plasmid dat alles wat je invent dubbel wordt uitgedeeld. Telt dit nou ook mee voor de achievement? Dus dat ik in principe maar 50 dingen hoef te inventen?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De eerste vraag weet ik niet, de tweede denk ik wel. Ik had die tonic aangezet van alles wat je invent dat wordt vermenigvuldigt x2. En ik denk dat je dan gewoon 50 items hoeft te inventen.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Eerste vraag: ja je kan gewoon vrij rondlopen in Rapture en dan in vorige levels zoveel mogelijk Invent Loot verzamelen.
    Tweede vraag: ja die tonic werkt mee voor de achievement.
     
  10. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraag: Tellen die nieuwe tonics (Downloadable content) mee voor de achievement Tonic Collector ? Zo ja, dan is die achievement makkelijker te halen toch ? Bedankt
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594

    Je kunt niet overal heen terug, er zijn een paar audio diaries die je in dat level moet pakken, omdat je er niet meer terug kunt komen.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee tellen niet mee.

    @ Tyrant, ja idd. Maar het ging meer over die Invent Loots, dus dat je gewoon vrij kan rondlopen in Rapture om die Invent Loots op te pakken. :9
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  13. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over die diary's. Ik heb er al wel veel verzameld, kijk alles goed na, maar ik zal er vast wel een of meer gemist hebben. Is het ook mogelijk om als ik aan het einde ben, gewoon oude saves te laden en ze dan te zoeken. Kan ik ze dan ook allemaal halen??
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet ze allemaal op 1 save hebben. Dus als je een oude save game laad, heb je die nieuwe diaries dus niet meer.
     
  15. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen hehe, ach ik moet hem toch nog opnieuw spelen op hard, dan zoek ik dan wel xtra goed :) tnx voor de info in ieder geval
     
  16. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik aan chompers dental office key? Die heb ik nodig om binnen te komen in een kamertje ergens beneden in medical pavillion...

    Edit; laat maar, je moet met telikinesis die key door het (kapotte) raam tillen, maar heb net telikinesis geruild en er is geen gene bank in de buurt... Ga een andere x wel terug. Zojuist mn eerste big daddy op hard verslagen, en dat viel nog vies tegen zo met alleen enrage (waar ik niks aan had) en electro shock als plasmids... Eerst 3x doodgegaan voordat ik een beetje in de gaten kreeg hoe het moest, had hem zelfs voor 3/4 dood met nog al mn healt + first aid kits alleen toen raakte mn eve op... Daarna nog 5 van mn 9 first aid kits moeten gebruiken...
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In dat gebied vind je ergens een kamer met een kapot raam en in dat raam hangt een Splicer. Recht tegenover dat kapot raam zie je in dat kamertje een sleutel hangen. Deze kun je te pakken krijgen met de Telekinesis plasmid.
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    na het 1.5 x uitgespeeld te hebben heb ik hem toch maar verkocht,
    hoe goed ie ook is, ik heb het nu wel een beetje gezien met deze game, ondanks die nieuwe tonics...
     
  19. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu op hard maar wil eigenlijk deze run trough die achievements voor alle slots halen, maakt het dan uit als ik af en toe nieuwe/betere plasmids , health/eve upgrades koop? Of moet ik al mn adam voor slots gebruiken? Ik harvest btw de little sisters..
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Health Upgrade - 80 (4 total available)
    EVE Upgrade - 80 (4 total available)

    Total for all Upgrades: 640 Adam


    Maxed Tracks: 1,360
    Tonics: 280
    Plasmids: 1,330
    Upgrades: 640
    Total Buyable Stuff: 3,610

    Saving all Little Sisters: 3,080
    Harvesting all Little Sisters: 3,360
     

Deel Deze Pagina