1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet zeker waar je bent , maar volgens mij zit het in een audio diary die je in het trappenhuis vind.

    Anders is dit geloof ik de code:

    5744
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    omg, paparasie
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De spoiler tag werkt iets anders, je had hem bijna. ;)

    Het is [ SPOILER ] je tekst [ /SPOILER ].
    En dan zonder de spatie ertussen. :)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    De Little Sister blijft gewoon bij die Big Daddy. Maar je kunt haar natuurlijk pas harvesten/rescuen als die Big Daddy dood is.
     
  5. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe sorry ik zal hem even aanpassen:)

    @AntraXxX , top bedankt!
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Deze week de game uitgespeeld voor de 2e keer maar nu op Hard en met de nieuwe Tonics/Plasmids. Ook gelijk de vita chambers uitgezet en zo was het nog een beetje uitdagend. Op normal gebruikte ik alleen maar de shotgun en rende overal doorheen. Nu moet je ook echt daadwerkelijk de juiste ammo gebruiken, trap bolts gebruiken etc etc. Vond het de 2e keer nog leuker dan de eerste keer :) En heb nu ook 1100/1100 dus dat is ook lekker.
     
  7. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Knap dat je het met 1 type wapen afkon. Ik had vaak te weinig ammo met welk type wapen dan ook. :{

    Heb de game ook uitgespeeld (verhaallijn) zijn nog wel een paar achievements die ik niet heb gehaald, maar heb geen zin om speciaal voor die paar punten alles over te gaan doen.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe zit het eigenlijk met enkele achievements?
    Stel je blijkt een audio diary te zijn vergeten, of je hebt bij het uitspelen nog niet alle slots vrijgespeeld of je wapens volledig geupgrade. Als je de game opnieuw gaat spelen, moet je dan weer vanaf 0 beginnen?
    En om zo een splicer te onderzoeken, wanneer krijg je daarvoor je achievements? Heb van enkele splicers al heel wat kiekjes genomen en je ziet steeds je scorebalkjes als A/B/C etc vullen, maar wat heeft dat verder voor nut en wanneer krijg je de achievement? Maak nu alleen af en toe wat kiekjes met het idee dat het moet.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je de game overnieuw gaat spelen begin je idd weer vanaf 0.
    maar als je op het einde voordat je het eindgevecht gaat doen
    tegen Atlas
    een savegame maakt kun je gewoon terug reizen naar de vorige levels met de Batysphere (die onderzeeer)
    En over die foto achievements: gewoon proberen van alles dat beweegt (splicers, big daddy's en little sisters) foto's te maken. Maar je moet ook bijvoorbeeld die beveiligings camera's, die vliegende robotjes en die gestationeerde guns fully researchen voor een achievement. Je hoeft je ook niet druk te maken om je foto rolletje want daar vind je er genoeg van (deze kun je ook gewoon kopen).
    Als je gewoon foto's blijft maken komen die achievements vanzelf wel. Dat scorebalkje moet je per verschillende soort 4 keer hebben gevuld en dan krijg je een achievement. Je kunt de score per foto verhogen door een aantal factoren:
    -voorwerp natuurlijk goed in beeld brengen
    -als het voorwerp aan het vechten is geeft dit pluspunten
    -meerdere voorwerpen in beeld geeft je ook pluspunten
    -en er zijn ook nog 2 tonics die je score verhogen. deze heten Photographers Eye 1 en 2.
    Een A score is het beste en dan komt B, C enzovoorts.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2007
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok. Zit veelal op C, dus dan zullen de achievements vanzelf wel volgen. Rolletjes kom je in het spel genoeg tegen.
    Er is zeker niet ergens te zien of je alle diary's en Little Sisters gerescued hebt?
    Hoe hack je eigenlijk een camera, dat moet als het goed is ook kunnen. Met een electrobolt tijdelijk uitschakelen en dan eronder staan in de hoop een hack action uit te kunnen voeren?
     
  11. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    WTFFFFF, ik ga na een maandje weer verder met Bioshock, lekker een uurtje of 3 gespeeld. Volgende dag ga ik weer verder, is de savefile van die avond daarvoor weg! Naja kan gebeuren, ik maar weer een stukje opnieuw gespeeld. Ik ga vandaag weer verder, is m'n savefile WEER weg (niet m'n hele savefile, die van 3 uur). Ik heb nu ook geen zin meer om verder te spelen, aangezien ik bang ben dat 'ie simpelweg niet meer saved.

    Heeft iemand een idee hoe dit komt er wat ik er tegen zou kunnen doen?
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Volgens mij is je opslagapparaat (HDD of MU) naar de klote. Ik kan niks anders bekenken of je moet het over het hoofd zien of niet goed saven. :+
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    in 1 keer uitspelen? :+
     
  14. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Grote kans dat ie er wel nog tussenstaat, ik had ook wel vaker dat ie de volgorde verknald. Dan staat je laatste savegame ergens onder. Geloof dat de datum dan verkeerd is (jaartje terug) en de tijd wel nog klopt.
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat lijkt me sterk, andere spellen saved 'ie wel prima.

    En is er enige kans dat het aan de disc ligt? Ik kwam er namelijk net achter dat die onder de krassen zit :+
     
  16. SysanApse

    SysanApse Guest

    Mwa , game geruild.
    Moet morgen of overmorgen op de mat liggen :).
    Eerst nog even Mass effect uitspelen , en dan maar met deze game beginnen ^^
     
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien ligt het aan de downloadable content? Ik had het wel eens met Crackdown dat mijn savefile het niet meer deed, en nadat ik alles dc had verwijderd werkte het weer. Ik kreeg echter wel het bericht dat het aan de dc lag.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Het lag blijkbaar aan de disc, ik heb de disc verwisseld en nu doet 'ie het weer prima.

    Heb het gisteren ook uitgespeeld, echt heel vet _O_ Ik ga nog een paar achievements halen en dan begin ik opnieuw.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Bioshock gisteren eindelijk mogen ontvangen, en heb net een uurtje gespeeld. Ik ben meteen verkocht. Wat ziet het er fantastisch uit! Vanaf het begin voel je de sfeer van de game, en ik baalde dat ik moest stoppen omdat ik eigenlijk aan het studeren ben vandaag :+
     
  20. SysanApse

    SysanApse Guest

    Zijn er btw nog dingen waar ik op moet letten om 1 Play trough zoveel mogelijk achievements kan halen ?
     

Deel Deze Pagina