1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ja, iets waarbij ik nu vastzit: Voordat je camera's / turrets / bots hackt, moet je eerst een boel foto's van ze maken. Voor de Research PhD achievement. ;) En ik zou ook maar alle Little Sisters redden ipv harvesten.

    Edit: en natuurlijk op hard spelen, echt 'dood' kan je toch niet :9
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2007
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    is het mogelijk nadat je big daddy bent geworden om dat ook weer ongedaan te maken. Ik heb namelijk de game uitgespeeld maar moet nog enkele achievements halen en ik heb dus gesaved net voordat ik naar de laatste baas gaat. Als ik dus nu het spel gaat laden ben ik dus Big Daddy en is het beeld niet vol maar een beetje rond zeg maar, kijkt niet helemaal lekker zeg maar
     
  3. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ok bedankt ;) Pepzi
     
  4. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat een beetje vast voor die PhD achievement, moest de helikopter bots nog 2 balkjes vol. Maar was al Big Daddy dus beetje lastig om ze te vinden. Toen kwam ik erachter om in een hack die stroom naar een alarm te lokken, dus als iemand dit ook heeft..
     
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Hee, dat is een goed idee :D Tnx
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Spoiler asjeblieft!!! Goddamnit, ik ben net anderhalf uur opweg en nou weet ik al
    dat je een Big Daddy
    wordt :'-(
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    het big daddy worden is heel erg niet belangrijk voor het verhaal,
    en je wordt niet big daddy in de zin zoals jij nu in gedachten heb dus hij heeft nix voor je gespoiled:p
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh... ok dan :+
     
  9. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej ik heb een vraag.

    Sind dat de eerste update voor bioshock uitkwam heb ik deze genegeerd omdat werdt gezecht dat de game na de update erg slecht ging lopen!

    NOu was ik eergister weer verder gegaan met bioshock en begint de game een beetje stroef te lopen.

    Nou vraag ik me af dat als ik de update download of tie dan nog slechter gaat lopen....

    Is er na de eerste update nog een nieuwe update uitgekomen?


    EDIT : Ik denk dat t aan me Xbox ligt. Denet nog ff ouderwets Condemned gespeeld en bij het autosave tussen de game door deed tie er wel erg lang over om te saven
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  10. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de update ook en geen problemen gehad hoor. Met elke update zijn er mensen die op fora gaan verkondigen dat die update hun xbox verkloot heeft, en het is eigenlijk nooit waar.

    Wanneer ga je eigenlijk foto's maken in de game?
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als jeje camera krijgt. vrij vroeg in de game, 3 uurtjes, denk ik
     
  12. Bapao

    Bapao Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Big Daddies killt voordat er een Little Sister in de buurt loopt, kun je de Little Sister dan nog krijgen? Ik heb iets van drie Big Daddies gesloopt, maar kreeg geen Little Sister te zien. Is de enige manier om de adam dan nog te krijgen door naar een eerder savepoint te gaan?
     
  13. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had ff een vraag..

    ik ben bijna klaar met de game..
    ik dacht dat ik net de laatste audiotape pakte maar de achievement kwam niet.nu kom ik er achter dat ik er 1 gemist heb in Olympus Heights.
    ben zelf nu in Point Prometheus en ben nu dingen aan het zoeken om een big daddy te worden..
    maar kan ik nu nog terug naar Olympus Heights? of ben ik nu de lul???
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik dacht dat je gewoon terug kan. Alleen niet naar het begin van het spel. Vlak voor het eindgevecht moet je even saven, en dan in die soort van duikbootjes teruggaan naar Olympus Heights.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    okee thanks...
    zal ff kijken of dat werkt;)
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je kan terug naar alle levels, behalve het eerste level (Welcome to Rapture) en daar liggen er twee. Als je die vergeet en geen save hebt, moet je helemaal opnieuw beginnen.
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    En 3 in het level Control Room (Ryan's Office)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In Olympus Heights kun je gelukkig voor jou (powerslave666) wel gewoon terug en alle audio diaries pakken. \o/
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja gelukkig wel:b:
    .vlak voor de eindbaas kon ik nog trg.net de laatste audiotape gepakt en de achievement kwam\o/\o/
    morgen ff de eindbaas doen.:9
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej ik heb een vraag.

    Sind dat de eerste update voor bioshock uitkwam heb ik deze genegeerd omdat werdt gezecht dat de game na de update erg slecht ging lopen!

    NOu was ik eergister weer verder gegaan met bioshock en begint de game een beetje stroef te lopen.

    Nou vraag ik me af dat als ik de update download of tie dan nog slechter gaat lopen....

    Is er na de eerste update nog een nieuwe update uitgekomen?


    EDIT : Ik denk dat t aan me Xbox ligt. Denet nog ff ouderwets Condemned gespeeld en bij het autosave tussen de game door deed tie er wel erg lang over om te saven
     

Deel Deze Pagina