1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ol had hem vorige week gewoon gedownload maar had verder nergens last van..
    je kan ook in de marketplace een pack downloaden voor extra plasmids en tonics..
    als je die download is ook meteen de ondertiteling van de teksten verbeterd...






    ik heb trouwens net de game uitgespeeld..
    shit wat was die eindbaas makkelijk.
    hadden ze wel wat moeilijker kunne maken.
    had echt gehoopt op een supervette eind battle:'-(

    maar het einde vond ik helemaal slecht.
    dan is het verhaal zo goed en dan maken ze zn slecht einde!!!..:x
    nog meer mensen die dat vonden?
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2008
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat vond ik ook wel. Het stelde mij een beetje teleur.
     
  3. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 2 weken Bioshock niet extreem veel gespeeld ben nu aangekomen bij die bije nesten...

    vraag me alleen af hoelang duurd deze game nog?
    en kan je op het laast nog alle achiements halen? dus door alle lvl's lope zeg maar
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je zit nu in Farmers Market, en hierna komen er nog 7 levels. Dus je hebt nog wel even te gaan. En op het laatst voordat je het gevecht aangaat met de eindbaas moet ff een savegame maken en dan kun je gewoon met de onderzeeer terug naar (bijna) alle levels.

    Maar let wel op met de achievement voor alle audio diaries. Want je kunt namelijk niet terug naar de levels Welcome to Rapture en Rapture Main Controls, dus als je hier een audio diarie mist kun je die achievement niet halen en zul je helemaal overnieuw moeten beginnen als je die wel wilt halen.
     
  5. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    aha bedankt:)

    dit is lvl 3 of 4 ofzo?

    maarja wil nu alle achievements hale maar altijd tegen die tijd spel heb uitspeeld zoek ik het waarschijnlijk al niet meer:p
     
  6. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Geweldige Game Bioshock, had een Gamenight van een vriend, gwn Bioshock in 1 dag/nacht uitgespeeld. Kheb nu 800/1100 maar het stelde me wel teleur op het eind. Ondanks het eind een geweldige game:thumbs::thumbs:
     
  7. VEEN

    VEEN Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden Bioshock uitgespeeld, maar ik zit met een probleem. Ik heb 800 gamerscore na 1 keer uitspelen op Easy en een keer op Hard. Maar ik wil graag nog alle Little Sisters Harvesten, want ik heb ze gered op Easy en ik wil alle Diaries en met de Adam van de Little Sisters wil ik weer die achievement van alle Tonics en Slots enz. Ik heb hem gesaved net nadat ik die boots had als je een Big Daddy wordt maar ik kan niet meer terug naar het begin, ik ben door alle liften en "onderzeeers" gegaan maar ik kom er maar niet. Help :'-(
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je de achievement van alle Tonics wilt hebben is je enige optie de Little Sisters redden. ;) Want bij een aantal geredde Little Sisters krijg je een Tonic die je anders dus niet zou krijgen.
    Je kunt trouwens niet terug naar het " echte begin" want je kunt niet meer terug gaan naar het begin level Welcome to Rapture. Tot welk level kun jij dan eigenlijk wel terug gaan met de onderzeeer?

    @ Boony: dat is het 6e level met het begin level Welcome to Rapture meegerekend.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2008
  9. VEEN

    VEEN Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Point Prometheus, Apollo Square en Olympus Heights kan ik gewoon heen. Maar ik kan die lift dus niet vinden naar Hephaestus denk ik. Of zit ik gewoon fout en kan je met een lift naar alle levels toe? :x
     
  10. Bapao

    Bapao Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer eens een probleem met de 360. Na een dagje Bioshock spelen doet het spel raar. Het beeld flitst en flikkert ineens in alle kleuren van de regenboog, waardoor ik niet normaal meer kan spelen. Hebben meer mensen dit? Hoe gaat dit weg?
     
  11. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de update gewoon geinstalleerd en alles is weer gewoon!

    Gister op hard uitgespeeld en gelijk weer begonnen met de via chambers uitgeschakeld.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Laatste dagen ook weer lekker bezig geweest met Bioshock.
    Alleen nu kom ik niet meer terug in een aantal levels, zoals Welcome To Rapture, waardoor ik de audio-log die daar nog ligt niet meer kan pakken. Heb ook geen zin om de complete game opnieuw te spelen.

    Ook geen zin meer om alle tonics op te zoeken en op een paar open Weapon Upgrade Stations te vinden om de laatste paar upgrades, volgens mij nog twee, te halen.

    Research PhD achievement ga ik denk nog wel even proberen. Hoef alleen bot en camera nog maar volledig te researchen, als ik het goed heb.
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze game nog steeds uitspelen... Ik kom er maar niet doorheen... Vind 'm gewoon echt niet leuk hehe :) Ik speel 1x per maand een paar uurtjes en dan heb ik er weer genoeg van.
     
  14. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hmm dat heb ik ook , ik speel liever Mass effect dan nog maar een keer , ook al heb ik die al eens uitgespeeld.

    Bioshock is wel een vette game , maar niet voor mij.
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu al voor de 2de keer uitgespeelt en hij blijft gewoon goed..
    maarja smaken verschillen..
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tweede keer spelen lijkt me eigenlijk niet zo interessant. Je weet precies wat er gaat gebeuren. Als ik hem opnieuw zou spelen, zou het hoogstens voor de nog ontbrekende achievements zijn.

    Als je de Vita Chambers uitzet en je gaat dood, moet je dan een compleet level opnieuw spelen, van begin af aan, inclusief bijbehorende goals? Of moet je dan alleen het hele level even snel doorsprinten, tot je weer bent waar je was gebleven?
    Veel saven en laden als je dood gaat wordt aangeraden lees ik ergens anders.

    Is er nog een bepaalde manier om de jackpot te winnen op een slotmachine? Heb al flink wat geld in die dingen geworpen, maar de jackpot heb ik nog niet bemachtigd.
    Edit: Gewoon heel veel proberen dus.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  17. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij hem weten te bemachtigen dan?

    Dam ik zit zo goed als vast :confused:

    had me muziek op staan en geluid heel zacht ben nu bij olumpys height of eits in die richtig :)

    moet nu met lift naar 4e verdieping maar weet die code niet??? iemand die hem nog weet???

    ze zeggen 3e etage alles afgezocht maar tevegeefs:mad:
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De code is hier al eens gepost, moet je even de pagina's doorlezen. Misschien rond pagina 20 - 30 ofzo.
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    op de derde verdieping, als je voor de lift staat is het dus links boven, misschien heb je hem al? kijk ff in je inventory van die dingen.

    je kan ook even snell googlen, en dan heb je het ook

    ik heb hem all
    5774

    heb het spel ook maar 1 x uitgespeeld, vond het een erg goed spel, soms inderdaad beetje creepy, heerlijk die sfeer, maar na 1 x te spelen weet ik het wel, heb niet echt de behoeft om het nog een x te spelen, alleen voor die achievement....
     
  20. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hee had net zelf ook al gevonde ;)

    pagina 23 :) tog bedankt
     

Deel Deze Pagina