Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    nee een spoiler maak je zo:

    JOUW TEKST HIER [/spoiler ( na de R van spoiler moet natuurlijk weer dit tekentje komen----> ] ) that's all
     
  2. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    op welke site zijn er maps van bioshock te vinden... kan namelijk een aantal audio diarys niet vinden... :mad:
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  3. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag.
    Ik heb bioshock nu al een aantal weken en zit nu bij dat metro station.
    Sinds een week ofzo blijft de game om de minuut ff vasthangen 3 seconden ofzo en gaat dan weer verder. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en kan ook iemand zeggen hoever ik ongeveer ben in het spel?

    Bij voorbaat dank
     
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn heel veel metro stations... :p hoe heet het level waar je in zit?
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zaterdag overnieuw begonnen met Bioshock.

    Met name voor nog een aantal foto`s maken van verschillende splicers em BDs. En de audio diaries.

    Maar ben nu al een paar dingen nieuwe tegen gekomen die ik in de eerste run gewoon over het hoofd heb gezien! met name ruimtes en bepaalde kleine geheimen.


    Maar ondanks dat ik met de 2de run ben begonnen blijft t me nog even veel boeien, en blijf ik t nog lekker spannend vinden!
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  7. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    I know, was meer gericht naar die gast die een pagina eerder niet de moeite had genomen iets over het eindgevecht in een spoiler tag te plaatsen.

    Neem aan dat deze voor mij was? Morgen nog eens goed kijken dan, was er van overtuigd dat ik goed gezocht had, want had al een crawlspace verwacht daar ergens. Pff... denk je dat je zo goed zoekt, en nog mis je een hoop. Ben nu ook een lijst met diaries aan het bijhouden, in het begin ook meer gemist dan ik had verwacht (eerste levels allebei 3 gemist, Aracadia wel compleet!)
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, dit is de update. Toen ik hem 3 dagen geleden van live installeerde begon m'n game ook kut te lopen. Om de zoveel seconden stond m'n beeld en geluid helemaal stil en kreeg ik vaak last van framedrops. Heb even op het net gekeken en Fok! heeft er een artikel over.

     
  9. patrickg

    patrickg Underground

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, maar volgens mij nog lang niet alle achievements behaald, dus die maar ff naspeuren :)

    En hoe kom je erachter wat het alternatieve einde is? Is dat gewoon het onderscheid in de little sisters wel of niet vermoorden?
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  10. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het goede einde als je alle little sisters red en het slechte einde als je alle little sisters dood.

    Ik ga hem zometeen uitspelen, moet nog 3 achievements en die ga ik alle 3 krijgen als ik hem heb uitgespeeld.
    Dus na 1 keer spelen heb ik alle achievements , dat lukt me normaal gesproken niet vaak!
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, dit heeft puur met jouw beslissingen te maken, of je de Sisters wel of niet harvest. Mijn 1e keer door de game heb ik voor het goede einde gedaan, ga nu voor het andere einde en alle ADAM die ik kan krijgen 8)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. Calle30

    Calle30 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegenen die problemen hebben na die patch. Gewoon de cache clearen. Tijdens het laden de 2 bumper toetsen inhouden en voila.
     
  14. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    shit. ik zit vast! Ik kan die code in de diary maar niet vinden (mercury suites) om die lift in werking te stellen. Wie helpt me!!
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    5744....Volgende keer toch echt zelf zoeken! :p
     
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer es een probleem..
    Ik ken me load games niet meer laden en ik kan ook niet saven :confused:
    Met andere woorde ken ik alleeen opnieuw beginnen :'-(
    Dus mij vraag is hebben andere mensen hier ook last van??
    Is het te maken??
    Is me disk miss kapot??
    Ik wil dese game spelen!! :'-(
     
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heb dat 1 keer gehad dat ik niet meer kon laden.

    Me disc was gewoon in orde.

    Heb me Xbox ff uitgezet, opnieuw opgestart en daarna was er niets meer aan het handje
     
  18. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja i know. Was er ondertussen al weer voorbij!
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, ben nu een Big Daddy. Word eerlijk gezegd wel gek van die Splicers, zit je rustig iets te bekijken komen er weer 3 van die klootzakken
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Splicers doen jouw niks straks ;) Dus ben je slim ff saven voor de eindbaas en dan kun je rustig je wraak nemen op ze :b:
     

Deel Deze Pagina