Ben nu bij het deel dat je health continue afneemt echt vervelend stuk! De helft is onderhand al weer weg.... Spoiler Als ik dit eerder wist had ik niet al dat Adam verspilt voor mijn health....
Mooi Klopt het dat het zo rap gaat? Het lijkt wel alsof het om de 5 minuten gebeurt en niet als je een stukje dichterbij komt, klopt dat?
Spoiler heb nu net die vrouw dood zien gaan door dat gas etc. nu heb ik van haar diare de opdracht gekregen om 7 water fles 7 nog iets en nog 7 nog iets te vinden in Arcadia. maar ik kom het helemaal nergens tegen en ik loop daar nou al een hele tijd rond. geen enkel lijk heeft het bij zich, en het ligt niet op de grond ofzo. moet ik in een speciaal gedeelte van Arcadia zoeken ofwat? [
Hoe kunnen mensen vast komen te zitten in dit spel? Er staat bijna altijd een enorme pijl boven waar je naar toe moet + je hebt een diary met maps.
Spoiler Ga eerst maar eens naar Farmers marked! kijk dan maar ff of je verder komt! eb goed je diaries luisteren. als je er echt niet meer uitkomt kunnen we je altijd nog verder helpen. succes
Hmm is het zo dat als je het uit hebt gespeeld je een 2de run kan doen met alles dat je verzameld hebt ? En als je al een aantal foto's hebt gemaakt, moet je die dan weer opnieuw maken wil je alles hebben gefotografeerd ? Ik noem maar wat, in mijn eerste playtrough heb ik alle mario's gefotografeerd maar nog niet alle toads. Ik speel een 2de play trough, moet ik dan ook weer alle mario's fotograferen ? Hoe zit dit.
Als je een 2de run begint, begin je gewoon met niks. Dus je moet dus weer alles verzamelen, fotograferen enzovoorts..
Ik zag dat er een achievement was om de game uit te spelen zonder een Vita chamber te gebruiken. Kan ik het spel voor de gek houden door telkens load game te doen als ik doodga? edit: Oh en bij de opties staat bij difficulty: "This may affect achievements". Dit geldt toch alleen voor achievements als "Speel de game uit op Hard"?
Waar kan dat precies? Ik heb gekeken, maar hoe heet die optie? Daarnaast viel mij op dat de handleiding andere opties opnoemt dan in het echte menu staan. Maar dat terzijde.
Some people think that this achievement is really hard, but the reality is that it's actually very easy. In order to obtain this achievement you must start a new file and go to the Pause Menu. Select "Options" and turn ON "Disable Vita-Chambers." If you do not do this and die you will HAVE to start the game all over again, even if you did have a previous save. Spawning in a chamber will corrupt the achievement for all saves. Tips: 1. Save every time you accomplish a new objective or finish a fight, and before all bosses. 2. Skip as many splicers as possible. Only kill objective-completing splicers or ones that are attacking you to make things go faster. 3. Save as much ammo as you can and use the wrench as much as you can. Get the Wrench Jockey tonics to boost up your strength. 4. Don't wait to use first-aid. Use it right after fights, even if you still have half-health left. Going into a battle without full health is risky as anything may happen. It's possible to die before you can regenerate your health. 5. Check all crates, trash cans, dead splicers, etc for extra first-aid and eve items. 6. Get this achievement on a separate run-through than the other ones. Trying to go out of your way to get all Diaries, Tonics, etc. will kill you.
Ypez, mooi nieuws! Ik hoop zo dat Bioshock 2 een prequel wordt, ik zou wel graag iets willen zien van hoe die stad eruitzag voor de burgeroorlog... ( New Years Eve )
nou nou nou, brassballs was nou ook weer niet zo moeilijk hoor. Gewoon de weaknesses gebruiken van de splicers en big daddy's. Kortom veel anti-personel rounds en veel vallen maken (prox mines maar vooral trapbolts, stuk of 4 is voldoende) voor de big daddy's. Daarnaast veel gebruik gemaakt van Enrage en die plasmid dat jejezelf ergens anders projecteert. Alleen met de 1e big daddy die je moest killen heb ik veel moeite mee gehad, verder is t goed te doen. Vond t overigens wel een gave uitdaging, wordt wel gedwongen om keuzes te maken wat betreft plasmids, tonics en wat te doen met je geld. supertof
Dit is slecht nieuws, moet ik weer opnieuw beginnen Ik was begonnen op hard en ben nu bij de eerste Big Daddy. Hij heeft me nu 5 keer geplet als een vlieg, als ik weer speel nogmaals proberen, maar als die vita chamber achievement toch al verneukt is, dan geen probleem dan kan ik gewoon respawnen en hem dan verder afmaken. Speel ik dan wel een 2e keer op makkelijker moeilijkheidsgraad voor die vita chamber achievement.
Shit, dan heb ik dat nu al verpest. Deze optie zit overigens niet standaard in de game. Ik heb me suf zitten zoeken. Maar hij kwam in de DLC met gratis plasmids er pas bij.
Zonder vita-chambers moet je hem ook op hard uitspelen als ik me niet vergis. Even opgezocht: "Complete the game on Hard difficulty without using a Vita-Chamber"