1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dan speel je Bioshock toch een 2e keer uit en save je de little sisters, krijg je ook nog een ander einde.

Voor die foto's moet je dat bij alle vijanden doen, dus ook bij de turrets, big daddy's en little sisters.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    En die balkjes moeten 4 keer vol zijn gemaakt. ;)

3. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    thanks jongens

wat een nutteloze functie eigenlijk

4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    soms is eht geweldig zo'n foto! Dan springt er net zo'n splicer met een fire grenade op je af maak je net die foto:9 en dan moet je nog die A knop indrukken om weg te gaan uit het foto screen, waarna die splicer gelijk mijn levensbalkje verminderd!:9 egt lachen vind ik dat xD

5. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb em nu eindelijk uit

als er een spel is die om een verfilming vraagt dan is het bioshock wel
    dit is toch een droom script voor elke film maker

maar ik begrijp iets niet
    waarom zegt ryan dattie hem moet dood maken met een golf club ..??

6. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk omdat zijn stad ten onder gaat en dat die hocky stick tot hem behoort ofzo? dat ie waardig wilt sterven. Ik had dat gister gedaan ik vond wel vaag dat ik em neit kapot kon knallen ofzo:9

7. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij ondertussen door had dat de stad niet meer te redden viel, en zijn eigen einde ook snel kwam, en op deze manier houdt hij zich vast aan zijn eigen idealen en sterft hij ''On his own terms''

En ik ben het met je eens, Bioshock sfeer en verhaal zijn gewoon kunst

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  8. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit zou idd een goede game vervilming kunne worden. misschoien dat ze dat nog wel gaan doen, ooit.

dnk dat ze dat na Bioshock 2 gaan doen,

9. Bezetene

Bezetene Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ryan vraagt je eigenlijk helemaal niet om hem te vermoorden, hij vraagt je de keuze te maken. Dat kan je blijkbaar niet, en dan blijkt dat je (would you kindly) mindcontrolled bent. Daarmee ben je meteen een slave en parasiet, hij hoopte dat je een man zou zijn, die de keuze zou maken hem niet te vermoorden.

naja, zo vatte ik het op :)

10. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het idd , Wil er alleen nog aan toevoegen da Andrew Ryan, Jack wou laten blijken dat hij werd gebruikt als slaaf.
    Vlak voor dat Jack bij Ryan in z`n kantoor binnen kwam was hij erachter gekomen dat Jack zijn zoon was en dat hij mindcontrolled werd door Atlas/Fontaine door de woorden "would you kindly".

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eek, je moet nog [/spoiler] achter de tekst plaatsen. ^^''

12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeah it`s done sorry

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zulke game mag ik wel. zijn er niet zo heel veel van.
    van deze games zit je achteraf nog uit te vogelen hoe het allemaal precies zat, en kom je ook meer te weten naarmate je het nog een keer speelt, en wordt grondig zoeken door de levels naar hints en die audio dagboeken ook beloont omdat je dan nog een stukje van het verhaalt begrijpt.

ik vind dat je kan merken dat de developers fans zijn van Valve en de Half Life serie

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Tering wat is dit een vette game. Snap niet dat ik deze niet eerder heb gespeeld, want heb hem eigenlijk al vanaf de release. Zit nu helemaal into the game. Heb er alweer een uur of 5 opzitten vandaag. Get A Life:p

Maar kan je maar 2 Plasmids bij je hebben?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee je kunt later meer slots unlocken/kopen (5 als maximum geloof ik)

16. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben em ook maar es gaan spelen. Kost wel ongeloofelijk veel tijd. Ik wil alles onderzoeken dus pluis elk kamertje enz uit. Maar t is wel een gruwelijk goed spel. Wanneer is het spel eigenlijk leuker als je de little sisters saved of dood maakt? Dan speel ik de leukste versie eerste even. En doe ik hem daarna overnieuw :p.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind/vond Little Sisters redden leuker. Je kan voor je eerste keer beter beginnen met Little Sisters redden want dan krijg je 2 achievement (140 GP) i.p.v 1 achievement (40 GP).

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze ook meteen allemaal gered, vond het zo bruut om die kleine meisjes af te maken. =(
    Heb alleen nog niet de behoefte gehad om het spel opnieuw te spelen, voor de laatste paar achievements. Ondanks dat ik er de eerste keer veel plezier aan heb beleefd. :confused:

19. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    haha heb ff geluk. Gister gespeeld en de 3e little sister had ik ff dood laten gaan. Toen zag ik bij de archievements dat je als je ze allemaal red dat je archievement krijgt. Dus ik balen. Dus ik net verder spelen was ik vergeten te saven. Wat een gelukje nu maar ff dat uurtje opnieuw doen lekker belangrijk en ze allemaal redden. Hoeveel meisjes moet je redden in totaal?

20. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    totaal weet ik niet precies

maar al druk je op start tijdens het spelen zie je onderaan hoeveel little sisters je in dat level moet saven/harvesten.

Deel Deze Pagina