1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Net BioShock uitgespeeld (heb em net een weekje)
    Prachtig spel,
    alleen die Fontaine was wel erg makkelijk op medium:eek:
    Ik ga em nog een keer spelen voor het goede einde!\o/

    /Mod Spoilertags toegevoegd - the Matrix
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    hoelang doe je ongeveer over deze game? Ben nu ergens waar nogal veel planten zijn. Speel op medium.
     
  3. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan of je alles gelijk wilt halen zoals b.v. audio dairy je bent nu ongeveer op de helft
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik kijk wel elke kamer precies af of er dingen liggen. Elk hoekje en gaatje. Maarja dat doe ik eigenlijk bij elke game.

    Ps: soms zie je zo'n big Daddy lopen maar geen little sister. Heeft het zin deze te doden? Alleen dat je dan geld krijgt? Want voor die paar dollars kan ik niet al mn kogels voor opmaken.
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die planten ben je op een kwart.
     
  6. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Al heb je in dat level alle little sister al gerescued of geharvest dan zullen ze in dat level alleen lopen.
    Ze zullen vast wel een keer bij zo`n gat aankloppen, maar dan komt er geen LS meer uit. Je kan de BD wel doden maar dan krijg je alleen maar geld

    Tenzij je nog niet alle LSrs heb gehad in dat level. Dan zou ik zown BD blijven volgen. Als je de BD killed met een LS dan krijg je geld EN Adam ( maar dat wist je al denk ik :) )
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang, pluis zelf ook alles uit en doe alles op mijn dooie gemakje. Heb de game nu al een maand of zelfs langer en nog niet uitgespeeld.
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Vandaag weer heel wat uurtjes opzitten. Damn wat is deze game mooi. Echt heerlijk sfeertje.

    Hoe zit dat nu eigenlijk met die Tonics?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond de demo van deze game tof, maar dat het spel zó goed zou zijn! Games verdienen een triple A status als ze je achterlaten met een gevoel dat je heel wat hebt meegemaakt. En dat was zeker het geval!

    Het verhaal, dat is een groot applaus waard. Ik dacht dat ik een grote spoiler had gelezen, maar het verhaal heeft me alsnog weten te verrassen. Daarnaast was de sfeer en een aantal schrikmomenten ech top. :thumbs:
    Én, het is eindelijk weer een game met een degelijke speelduur.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, ik heb nog steeds de drang om nog een keer tespelen! Ik moet nog die research halen en op hard. Maar wacht op kameraad dan pleur ik mijn xbox daarheen en gaan we samen overnieuw beginnen! Of ze dat hier waarderen of ik dan ook de tv meeneem denk ik niet :+ Dus mag het doen op mangetron formaat! maar kwam er nou een vervolg aan of een deel wat zich afspeelt voor deze?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :)
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ben benieuwd
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  14. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    2 woorden en dan nog heb je de edit knop moeten gebruiken :p.

    Ontopic: Prequel dat lijkt me erg vet. De stad bekijken om het moment dat er normaal leven was enz.
     
  15. regtur

    regtur Save the last humans..

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Een prequel lijkt me vet. Anders zullen ze zo'n beetje 2 games moeten maken, waar ze voor dat je begint vragen, of je na het goede of het slechte einde verder wilt gaan.. Lijkt me minder dan een prequel
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    idd haha had eerst een vraagje over de game maar had t al gevonde dus had ik dat er maar van gemaakt voordat ik 10 antwoorden kreeg wat ik al wist haha:b:
     
  17. King Daijs

    King Daijs King Without A Crown

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb BioShock nu al 6 keer uitgespeeld, gisteren eindelijk alle Audio Diary's gevonden alleen heb ik de game op hard uitgespeeld en ben ik niet doodgegaan, maar de achievement Brass Balls heb ik nog steeds niet. Weet iemand hoe dat moet met het uitzetten van de Vita-Chambers?
     
  18. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    6 keer uitgespeeld?? nou ik vind het een mooie game maar om hem nu nog eens voor de 2e keer te gaan spelen... nee. Ook niet voor de archievements. Maarja dat ligt misschien ook wel aan dat ik nog meer games heb die ik wil gaan uitspelen voordat GTA IV komt.
     
  19. King Daijs

    King Daijs King Without A Crown

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    6 keer is ook wel erg veel, maar als ik gewoon een keertje die game weer speel dan wordt ik er zo in gezogen dat ik hem zo weer uitspeel
    best wel erg...
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je in het optie menu de vita chambers uitzetten.
     

Deel Deze Pagina