1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hebt wel in het startmenu gekeken of er überhaupt nog Little Sisters zijn in dat level?
     
  2. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er is er 1 in dat leven en die moet er nog zijn.
    Maar zal nog even doorzoeken en daarna zal ik even het level overnieuw doen.
    Kan je nadat je het spel uit hebt ook je level kiezen die je overnieuw wilt doen? nee zeker?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee dat kan niet. Je kunt wel voor het eindgevecht terugstappen in een shuttle en zo teruggaan naar waar je wilt. Behalve naar het begin ''Welcome to Rapture''.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben hem nu ook aan het spelen op medium maar ik vind die big daddies echt moeilijk. Ik leeg vaak al me ammo op ze maar dan zijn ze nog niet dood. Iemand tips om ze makkelijk om zeep te helpen? En je kunt ze toch wel later in het spel nog verslaan toch?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wat ik een handige tip vond is: zoek zo'n zuurstoffles, schiet er al je proximity mines op, en dan schiet je met Telekinesis de hele fles op de Big Daddy.
    Dan heb je nog maar een paar schoten nodig met je shotgun en dan is die dood.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Kan, kan. Ik maakte altijd Armor Piecing Machine Gun Rounds bij uInvent. Armor piecing bullets,van welk geweer dan ook, werken echt gewéldig.

    Als ik die kogels op waren, stapte ik over op de electric charge van de chemical thrower. Of de grenade launcher.
     
  8. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Trap bolts werken het best als je ze een maal hebt, zelfs op hard heb je na 4 trap bolts 75% van HP eraf.. afmaken met grenade of proximity.. Op medium werkt anti-armor ammo ook nog wel :)
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar zoveel van die dingen heb ik helemaal niet. Ik had een paar granades in die launcher maar na 4 schoten was die ook al leeg.
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    een aantal had ik al. heb ze ok van de Gene bank.
    In de link die je gaf stonden er 2 tracks die ik nog nooit heb gehoord. en heb Bioshock 4x uitgespeeld.
     
  11. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de demo, en die heb ik wel 10 keer gespeeld:9
    Maar ik heb het spel nooit gekocht, eigenlijk heb ik er nooit meer aan gedacht|:-
    Ik denk dat ik het maar eens ga kopen:9
     
  12. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige telefoons hebben een kabel met 1 kant usb aansluiting en andere kant aansluiting voor je telefoon ook zijn er een heleboel telefoons die een losse geheugenkaart gebruiken zoals b.v. memory stick pro duo of mini sd kaart er zijn verschillende van die geheugenkaartjes die kaartjes kun je er eventueel uithalen en in je computer doen anders met kabel aansluiten op pc kan dan wel zijn dat je software moet instaleren als je dat hebt gedaan komt er een map met muziek dan doe je kopieren en dan staat hij op je telefoon zo werkt het temminste bij mij
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb gister het spel gehaald en kreeg toen voor het eerst een big daddy met little sister. ik die big daddy vermoorden wat opzich wel ging maar toen ik klaar was kwam een nieuwe eraan en na die nog 1 en zo door :confused: was dit een bug?
     
  15. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb beide, alleen als ik het wil afluisten dan krijg ik het al quicktime bestand.
    Hoe download ik het zodat ik het over kan zetten naar me telefoon?
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh ligt eraan, in sommige levels zijn er meer dan 1 dus het kan best...of bedoel je, ik sta stil en ze blijven maar komen? In dat geval kan ik je niet meer verder van dienst zijn sorry
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hoeft alleen de Big Daddys te killen die een little sister hebben.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee, ik had die little sister al geharvest maar toch bleven er big daddies komen. Vond dit een beetje maf
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar hadden die big daddies ook little sisters of niet?
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nope er was maar 1 little sister. Het enige wat ik wou weten is of da t gebruikelijk is dat er meerdere big daddies bij een little siter zijn? want ik had 4 gekilld en de 5de liet ik maar gaan.
     

Deel Deze Pagina