1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is er zo moeilijk aan. Je kijkt op je start menu hoeveel little sisters er zijn. Dan als je een big daddy ziet met zo'n little sister maak je hem af. Die big daddies blijven spawnen, little sisters niet.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh sorry hoor :confused: ik vond dit alleen maar raar.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    [​IMG]
    weet iemand hoe je bij die plek komt vlakbij lower warfs? waar een trappetje en een health dinges staan op de kaart?
    Hier kan je Fontaine must go audio diary vinden.

    /Mod Spoilertags toegevoegd - the Matrix
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  4. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Niet lullig bedoelt maar: gebruik de kaart?

    Oftewel van upper wharf kan je naar lower wharf.
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    toen je in dat level uitkwam was je in de lowe rwharf wat daar is die bathyspheregeval
     
  6. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    al kom je voor het eerst in neptunes bounty uit de bathysphere. dan ga je aan het einde naar rechts. dan hoor je ook die spilcer praten. je jan dan machine gun ammo op pakken. vervolgens ga je de 2 deuren door, en dan ben je in de lower warf. daar vind je o.a. een tonic ( weet ff niet mer welke)

    maar goed dat bedoel je niet helemaal. maar al gebruik je gewoon je platte grond kom je er van zelf. zo moeilijk is dat niet :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  7. Bezetene

    Bezetene Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan daar niet in 1x heen, je moet eerst naar Fontaine Fisheries, dan gebeurt er iets en gaan er 2 hekken open zodat je ook naar de lower wharfs kan
    Maar je zal dat ondetussen al wel ontdekt hebben :p
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    In neptunes bounty, als je die 3 splycers moet fotograferen, ik heb er nu 2 en allemaal had ik ze eerst dood geknalt voordat ik die foto nam... Maar nu bij de laatste die ik al lang dood heb kan ik niet fotograferen, omdat de score dan te laag is ofzo... Nu heb ik al uren geprobeerd om weg te komen maar de enigste uitweg is een hek dat op slot zit en niet open gaat.... En die 3e die spawned ook niet meer,... Ben ik nu gewoon genaait en moet ik opnieuw beginnen of weet iemand hoe ik dit op kan lossen...
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kun je met de bathisphere terug gaan en kijken of ze dan weer spawnen?
     
  10. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net het spel voor de 2e keer uitgespeeld op hard, 1e keer op normal.
    Toch wel een van de vetste spellen die ik ooit gespeeld heb, alleen de sfeer al is gewoon top :thumbs:

    Toch wel jammer dat ik de Research Phd achievement niet gekregen heb, ookal heb ik alles volledig geresearched (ja, ook turrets, bots en camera's).

    Ik heb in het begin geprobeerd zonder vita chambers, maar dat was niet te doen.. ik heb nu alle achievements behalve Brass Balls, Research Phd en Historian. Ik heb echt elk hoekje van Rapture gezien, maar helaas toch niet alle Audio diaries gevonden.

    Enigste minpuntje wat ik kan bedenken zijn de bugs in het spel, zoals het nog bewegen van de dode splicers, (beetje gay hoe ze soms zwaaien :+) en jammer dat de "eindbaas" niet zo heel sterk is, ook niet op hard.

    Dus, voor de mensen die eraan denken om dit spel te halen: Zeker doen! :b:
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Bewegende dode splicers? Dat heb ik nog nooit gezien. Is dat een bekende bug of ben jij het toevallig tegengekomen?
     
  12. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het best vaak gehad. Het is gewoon als ze dood liggen, dat de hand of hoofd ofzo nog een klein beetje op en neer gaat.
    Ziet er best komisch uit soms :+

    Kijk maar is op youtube, Bioshock bugs
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  14. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=36010
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik ben vandaag weer begonnen met Bioshock, heeft iemand een goede tip/site om alle audio diaries en tonics te vinden?
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Wow, die gamepressure site is echt handig! Dank je!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gore Verbinski to direct Bioshock movie

    [​IMG]

    Wow. This could turn out to be great news. According to a Variety article, Gore Verbinski (Pirates of the Caribbean director) has been snagged to direct the movie adaptation of Bioshock. Even better, John Logan, the screenwriter on The Last Samurai, The Aviator, Gladiator and more, is going to be doing the screenplay. AND, the Take Two Chairman, Strauss Zelnick, has supposedly structured the deal in such a way that it actually happens, unlike other notable video games movies that have attempted to run the Hollywood gauntlet. With such a setup as this, we could be looking at the beginnings of the best video game movie ever made. Hmm ... we wonder what Uwe Boll thinks of this?
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Interessant. Vraag me echt af of ze de juiste sfeer weten te pakken in de film. In de game heb je toch een bepaalde sfeer die onder andere gecreeerd wordt doordat je er zelf in rond loopt. 't Is er op of er onder wat mij betreft..
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Heb altijd al gedacht dat dit een hele goede game zou zijn om te verfilmen.
    Ben toch wel benieuwd of het wat wordt.

    IIG geen Uwe! xD
     

Deel Deze Pagina