1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vreemde is, live doet het al 1 maand niet ofzo dus die patch kan helemaal niet geinstalleerd zijn.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Morgen krijg ik hem dan.. _O_ Ik kan niet wachten!
     
  3. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    En terecht want het spel is o zo vet om te spelen :D Geniet ervan zou ik zeggen :thumbs:
    Heb het game op normal uitgespeeld en ben nu op hard bezig! Toch niet zo evident soms.
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gister op hard uitgespeeld, en meteen alle achievements binnen ook!

    Heb hem 1 keer gespeeld maar ga hem nog een keer spelen voor het andere einde, maar dat doe ik over een tijdje wel.

    Ik had overigens het goede einde!
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben nu die Big Daddy, en er is zo'n Little Sister die ik moet volgen, wat als ze dood gaat ? Ik wil namelijk gewoon vrij rond lopen in die level want mischien liggen er Diary's of andere shizzle ^^
     
  6. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon laten leven. Daarna kan je als het goed is gewoon nog rond lopen in het level. Volgens mij liggen er geen audio diary's in dat level.
     
  7. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet zoveel uit, als ze dood gaat pak je gewoon een nieuwe uit het ventilatiegat in de muur (telt niet mee voor "Little Sister Savior"). Maar je kan het level beter gewoon even afmaken, anders heb je die irritante LS de hele tijd meelopen en kan je geen bathyspheres gebruiken. Dus gewoon ff afmaken tot de lift.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik heb nu zowel het goede als het slechte einde gehad, maar nog steeds niet alle achievements. Best balen, maar ik moet wel toegeven dat ik het goede einde wel veel leuker en emotioneler vond. Dat einde zag er ook een stuk beter uit, het voelde ook beter. ;):)
     
  9. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ik heb t slechte einde net gehad, en zo hoort het ook :D
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Net uitgespeeld, slechte einde. Vond het wel erg makkelijk, speelde op Medium.
    Dus Fontaine is je vader? Snap het nog niet helemaal, iemand ergens waar ik het kan lezen ?

    Vond de game leuk maar niet meer dan dat, zal ook niet in m'n beste game top 10 staan. Eerste level was het beste daarna vond ik het alleen maar minder worden. 9 a' 9,5 is een goeie cijfer, zeker geen 10 waard. Of ik het nog een keer ga spelen ? Mischien ooit, :)
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is net op de bus gegaan, dus morgen heb je 'm ;)
     
  12. Knippa

    Knippa Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hoelang doe je ongeveer over dit spel voordat je het hebt uitgespeeld?
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alles wil doen ong 20 uur.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Als je in één keer tot de 1000 wil, wat je op Hard moet doen, dan ben je pak en beet idd 20 uur bezig zoals eerder gepost. Je moet dan wel alle little sisters redden en op hard spelen en alle dagboeken vinden. Dat zijn zo'n beetje de wat langere termijn achievements. ;):)
     
  15. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het knap als je hem in 20 uur uitspeeld op hard en alle dagboeken e.d vind.....doe er zelf wel wat langer over....
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben vanavond voor de 2e keer begonnen met Bioshock. Afgelopen week heb ik hem met Easy uitgespeeld en nu gaan we voor hard + alle dagboeken + alle weapon upgrades en alle Little Sisters redden.

    Ik ben nu net in het derde level en het is nog goed uit te houden. Die Big Daddy viel ook nog wel mee eerlijk gezegd. Ik had gedacht dat ze op hard onmogelijk zouden zijn. Gewoon wapens sparen en rustig nadenken tijdens de confrontatie doet wonderen! ;)
     
  17. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dat ik vast zit ik zit in fort frolic als ik de pijl volg kom ik uit bij fleet hall maar als ik doorloop kom ik bij een deur die niet open gaat ik kan dan rechts een trap op en zie een schaduw maar kan daar niet bijkomen omdat er een hek in de weg zit die ook niet open gaat

    weet iemand hoe ik hier verder kan komen

    en sorry als dit eventueel in de verkeerde topic staat
     
  18. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    yep ik ben er bijna door op Hard maar ik vind het een pak makkelijker, je weet nu hoe je sommige vijanden moet aanpakken
    de BigDaddies zijn int begin moeilijk te verslaan omdat je nog niet de nodige firepower hebt :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik heb hem nog niet op de 1000 hoor, dat moet je niet denken. ;):) Ik sta helaas nog maar op 750.
     
  20. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor die dichte deur staat moet je volgens mij aan de linkerkant de lift omhoog pakken:b:

    Heb dit spel nu voor de tweede keer uitgespeeld voor de overige achievements en het andere einde, die is veel beter:D
     

Deel Deze Pagina