1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een goede game.
    Een aanrader voor iedereen die FPS leuk vindt met een beetje Horror elementen!
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer opnieuw te spelen, voor wat achievements en omdat het gewoon vet blijft:)
    maar ik zat dus aardig in het begin, bij een wc, links staat gents ( gentleman)
    en rechts staat dames..... maar dames is toch echt nederlands?
    ook al tik ik het in op google, krijg ik allemaal nederlandse sites. ( niet proberen als je erg jong bent)

    vond het wel vreemd,

    Trouwens, ik zie weer dingen die ik de eerste keer niet zag, verbaast me nog steeds hoe goed de sfeer is in deze game, en hoeveel details erin zitten:)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het is ook een ouderwets engels woord :) (wat ook dame betekent )

    dame Audio Help (dām) Pronunciation Key
    n.
    Used formerly as a courtesy title for a woman in authority or a mistress of a household.

    A married woman; a matron.
    An elderly woman.
    A woman holding a nonhereditary title conferred by a sovereign in recognition of personal merit or service to the country.
    The wife or widow of a knight.
    Used as the title for such a woman.
    Slang A woman.
    Chiefly British
    A woman holding a nonhereditary title conferred by a sovereign in recognition of personal merit or service to the country.
    The wife or widow of a knight.
    Used as the title for such a woman.
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo:) kunnen ze niks zelf verzinnen?:+
     
  5. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk erover deze game ook maar eens te halen lekker in de zomervakantie gordijnen dicht lekker bioshock spelen:cool:
     
  6. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de game voor de 4de keer uitgespeeld op hard zonder vita chambers. Zelfs na 4 keer vind ik dit spel nog steeds echt super vet. De sfeer het klopt voor mijn gevoel echt allemaal. een meester game
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ben ook voor de 3e keer bezig tussen alle andere games door voor de laatste 2 achievements. Blijf em fantastisch vinden. Ik denk zelfs dat ik em voor de PS3 ook gewoon haal.
     
  8. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag de Tin Edition gekocht bij Gamemania voor 20€ (tweedehands, maar in UITSTEKENDE staat), en ik moet zeggen: dit spel is echt geweldig!
    Erg mooie graphics en leuke gameplay.
    Verhaallijn ziet er op het eerste gezicht ook best goed uit, maar ik zit nog maar net voorbij het beginlevel dus veel heb ik nog niet gezien ;)
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is echt een hele vette game en ik vind vooral de sfeer heel top samen met de geweldige graphics en gameplay. Superb! Binnenkort ga ik 'm nog maar 's een keer spelen voor m'n laatste 2 Achievements. :)
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu al stukje verder, en spel wordt gewoon beter en beter _O_
    Schrok me net een ongeluk toen er een "dokter" uit 1 van de kasten sprong bij een mortuarium :eek:
    Vind het hacken van robots en machines echt geweldig, de puzzels zijn (mss nog) niet zo moeilijk maar wel leuk.
    Denk dat dit spel de beste aankoop tot zover is geweest (zeker omdat het de Tin Case is :9 )
    En zoals Lethal AK47 al aangaf boven mij: geluid en graphics zijn gewoon enorm goed :)
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  11. Uitgespeeld maar het einde vind ik nergens op slaan omdat ik de litle sisters bijna allemaal heb.....
    gered
    op 2 na. Denk ook dat iedereen zowat hetzelfde einde krijgt de eerste keer.

    Dat die
    schot die je helpt aan het begin
    slecht was had ik niet aan zien komen.

    Vind de wereld erg mooi gemaakt en heel sfeervol. Bij een Bioshock 2 zou ik alleen wel een andere wereld willen zien.
     
  12. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah warm poepscheetje als ik jou naam zie moet ik letterlijk lachen.
    Ik ga denk ik ook BioShock weer eens spelen, heb em al eens op me andere account uitgespeeld maar als ik jullie posts lees krijg ik er weer steeds meer zin in!
     
  13. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens normaal dat er Big Daddy's rondlopen zonder Little Sister?
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  15. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan zitten de little sisters te slapen in zo een ventilatie geval. Als je big daddy volgt dan maakt hij er na een tijdje één wakker. Het kan ook zijn dat je alle little sisters in dat gebied al hebt gehad dan lopen de big daddies altijd alleen.
     
  16. Vetste is toch een gevecht tussen 2 big daddy's
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    als je deze game zonder guide speelt, hoeveel achievementpunte zijn dan ongeveer haalbaar in 1x uitspelen?
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik had ze allemaal in een keer, behalve de Achievement voor het uitspelen op Hard en voor de Audio Diaries aangezien sommige echt goed verstopt zitten. Sommige Tonics zijn ook niet echt makkelijk te vinden en ik miste er nog een waarmee ik echt geluk had, want die lag op een hele achterlijke plek en die vond ik per toeval omdat ik op een of andere manier ergens terugliep waar die dus opeens voor m’n neus lag. Verder had ik nog geluk met die kamer van Sander Cohen (of zoiets), want daar was ook iets mee. Ik geloof als je daar voorbij loopt, dat je 2 Achievements misloopt. Verder nog een tip: Laat “alle” Little Sisters leven, want daar krijg je 100 punten voor. Suc6! :)
     
  19. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de game zonder guide uitgespeelt en had toen 660 Gamerscore er voor gehaald.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan misschien best wel offtopic klinken maar is er nou al iets bekend over Bioshock 2 of zoiets...?
     

Deel Deze Pagina