1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan al niet wachten op bioshock2! deel 1 was al super.
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Hier hebben we de bazar door. Dit valt dus onder Spam - Cookie
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=yOPTYSipmiY

    Ik heb een vraag. Ik wil de eerste Big Daddy doden door één van de methodes toe te passen uit het filmpje.
    Maar hoe hack ik de Gun Turret zonder continu in een vlaag van kogels te lopen?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    door hem eerst met je lightning plasmid een schock te geven
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer kan je naar die geheime kamer van Cohen? Ik heb net die foto opdracht voltooid, ik dacht dat ik nu naar die kamer kon maar Cohen blijft contineu bij die beelden staan. Is er dan ergens al een deur open gegaan of is dit pas later in het spel?
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    shutgun met electric buck is de bomb. paar schoten en die dikke bats ligt. daarna kan je gelijk dat meisje pakken:lol:
    niet zo moeilijk doen, spaar je electric buck en gebruik het op de bdaddy.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand antwoord op de bovenstaande vraag?

    En nog een vraagje: Als je alle tonics wilt verzamelen moet je dan terug naar al die tonic machines om alles te kopen of kan je bij de laatste machine alles kopen?
     
  8. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je hem niet hebt vermoord kom je hem later in het spel nog een keer tegen in een appartement op Olympus Heights (later level).

    En voor de tonics dacht ik van wel, maar weet het niet zeker.
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Edit: Ow ff in spoilert:+
    Edit2: Ow Marruk was me voor :mad:
    Volgens mij is dat later in het spel; als je hem nu in leven laat kan je later zijn kantoor in. Knal je 'm overhoop kan je later niet zijn kantoor in ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2008
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Little Sister figurines op de markt gebracht

    Goodies, je vind ze op grote events, bij collectors editions van games en natuurlijk zijn ze ook los te koop. Speciaal voor BioShock fans komt Take Two met een leuk kerstcadeau.

    Men komt namelijk met Little Sister figurines van zo ongeveer 7,62 cm groot. De figurines zijn gemaakt van keramiek, hand geschilderd en passen perfect bij de Big Daddy's uit de collectors edition van BioShock. Tevens zijn ze alleen te koop voor een prijs van $10,- uit de Take Two Store, of je moet natuurlijk willen wachten tot ze op E-Bay staan.

    [​IMG]
    _O_
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nice! :D Ook een goede reden om ze nu allebei te gaan halen, want de Big Daddy had ik nog niet.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die Big Daddy wil ik ook nog steeds, dom dat ik was. Voor 2,50 meer had ik in die tijd op de release een special edition kunnen kopen. Helaas moest ik hem 1 dag ervoor en mocht ik voor de tincase 65 euro betalen. :mad:
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :lol: Bij mij precies het zelfde. Ik moest en zou hem op de release datum hebben dus toen had ik de normale versie voor €65 bij de Bart Smit gehaald... (was de enigste die hem toen al binnen had).
     
  14. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze verkopen hem nog bij dimensionplus... Kost je wel 20€ though. :'-(
    Heb toendertijd ook alleen de tin case gekocht omdat de LE met big daddy er alleen lag voor de pc.
    Later die Big daddy nog apart gekocht.
    Geen spijt van gehad trouwens. Hij staat mooi id kast. :D

    Little sister ziet er ook wel vet uit, heb alleen geen creditcard... :'-(
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heel erg vet en ik was al bezig met bestellen, maar ze vragen een beetje veel voor de verzendkosten. Zeker als je het via UPS wilt, want dan betaal je gewoon bijna $100,- voor de verzendkosten! :+
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Kijk voor het eerst sinds tijden weer in dit topic, en zie dit nieuws :D Ik ga binnenkort dus even de Big Daddy kopen, en de Little Sister ook maar denk ik :)
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel gister uitgespeeld. Ik was redelijk enthausiast over dit spel. Maar nu ik hem heb uitgespeeld merk ik wel dat het naarmate je vorderd in het spel dat het minder leuk wordt (en makkelijker). Nadat ik alle tonics had verzameld bijvoorbeeld, nu al? In het begin merkte ik goed dat je af en toe echt moest puzzelen en een weg moest vinden om ergens verder te komen. Later kwam ik die dingen niet echt tegen. Ook het doorzoeken van het hele level word op den duur een beetje eentonig, na 436 kisten en 621 body's gezocht te hebben denk ik ook van tja.

    Het is een goed en vermakelijk spel. Maar ik speel hem het liefst niet nog een keer. Ik ga nu even kijken of ik de laatste twee achievements kan halen zonder opnieuw te beginnen. Een keer uitspelen vind ik voldoende bij dit spel.
     
  18. scorelord

    scorelord Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Wtf happend here? :{

    [​IMG]

    Begeleidend schrijven.

    In september de xbox 360 geshopt. Kreeg 2 weken later Bioshock. :9. Voor 2 weken intensief gespeeld en ook wel gesaved... Daarna een shedload aan spelletjes gekocht/gekregen/geleend waarna Bioshock in het kastje verdween. Na de nxe update en vorige week vrij drukte ik Bioshock er weer eens in. Er moest een live update uitgevoerd worden. Er staan ineens ANDERE savegames van 2005 op! :mad::mad::mad:. Waar zijn de mijnes?? Savegames zijn ook nog een stuk verder lijkt het.
     
  19. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    cod 4 is zeker ook een topper met een uitstekende multiplayer:thumbs:
     
  20. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Staan die van jouw er niet gewoon boven? Die zijn gewoon uit 2008 en niet zo ver in het spel...
     

Deel Deze Pagina