http://www.youtube.com/watch?v=yOPTYSipmiY Ik heb een vraag. Ik wil de eerste Big Daddy doden door één van de methodes toe te passen uit het filmpje. Maar hoe hack ik de Gun Turret zonder continu in een vlaag van kogels te lopen?
Wanneer kan je naar die geheime kamer van Cohen? Ik heb net die foto opdracht voltooid, ik dacht dat ik nu naar die kamer kon maar Cohen blijft contineu bij die beelden staan. Is er dan ergens al een deur open gegaan of is dit pas later in het spel?
shutgun met electric buck is de bomb. paar schoten en die dikke bats ligt. daarna kan je gelijk dat meisje pakken niet zo moeilijk doen, spaar je electric buck en gebruik het op de bdaddy.
Heeft iemand antwoord op de bovenstaande vraag? En nog een vraagje: Als je alle tonics wilt verzamelen moet je dan terug naar al die tonic machines om alles te kopen of kan je bij de laatste machine alles kopen?
Spoiler Als je hem niet hebt vermoord kom je hem later in het spel nog een keer tegen in een appartement op Olympus Heights (later level). En voor de tonics dacht ik van wel, maar weet het niet zeker.
Edit: Ow ff in spoilert Edit2: Ow Marruk was me voor Spoiler Volgens mij is dat later in het spel; als je hem nu in leven laat kan je later zijn kantoor in. Knal je 'm overhoop kan je later niet zijn kantoor in
Nieuws: Little Sister figurines op de markt gebracht Goodies, je vind ze op grote events, bij collectors editions van games en natuurlijk zijn ze ook los te koop. Speciaal voor BioShock fans komt Take Two met een leuk kerstcadeau. Men komt namelijk met Little Sister figurines van zo ongeveer 7,62 cm groot. De figurines zijn gemaakt van keramiek, hand geschilderd en passen perfect bij de Big Daddy's uit de collectors edition van BioShock. Tevens zijn ze alleen te koop voor een prijs van $10,- uit de Take Two Store, of je moet natuurlijk willen wachten tot ze op E-Bay staan.
Die Big Daddy wil ik ook nog steeds, dom dat ik was. Voor 2,50 meer had ik in die tijd op de release een special edition kunnen kopen. Helaas moest ik hem 1 dag ervoor en mocht ik voor de tincase 65 euro betalen.
Bij mij precies het zelfde. Ik moest en zou hem op de release datum hebben dus toen had ik de normale versie voor €65 bij de Bart Smit gehaald... (was de enigste die hem toen al binnen had).
Ze verkopen hem nog bij dimensionplus... Kost je wel 20€ though. Heb toendertijd ook alleen de tin case gekocht omdat de LE met big daddy er alleen lag voor de pc. Later die Big daddy nog apart gekocht. Geen spijt van gehad trouwens. Hij staat mooi id kast. Little sister ziet er ook wel vet uit, heb alleen geen creditcard...
Heel erg vet en ik was al bezig met bestellen, maar ze vragen een beetje veel voor de verzendkosten. Zeker als je het via UPS wilt, want dan betaal je gewoon bijna $100,- voor de verzendkosten!
Kijk voor het eerst sinds tijden weer in dit topic, en zie dit nieuws Ik ga binnenkort dus even de Big Daddy kopen, en de Little Sister ook maar denk ik
Ik heb het spel gister uitgespeeld. Ik was redelijk enthausiast over dit spel. Maar nu ik hem heb uitgespeeld merk ik wel dat het naarmate je vorderd in het spel dat het minder leuk wordt (en makkelijker). Nadat ik alle tonics had verzameld bijvoorbeeld, nu al? In het begin merkte ik goed dat je af en toe echt moest puzzelen en een weg moest vinden om ergens verder te komen. Later kwam ik die dingen niet echt tegen. Ook het doorzoeken van het hele level word op den duur een beetje eentonig, na 436 kisten en 621 body's gezocht te hebben denk ik ook van tja. Het is een goed en vermakelijk spel. Maar ik speel hem het liefst niet nog een keer. Ik ga nu even kijken of ik de laatste twee achievements kan halen zonder opnieuw te beginnen. Een keer uitspelen vind ik voldoende bij dit spel.
Wtf happend here? :{ Begeleidend schrijven. In september de xbox 360 geshopt. Kreeg 2 weken later Bioshock. . Voor 2 weken intensief gespeeld en ook wel gesaved... Daarna een shedload aan spelletjes gekocht/gekregen/geleend waarna Bioshock in het kastje verdween. Na de nxe update en vorige week vrij drukte ik Bioshock er weer eens in. Er moest een live update uitgevoerd worden. Er staan ineens ANDERE savegames van 2005 op! . Waar zijn de mijnes?? Savegames zijn ook nog een stuk verder lijkt het.