1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. scorelord

    scorelord Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was al voorbij de kamers met plantjes enzo. :mad: Dus veel verder weet ik niet. Ik ben maar opnieuw begonnen. :{
     
  2. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock is voor mij één van de beste games ooit. die sfeer en het verhaal ( en de combinatie ervan ) is ongeévenaard.

    Kan dan ook niet wachten op Bioshock 2 :D
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zo, ik heb nu alle achievements behalve die twee voor het uitspelen op hard. Dat wil dus nog gaan doen, maar kan ik dan het beste good of evil spelen? Ik heb beide gedaan op medium, maar ik vond evil nu niet echt lonen. Ik had meer adam dan ik nodig had en dat terwijl je wel relaxte bonussen krijgt van het redden van little sisters (hypnotize big daddy!). Hoe zit dat op Hard? Heb ik de adam dan écht nodig?
     
  4. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je spelen zonder vita chambers? Zo ja heb je soms dat je niet alle big daddies die je tegenkomt neer kunt halen. Ik heb toen gespeeld op de evil manier maar had wel niet alle big daddies gedood.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga het zonder Vita Chambers doen. De game is op sommige punten best lastig, dus ik wil de makkelijkste weg nemen. Had je het gevoel dat je al die adam hard nodig had om de game uit te spelen op Hard?
     
  6. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat het makkelijker is als je de little sisters harvests aangezien je daar meteen adam van krijgt en bij redden er eerst 3 moet helpen voor je de specials krijgt. Op sommige punten is de game wel pittig maar gewoon veel saven en dan lukt het wel
     
  7. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    In principe heb je maar één extra plasmid en full health en eve nodig.
    Fontaine kan je makkelijk verslaan zonder plasmids, met uitzondering van de security bullseye plasmid. Die kan je inzetten tijdens het tweede deel van de bossfight. Verder heb je alleen full ammo voor de crossbow en grenade launcher nodig.
     
  8. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    bioschock is een topper van een game iedereen weet dat, leuk sfeertje, goede gameplay.
    Maar toch altijd wel lastig als je ergens vast zit :mad:

    Is nu net bij mij gebeurt, ik zit vast dat je net iets hebt opgepakt waarmee je vuur kan afvuren,wel leuk maar weet niet waar ik naartoe moet om verder te gaan, dus ik zit heel de tijd gewoon rond te lopen en niets te doen.

    Kan iemand mij helpen


    thx prozaxx

    [​IMG]
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat dat het 1e of het 2e level is. Volgens mij moet je ergens een paar trappen omlaag en moet je met die plasmid ijs smelten dat een deur dicht houdt.
     
  11. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik heb een probleem

    ik wil bioshock spelen op mijn vista x64 ultimate systeem

    geforce8800gtx
    q6600
    quad core

    dus is zeer zeker voldoende om hem te draaien, en nu heb ik hem geinstalleerd alle nieuwe patches erop en laatste driver voor mijn grafische kaart.

    maar hij loopt vast. hij opent goed, maar als ik dan de moeilijkheidsgraad selecteer dan loopt hij daarna vast.

    iedere keer weer. ik zie heel lichtjes (denk ik) een laadscherm, maar hij zit echt gewoon vast.

    hulp zou mega fijn zijn.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Heb je fraps toevallig? Dit is een handig programmatje waarbij je de juiste intstellingen voor bepaalde games aan de hand van je PC kunt vinden. Ik heb het programma zelf niet, weet niet waar het te krijgen is, maar het kan er handig zijn in lastige game situaties. Dus vraag eens rond, kijk eens rond, misschien heb je er wel wat aan. ;)O-)
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enige die het op hard gewoon echt k*t vind als je tegen big daddy's moet en tegen slicers....echt fucked gewoon...ontwijk je die big daddy die op je af rusht krijg je zo'n freak tegen je aan....en dan die bots nog....
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Probeer jij het laatste eindgevecht maar eens; dan zeg ik dag Controller en 107 CM Full HD Bravia TV. ;)8)
     
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik heb hem nu dan op mijn PS3. Dit is gewoon een meester werk. Vooral die levels van Cohen zijn uber vet! Morgen maar weer verder spelen :).
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Vandaag uitgespeeld, ik vond persoonlijk de eindbaas niet zo heel wreed. Ik had liever Andrew Adams gezien als echte eindbaas! :) Maar dan nog, vette game!

    @ Yellow 13

    Die eindbaas is helemaal niet moeilijk om te verslaan :). Je moet gewoon de goede wapens kiezen punt :)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2009
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, als je weet welke wapens je moet gebruiken dan is hij zo verslagen, was niet een keer dood gegaan terwijl ik op het ergste was voorbereid na alle verhalen. Vond het wel een tof gevecht al vond ik het erg jammer dat het spel was afgelopen.
     
  18. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoeld Andrew Ryan denk ik :emo:

    Ben 'm nu voor de 3e keer aan het spelen, op hard.. Blijft leuk :)
     
  19. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe fix je het geluid van Bioshock, Ik heb me deze topper aan laten smeren maar nu werkt het geluid niet op mijn vista systeempje.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe killen jullie die Big daddy,s op Hard difficulty?
    Krijg het niet voor elkaar...

    Ben nog in het begin en me sterkste wapen is momenteel een machinegun (zonder upgrades)
     

Deel Deze Pagina