1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Shotgun met Electric Buck shells of de Electro Bolt plasmid en dan schieten. Dan is het echt easy.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx :thumbs:
     
  3. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie al oplossingen voor het wegvallende geluid? Ik heb hem namelijk links laten liggen omdat mijn geluid ermee ophoud.
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Iets met je geluidskaart? iets bij de instellingen? opnieuw proberen te installeren?
     
  5. rabouter

    rabouter Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook maar eens aan bioshock begonnen. Ik kom echter niet voorbij de eerste big daddy. Ik ga continu dood. Heb ook het probleem dat ik heel weinig ammo heb. Help?
     
  6. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles wat je noemt geprobeerd.
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    @ BlackzOr NL

    Hahaha ja ik bedoel Andrew Ryan :+.

    Misschien moet je op andere fora kijken als je dat nog niet hebt gedaan. Ik weet niet of Bioshock Vista echt goed ondersteunt, alhoewel Bioshock wel Directx 10 ondersteunt. Heb je hem niet toevallig niet-origineel?:x
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  8. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het erge juist.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Eergister op hard uitgespeeld, misschien ooit nog proberen zonder een vita-chamber te gebruiken, maar dat is natuurlijk niet heel makkelijk, alhoewel ik eigenlijk alleen maar dood ging door de bouncers.
     
  10. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Bioshock ff geleden uitgespeeld op Hard zonder Vita Chambers, en het was best makkelijk eigenlijk :)
    Als je het spel al een keer hebt gespeeld weet je wanneer er momenten komen met veel splicers, en dan moet je gewoon ff vantevoren saven.
    Ook saven voordat je tegen een Big Daddy gaat vechten, en er kan niks fout gaan ;)
     
  11. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je op t einde van het spel nog alle little sisters harvesten/rescuen?
    Tenminste ik heb er wel een aantal gemist
     
  12. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan altijd terug gaan. Maar je moet er wel voor zorgen dat je niet naar het laatste gebied gaat dan kan je niet meer terug.
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor die achievements met de camera?
    Heb 1 hoogste grade gehad, de rest eronder, ik snap nou niet echt wat ik fout doe :\
    tips?
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Je bedoelt het foto's maken van je tegenstanders en dat zo'n balk vol loopt als je een foto maakt?
    Om die balk snel vol te krijgen, heb ik de vijanden in actie gefotografeerd, als ze op je af komen om je te aanvallen en als ze vlak voor je staan, daardoor liep de balk sneller vol.
     
  15. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik, bedankt.
    Ben nu bij Ryan's Office, ik gok dat ik hem nu moet verslaan, maar moet eerst weg. :eek:
    Erg gaaf spel tot nu toe, later zeker nog een keer een playthrough doen op hard zonder vita-chambers en de rest van de achievements halen.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, gister avond laat het spel uitgespeelt \o/
    Wat een vette game zeg, grafisch top, gameplay wise top. Had toch bij de meeste levels wel een 'freaky' gevoel, niet het gevoel dat het eng was maar wel dat het bizar was, wat erg vet was.

    De eindbaas was wel érg easy zeg, alleen m'n machine rifle met gewone kogels gebruikt, en 3 health dingen... in 1x gehaalt. Ik speelde op normal

    Verder snap ik 2 dingen aan het verhaal nog steeds niet:
    1. Hoezo laat Andrew zich vermoorden? Dat was echt een vraagteken voor mij, eerst obey je hem en dan sla je hem dood... wtf?
    2. Wat ik nou ook niet snapte, er werd dus zo gezegt 'Would you kindly' het hele spel. Wat schijnbaar ook te maken heeft met de intro "Would you kindly wait with opening this letter untill..." (of iets in die richting was het) En toen begreep ik er vaag uit dat het vliegtuig gesaboteerd was om neer te storten vlak bij die vuurtoren, en dat er coördinaten stonden op de brief? Ik snap dit helemaal niet, kan iemand me kort uitleggen wat al dat gedoe nou was met 'Would you kindly' (ja ik weet dat Frank het ook gebruikt om Jack dingen te laten doen) en met het neer storten van het vliegtuig?
    bvd _O_
    Zeker nog 1x op easy uit spelen voor alle overige achievements, en misschien ook nog is op hard zonder vita chamber voor die achievement.
    Edit: Dubbelpost sorry
     
  17. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Voor welke consoles is deze game nou? Want op Wikipedia staat: PS3, X360, Mac en Windows en hier staat alleen Windows en X360. En bij de Bart Smit lag de game voor Windows en daar stond op dat ie alleen voor Windows en de X360 is. Maar later zag ik hem ook weer voor de PS3 liggen. :confused:
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer maar op Hard, dan is die een stuk moeilijker.:)
     
  19. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    1. Omdat hij weet dat hij geen kans heeft tegen zo'n stoere spierbundel als jou, en toch nog een statement wil maken.
    2. Jij bent als hoofdpersoon gemaakt in opdracht van Fontaine, met een zin 'Would you kindly' om zijn opdrachten uit te voeren. Je bent dus niet echt neergestord, maar gewoon gedropt in een onderzeeer om ooit tot leven te worden gewekt en om daarna Fontaine (Atlas) te helpen die je dus laat doen wat hij wil met Would you kindly.
     
  20. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu in Arcadia, daar heb ik alles gedaan. Dus ben nu even terug gegaan naar Medical Pavilion voor de Little Sisters.
    Maar er staan nog steeds als ik op start klik 2 hoofdjes van little sisters alleen de bouncer die daar rondloopt die spawnt de hele tijd geen little sisters.. Hij slaat wel op die Holes, maar er gebeurt niks..
    Iemand?
     

Deel Deze Pagina