1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kan hem best te makkelijk vinden zonder hem op hard te spelen. Dit niveau had ik verwacht op easy. En die switch is alleen boeiend voor het verhaal, het veranderd niks aan waarmee je nou eigenlijk bezig bent, splicers schieten, hacken, big daddy flamberen, rondwandelen.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Maar ik moet er ook een in Jet Postal vinden, alleen daar is niets... In de Upper Wharf heb ik al, dacht ik. Moet er nog maar één.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Aangezien deel 2 nog steeds niet bij mij is bezorgd, ga ik denk ik maar ff deel 1 lenen en uitspelen. Had die al eens gedaan, in de tijd dat ik nog geen xbox live had. Staat dus ook op een oude account. Had de game toentertijd niet helemaal uitgespeeld en kan me alleen nog echt wat herinneren van bijen en een mafketel die allemaal foto's verzamelde en dat als kunst zag? Ik zie het wel weer.
     
  4. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    vandeweek gekocht voor maar 10 euro bij freerecordshop barrendrecht tof spel kon hem voor dat geld niet laten liggen
     
  5. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Iemand een idee waar in welke winkel deze nog te verkrijgen is?
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmmm. Heb deel 1 nu alweer uitgespeeld. Bioshock 2 was nu vandaag ook binnen gekomen met de post. Speelde eerst op medium maar toen ik ongeveer op 1/3rde leip werd van een bepaalde Big Daddy had ik geen zin meer om moeilijk te doen en heb ik gewoon alles op easy verder gespeeld. Maar jezus er zit wel een erg groot verschil tussen die 2 modes. Was toen echt een walk in the park. Heb in het eindgevecht niet eens 1x een medpack hoeven gebruiken en had nog rond de helft van m'n balk over. Ging helemaal nergens over. :emo:. Nu alweer begonnen aan 2, denk een uurtje.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het heet niet voor niets easy.

    Ik wil deze ook nog wel een keer uitspelen. Ik moet nog alle audio diaries vinden, dan heb ik alle achievements. :) Maar ook gewoon omdat deel 1 ook erg tof was. :thumbs:
     
  8. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb het spel nu :D

    Alleen ik heb heel vaak geen ammo :eek: heeft iemand tip? :+
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon veel looten. Dan zwem je in het geld. Als je bepaalde Splicers veel researched krijg je ook een grotere wallet op een gegeven moment. Dan kan je volgens mij $800 meenemen ipv $600.
     
  10. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Research? Ff opzoeken hoe je dat doet :p want ik haal volgens mij niet alles uit het spel.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met die fotocamera, die je ergens unlocked. Hoort bij het verhaal dus valt niet te missen.
     
  12. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    oh oke :p dan ben ik nog niet zo ver ^^ heb net level waar je die dokter moet doden gehaalt :9 die gastjes zijn zo goed weergegeven :D
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vaker je plasmids gebruiken en vooral ook meer hacken. Gehackte turrets en security bots kunnen je enorm veel ammo besparen:)
     
  14. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig deeltje.
    Ik moet alleen nog één achievement halen.

    Brass balls, waarschijnlijk moet ik mijn cache schoonmaken, omdat ik de Vital Chambers niet kan uitzetten.
     
  15. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je die DLC downloaden. Zodra je die hebt gedownload kun je VIta Chambers uitzetten en moet je een save loaden waarin je nog geen Vita Chambers hebt gebruikt en de game uitspelen.
     
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Eh... welke? Ik zit te kijken in de lijst en het enige wat ik heb, naast trailers en gamepics, is een add-on als je vast zit in het spel.
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Je moet de plasmids DLC + laatste updates hebben. Ik ben er gisterenavond mee begonnen! Ben net Arcadia alweer uit. Het gaat hard!

    Edit: Zojuist de laatste achievement gehaald! 1100/1100! :D
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Was bezig met de Research PhD achievement, maar ik kwam er nadat ik hem had uitgespeeld achter dat ik ook die security cameras moet fotograferen.
    Laat ik die nu allemaal kapot geschoten hebben, iemand die weet of die dingen respawnen? :)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Camera's niet, turrets ook niet, maar bij ieder alarm komen er wel weer security bots. Je hebt precies hetzelfde probleem als ik had. Je moet (helaas) overnieuw beginnen, maar volgens mij hoef je dan voor de achievement niet meer die splicers te onderzoeken die je al volledig had onderzocht. Ik zette helaas tussen haakjes, omdat het alles behalve een straf is om deze game nogmaals te spelen.
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad opnieuw beginnen, maar misschien heb je nog niet de Brass Ball achievement...

    ...en wat Matrix zegt; het is geen straf om de game nogmaals te spelen. :)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010

Deel Deze Pagina