Er lopen Big Daddys rond ook zonder Little Sisters, maar je kan zien op het menuscherm hoeveel Little Sisters er nog zijn in het level. Dus dan gewoon rondlopen tot je ze tegenkomt. En de beste manieren voor ze te killen zijn idd turrest e.d. gebruiken. En volgens mij brachten headshots meer dammage aan?
Bepaalde soorten ammo zijn ook effectiever tegen Big Daddy's, maar welke dat precies zijn weet ik al niet meer. Anders even op x360a.org rondneuzen voor wat tips en dergelijke.
En de rug ook heb ik ontdekt. Daarnaast natuurlijk Anti-Armor of Explosive Ammo gebruiken. Verder is het wel handig om die Ice Plasmid te hebben. Geweldig om te zien hoe een Big Daddy de Little Sister optilt, gauw achter zich zet en overgaat op de aanval. Die animatie. Toen ik dat voor het eerst zag, toen de Big Daddy op me afstormde, ik scheet in m'n broek.
Electric ammo voor de shotty Op het einde had ik explosive ammo voor de shotgun en die waren nog beter vond ik Maar wat ik vaak deed tegen de big daddys was een trap bolt met de kruisboog vuren en de big daddy er doorheen laten lopen
Bioshock is een fantastisch spel... Maar man wat erger ik me aan onmogelijke hacks. Wie verzint dat? Echt zó irritant dat onderdelen en bommen op willekeurige plekjes spawnen, soms is het eerste vakje al omsingeld door bommen of alarmen.
Dat is alweer een tijdje geleden. Ik was volgens mij een fan van de Chemical Thrower. Vooral met de Electric Gel gaat het erg hard. Daarnaast het grove explosieve geschut uiteraard. Vriend van me ergerde zich er ook al aan. Hij kocht al die hacks af. Ik snap dat niet, ik vond het altijd wel tof om even snel te puzzelen. Daarnaast krijg je veel tonics die de hacks makkelijker maken én tonics die je extra health en eve geven voor iedere opgeloste hack. Het loont dus. De enige echt lastige hacks zijn kluizen. Maarja, daar zitten ook goede items in, dus dat mag ook wel.