1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Die had ik de 1e keer dus ook niet ;)

    Dit is eigenlijk heel simpel. Ik heb de game sowieso 2 keer uitgespeeld dus de 2e keer heb ik alleen maar verzameld totdat ik bij de laatste "U-Invent" kwam. Als je de lijst bekijkt zie je de aantallen die je van een bepaald type invention kan maken met de materialen die je op dat moment bij je hebt. Ik ben gewoon de lijst af gegaan en heb bv. 30x dezelfde kogels gemaakt, of 20 keer trap bolts voor de crossbow. Als je alles verzameld tot je bij het einde komt heb je meer dan genoeg om in 1 keer die achievement te krijgen.

    En die tonics in het 1e level liggen eigenlijk open en bloot op de te wachten, dus ik denk niet dat je ze gemist hebt. Je kan hooguit even een lijst checken op het net en naar een Gene-Bank gaan om te vergelijken, dan kun je zien wat je hebt en niet hebt.

    Yep, dit blijft hetzelfde. En het aantal sisters in die kamer is ook hetzelfde, of je ze nu harvest of niet. Ik had sowieso wel gedacht (ook wel gehoopt) dat je na het doodslaan van Ryan niet meer door die sister gered zou worden en dat je je eigen weg terug had moeten vinden, maar helaas. Het enige wat anders is zijn de comments van die meiskes...als je ze harvest wordt er gezegd dat je "evil" bent en dat ze maar beter bij je weg kunne blijven 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap het einde niet van deze game?
     
  3. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk einde had je? Dat je alle little sister gesaved had of geharvest?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb sommige gesaved en sommige geharvest

    maar op het einde kwamen dacht ik splicer uit zon onderzeeboot en zag ik een kernkop. En ook mensen die zochten naar overlevende, maar aangezien alles nep was in mijn hoofd hoe kunnen ze dan zoeken naar overlevende als die crash nooit heeft plaatsgevonden?
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Kan ik trouwens ergens in de game in 1 oog opslag zien hoeveel tonics ik al heb? Of moet ik dan echt naar zo'n machine en alles 1 voor 1 nakijken?
     
  7. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu nog steeds vast in fort frolic in de fleet hall ik moet naar die cohen ik heb de lift links geprobeerd maar die gaat niet open waar moet ik nu eigenlijk naartoe
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ben daar ook nog steeds vast gelopen. Ik loop de hele tijd in dezelfde kamers binnen. Kan nog steeds geen uitweg vinden...... |:-
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    De lift onderaan die ruimte misschien. Code is
    5744
    ;):lol:
     
  10. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej manne ik heb een vraag over die avid inventor achivement.
    Je moet voor die achivement 100x ammo inventen.

    Als je amonutie invent bij een Uinvent apparaat, en je heb al kogels dan komt dat er uit rollen en dan staat er rechts boven aan "You can not carry anymore ........" tel tie dat ammonutie dan wel mee?

    ow en trouwens ik las in dit topic ergens dat iemant last had van een bug? Hij had 53 tonics gevonden maar hij kreeg de achivement niet. Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Helaas is dat alleen mogelijk bij een Gene-Bank.

    Het is niet 100 ammo, het is 1 exemplaar per ammo type. Die 100 inventions zijn gewoon producten in het algemeen, maar het kan ook 100 keer hetzelfde product zijn. En ja, alles telt gewoon mee, of je het kan dragen of niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2007
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zojuist Bioshock 1000/1000G uitgespeeld! \o/

    Ik kwam erachter dat ik nog maar 3 tonics moest in de gehele game en die waren met 10 minuten gevonden en gekocht. Het enige waar ik nog wel wat tijd aan moest besteden was die 100 uitvindingen achievement, maar na een uurtje doelloos rondlopen en Big Daddy's afknallen kwam deze ook wel binnen!

    Het was een supergame, ik heb 2 runs gedaan, 1 easy en 1 hard. Ik heb voorlopig genoeg Bioshock gezien en ik heb hem precies op tijd 100% voor Halo. :9
     
  13. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die patch waardoor je lag kreeg al inmiddels verholpen is? Ik blijf maar declinen als die de update wilt downen
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Nope, gewoon niet downloaden. Het is helaas nog altijd dezelfde zooi.
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu eindelijk verder maar ben die cohen niet tegengekomen
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de patch gewoon gedownload en helemaal nergens problemen mee gehad.
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb de patch ook. Totdat ik bij apollo square kwam was er helemaal niets aan de hand. Maar nu kreeg ik mega erge slowdown.
     
  18. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg je van die patch slowdown dan? want ik had gister gigantische haperingen :confused:
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yep, gigantische framedrops en het spel loopt om de zoveel seconden even vast. Echt gigantisch irritant.
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    kwestie van cache clearen en je bent er van af......

    niet iedereen heeft trouwens last van die patch , heb hem zelf ook gedownload en nergens last van....
     

Deel Deze Pagina