Klopt, Bioshock Infinite staat volledig los van het originele twee bioshock games. Geheel ander universum. Quote van de wiki: "BioShock Infinite is the third game in the BioShock series. Announced on August 12, 2010, it is Irrational Games' newest project,[1] slated for release on October 16, 2012.[2] BioShock Infinite is not a direct sequel/prequel to any of the previous BioShock games, and it takes place in an entirely different setting, although it shares similar features, gameplay and concepts with the previous games."
Gek dat ze dan dezelfde naam hanteren. Alsof je een Halo: Infinite ook gewoon in een compleet andere wereld laat afspelen..
Op zich heb je gelijk. Maar Bioshock is al een sterk merk en dat gebruiken ze. En geef ze eens ongelijk...
Tijd waarin het zich afspeelt is fictief maar enigszins vergelijkbaar met de koude oorlog, toen was Amerika nog veel machtiger dan nu. In zo'n periode werd het vliegende landschap gemaakt etc... Art etc is ook van die jaren..
Wel minder eng voor mijn gevoel. Komt vooral omdat dat donkere sfeertje weg is. Wat wel erg zonde is.
Dus ik lees net dat deze game is uitgesteld naar volgend jaar. Ergens toch ook wel weer fijn, oktober werd wel belachelijk druk en duur met Bioshock Infinite, Resident Evil 6, Assassins Creed III en GTA V (?)...
Had eerlijk gezegd ook niet meer verwacht dat ie dit jaar wel zou uitkomen. Volgens mij ging het met de eerste Bioshock destijds ook zo. Hebben we volgend jaar ook iets om naar uit te kijken op game gebied
Ze hebben deze wel echt veeeel te vroeg onthuld. in 2010 onthuld, in 2013 komt ie pas uit. Ja, er zijn games waar het nóg langer duurt. Maar om de een of andere manier lukt het me niet om me voor deze te hypen, dus ach ja. Zal ook wel komen doordat deze te vroeg onthuld is. Op een gegeven moment boeit het gewoon niet meer zo als in het begin.
Februari 2013 dus. Had hem zeker graag dit jaar gezien, maar idd op het einde vh jaar komt er al zo veel uit en nu hebben we in ieder geval iets naar uit te kijken voor begin 2013.
Ze weten bij 2K dat de game niet verkoopt met een release van GTA V ook in oktober, dus uitgesteld....