1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bioshock: Infinite

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 12 aug 2010.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vet, die bioshock sfeer maar dan lekker in de lucht.

Erg vette debut trailer doet me weer aan die eerste trailer denken van bioshock 1.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, Bioshock 1 was een redelijk creepy (zeker in het begin ) game , mede door het duistere Rapture. Benieuwd of ze weer zo een sfeer willen /gaan / kunnen creeren in een veel lichtere stad.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Huh?

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Rapture --> Wow, wat gaaf een stad onder zee.
    Columba --> wow, wat gaaf een stad in de lucht.

De game trekt aandacht met haar concept van een unieke denkbeeldige stad, maar dat truukje kennen we toch al?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar zolang die setting dan weer echt iets nieuws is maakt dat toch niet uit?

(al moeten er natuurlijk ook gameplay innovaties zijn anders zal het te bekend aanvoelen)

Wat wil je dan, terug naar Rapture? Ik zie niet in hoe een volledig nieuwe setting me een "been there done that" gevoel kan geven.

Laatst bewerkt: 12 aug 2010
  6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, zolang het maar vet is, zie ik het probleem niet.

Interview: linkje

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het alles behalve nieuw. Het is precies hetzelfde, maar dan ergens anders. In Bioshock 1 was Rapture de ware hoofdrolspeler. Dat was een uniek concept in games. Ik veroordeel de game nog niet, ik ben alleen bang dat het als 'dit kennen we al' kan gaan voelen als de game te veel op dat concept gaat leunen. Een vervolg op een shooter is een shooter en dan kijkt niemand ervan op. Maar als je zoiets unieks aflevert, dan gaat het nieuwe ervan af als je het te vaak herhaalt. En ik ben benieuwd hoe ze met die uitdaging omgaan. :)

Maar, ik heb net eindelijk de trailer gezien (lukte voor geen meter op die website) en wow, wat is die gaaf! :D Het model van die Chicago World Expo geeft ook het gevoel van een prequel. Hoe klein of groot dat onderdeel dan ook mag zijn.

8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk het interview even ;)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goed interview, vooral de laatste opmerking :)

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Elke game hangt toch rond een concept? GTA San Andreas was ook erg vet, zelfs na GTA3 en Vice City.

Zelfde met Call of Duty, die komen ook steeds met iets nieuws terwijl het ook een beetje been there done that is.

Ik vind dit juist erg vernieuwend. Weg van Rapture, geen junkie achtige vijanden meer maar slimmere mensen.

Een co-op partner! Dit wordt een must buy.,

11. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BioShock: Ontwikkeld door 2K Boston (dat eerst Irrational Games was, toen 2K Boston en nu weer Irrational Games heet).

BioShock 2: Ontwikkeld door 2K Marin (das ergens in Australië als ik het goed heb), met een multiplayer ontwikkeld door Digital Extremes (UT).

En dan nu BioShock Infinite weer door Irrational Games. Het lijkt mij in ieder geval weer vet te worden. Overigens gaf Ken Levine al aan dat ze met de franchise de Final Fantasy kant op willen: ieder vervolg weer een eigen unieke setting.

12. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wow komt dit even uit de lucht vallen (pun intended :+)

Ik ben heeeeel benieuwd wat dit gaat worden. :)

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Toffe trailer! :D
    Mijn aandacht hebben ze in ieder geval.

14. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Volgens mij werkten gewoon genoeg mensen van Irrational met 2K Marin aan Bioshock 2. Irrational bestond bij mijn weten onder die naam ook niet toen Bioshock 2 uitkwam ;)

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Vet! Ik verwacht wat Escher taferelen.. ik weet niet waarom.. Mooie trailer, het wachten is op de eerste gameplay beelden.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wow, ik ben verkocht. Nu de game in 2012 gaat uitkomen. Weten we in ieder geval dat deze generatie nog even gaat duren ;)

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Aan de ene kant een beetje been there done that gevoel, want het is weer dezelfde stijl, alleen nu op een andere locatie.

Aan de andere kant: Awesome, nu al beter dan Bioshock! Ik vond die donkere sfeer daar maar niks en dit lijkt een stuk beter te worden! _O_

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Deze komt inderdaad zeker op mijn verlanglijstje van musthaves. Kneiter!

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Misschien doen ze iets met dag en nacht? Dat je overdag met mensen kan praten en 's nachts de Big Daddy's etc. naar buiten komen ofzo.

20. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

Ik denk dat ze in dat stuk per ongeluk cyberpunk hebben getypt want het moet natuurlijk steampunk zijn. Over die stroming (steampunk) stond gisteren trouwens verbazingwekkend een stuk in de Metro

Deel Deze Pagina