Als het goed is landelijk bij Saturn voor €44 vanaf dinsdag. Zit sowieso ook een steelcase bij. Goddamn, nu ga ik de game vast kopen.
Ik kreeg rond half 6 een email dat mijn bestelling klaarligt bij Dixons... dit moet wel een foutje zijn. Ze pakten vandaag de telefoon niet op dus ik ga er morgen even langs, het lijkt me sterk maar ik laat het jullie wel weten.
Voor de liefhebbers. De Wallstreet Journal heeft een artikel gepubliceerd over de nieuwe Bioshock en de Bioshock francise in het algemeen. In dit artikel wordt vooral gekeken naar de politicologisch invloeden die zijn te herkennen in Bioshock (en Infinite) - maar heel erg summier. Samengevat komt het artikel hierop neer, '(...)societies with extreme thinking have a tendency to fall apart.' En ja, morgen ff langs Dixons. Als je op de site van Dixons op 'Nieuw binnen' klikt dan staat de P.E. erbij...
Hmmm, ik zie het ook op de site staan ja... ben benieuwd. Zoals hierboven al genoemd, graag even laten weten morgen dan ja!
Ja als je op games klikt en dan op de tab 'nieuw binnen' bij Dixons dan zie je hem staan. Alleen wil je hem kopen dan staat er reserveren Via Instagram vind je verschillende afbeeldingen van Factory sealed versies die mensen in handen hebben. Ik vermoed dat het spel gisteren of vandaag bij verschillende winkels is binnengekomen - of hij ook voor dinsdag over de toonbank gaat? Een winkeltje dat Billgames heet vermeldt ook op zijn website dat het spel voorradig is en leverbaar. Heb ge-e-maild of ze het spel vandaag nog verzenden...
Maar IGN geeft ineens alleen naar 9+ weg.. Gears.. Luigi Mansion... al is Bioshock wel geloofwaardiger
Luigi Mansion schijnt ook best wel goed te zijn. (GT gaf hem een 9,3 en bij de PU waren ze ook erg te spreken over de game)