bij billgames ge-preorder kreeg een mail dat die vandaag verzonden is! Omfg omfofgmgomfgogfm krijg ik hem dan morgen?
Ik heb hem gewoon gekocht op steam voor 50 euro. Als pre-order bonus kreeg je de originele Bioshock en Xcom Enemy Unknown erbij. Xcom wilde ik ook al een tijdje hebben. Dus dat leek me wel een goede deal.
Intertoys heeft hem gewoon achter de toonbank liggen. Alleen het filiaal waar ik geweest ben deed moeilijk - wilde niet verkopen. Dixons Roermond had hem niet liggen want, zo zei de verkoper, voorraad alleen op bestelling. Hij wilde wel checken wanneer het spel binnen komt als ik hem vandaag bestel, daarover belt hij terug. Nedgame doet mysterieus. Zeggen niet of ze het spel op voorraad hebben. Als er op internet een aankoopbewijs verschijnt dan wordt de zaak anders. Iemand al bij een Gamemania geweest? Update: gozer van Dixons belde terug en zei dat het spel echt pas maandag wordt gepost zodat het dinsdag op de deurmat ligt. Bah... Oh well...
Ik ga morgen wel even langs de FRS, want ik heb nog zo'n kaartje dat je 20 euro korting op de game krijgt. Maar dan moest je wel een oude game inleveren.
Voor de PC moeten we sowieso wachten omdat het een Steamworks game is waardoor je niet eerder dan de releasedatum kan spelen
Haha, voor mij is het gewoon een sport; ik ruik het cellofaan, ik weet dat ze het spellen hebben liggen.
Het is alleen jammer dat van hogere hand altijd wordt bepaald bij een FRS (gewerkt) dat een game niet verkocht mag worden wegens embargo. Boetes zijn vrij hoog. Alleen hebben de meeste webwinkels er schijt aan, of die hebben iets andere regels ivm verzendtijd.
Die gooien het op "ja maar Post NL kan 3 dagen erover doen en dat geeft ons slechte naam bij de consument. Dus just in case sturen wij het paar dagen eerder op"..
En ik bij Greenmangaming voor €37,49. Daarbij kreeg ik Bioshock, Xcom Enemy Unknown + Bioshock 2. In plek van Bioshock 2 kan je ook kiezen uit 4 andere spellen. Topdeal!
Alle code's gelijk gekregen alleen nog even wachten op Bioshock Infinite. Maar zoals het ernaar uitziet komt die toch mooi voor de release.
Zeker netjes ja. Ik blijf mijn deal ook super vinden. Haha voor 30 euro Bioshock Infinite en de nieuwe Tomb Raider. Ik had Bioshock 1 en 2 al, maar anders had ik daar ook wel besteld.