Billgames? Is dat een gast? XD ben niet zo van het bellen had hun al een mailtje gestuurd 5 uur geleden lol
Seperating truth from legend: Spannend hoor. Dit is wat ik graag zie. Irrational Games bouwt een mythe op rond het spel, waardoor je meer in de wereld gaat investeren. Dat er stukjes met real life footage wordt gebruikt maakt het allemaal net iets geloofwaardiger.
Bioshock: Infinite heeft 200 miljoen gekost Bioshock: Infinite is één van de duurste spellen ooit gemaakt. Dat zegt de krant The New York Times in ieder geval op basis van uitspraken van een aantal niet nader genoemde analisten. De ontwikkeling zou volgens de analisten ruim honderd miljoen dollar hebben gekost. De marketing van het spel zou eenzelfde duit uit het zakje hebben gehaald. In hoeverre de uitspraken kloppen blijft het betere giswerk aangezien uitgevers niet graag vertellen wat een spel precies heeft gekost. Ter vergelijk is de schatting in het verleden van Grand Theft Auto 4, van dezelfde uitgever Take-Two, dat het een budget heeft gehad van honderd miljoen dollar. Bioshock: Infinite zou dit dus volgens de analisten hebben verdubbeld. Bioshock: Infinite komt 26 maart uit op Xbox 360, PlayStation 3 en pc.
En nog steeds vet. Heb hem besteld op Steam. Beetje duur, maar de bonus leek me wel aardig. Twijfel alleen nog over de season pass.
Ik heb een dikke kast op me werk staan, 24" widescreen Full HD. Als ik thuis kom dan game ik op de Xbox360. Voor een beetje surfen heb ik aan me netbook en tablet genoeg.
Gewoon ff bellen (tel. 03554476430). Hele relaxte gozer. Ik vroeg hem of hij me wilde beloven dat het spel vandaag op de bus ging. Hij zei ja, ging hij persoonlijk regelen. Alleen kon niet 100% garanderen dat de post het spel morgen bezorgt. Dus heb ik gevraagd of er een andere verzendmogelijkheid was; zodat het wel zeker is dat ik het spel morgen heb. Nou die was er: pakketpost. Voor €7,- meer. Maar het spel (de gewone 360 versie) kost iets van €40,- bij hem dus dat betaal ik graag erbij om morgen te gamen. Nu ff afwachten...
Omdat de flyer nog niet is uitgedeeld? Maar €44 inderdaad. Als je hem in de pre-order had gedaan kreeg je nog een steelbook + DLC voor die mini-game. Maar weet wel bijna zeker dat als je hem van de week ophaalt gewoon de steelboek + DLC gratis mee krijgt.