Indeed. Het zou wel lachen zijn als die gozer gewoon iedereen lekker maakt terwijl hij helemaal geen voorraad heeft ('ja ja, ik heb hier nog een partijtje liggen; hoor je het cellofaan niet knerpen tussen mijn vingers', zegt ie dan terwijl hij gewoon stukje chinees piepschuim in de hand heeft die hij naast de hoorn van z'n phone houdt, 'ja nee, dat duw ik nu nog op de bus, nu, nu gaat ie op de pos; hoor je daar komt het bestelbusje al...'), ze pas eind volgende week binnenkrijgt en dan pas verstuurt - en dat terwijl hij je cash al heeft. Gewoon omdat hij weet dat er mensen zijn die maar wat graag een paar daagjes eerder spelen. Maar als ik hem morgen heb ga ik van de week die mensen bij Gamemania vervelen, 'ik heb gehoord dat jullie GTAV al hebben; mag ik er eentje voor de xbox?' - en dat ff elke dag tot eind van het jaar: hoe psycho zou dat zijn
Haha Ik had em ook gebeld en hij vertelde dat ze bij 2 verschillende leveranciers hadden besteld. Eerste partij was heel snel verkocht, vandaar dat de levertijd veranderde naar 3 tot 5 dagen. Direct daarna kwam de tweede levering en die zijn ze nu aan het verkopen. Mijne was iig verstuurd.
Nee, dat was een grapje. Hoewel ik moet toegeven dat meneer wel even plaatsnam op de praatstoel toen ik hem eraan had - vandaar dat ik voor het gesprek een kwartier lang de wachttoon er aan had. Overigens als ik het spel morgen heb ga ik ff langs de lokale Intertoys - daar zitten van die ouwe zeikwijven. En dan vraag ik, 'hebben jullie Bioshock Infinite in al?', en dan krijg ik weer dat antwoord, 'ja, we hebben hier liggen maar we mogen pas dinsdag verkopen. Hoe heet je? Dan reserveer ik er een voor je.' Ikke dan, 'Ach nee mevrouwtje, dat hoeft niet. Want kijk nu, IK HEB 'em al, was ik even vergeten'. Dan ren ik met wild zwaaiende armen, en met in mijn handen Bioshock Infinite (en wel in cellofaan), de winkel uit.
Ik ben bij de Dixons geweest en de jongen die mij een mail had gestuurd dat de game klaar lag had niet zoveel verstand van games. Het bleek dat alleen mijn pre-order codes klaar lagen...... Hoe kun je daar dan werken.
geef me geld en ik geef je geld terug. Also: http://www.youtube.com/watch?v=FHz_0D6JH58 Trouwens als er staat ''verzonden'' bij billgames dan is die toch ook verzonden ofniet dan?